Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Ptja snuskkärringarna kan inte hålla händerna i styr många gånger, eller vill du göra gällande att det är vanligt att dessa män begår grova övergrepp på badhus, det finner jag jävligt otroligt.
Det jag menar är
1. Det är obehagligt för alla när någon råglor på ett otrevligt och efterhängset sett. Det borde alla avstå ifrån, kärringar, gubbar, invandrare och så vidare. Att kalla det ett övergrepp är att ta i, men jag tycker det är fullt begripligt att man upplever det som ett problem om man råkar ut för det flera gånger varje gång man går till badhuset. Om gamla tanter håller på och tafsar på dig när du är på badhuset antar jag att det leder till att du inte känner dig så bekväm där? Dock har jag aldrig sett att gamla tanter förföljer eller stirrar ut unga män på samma sätt som jag sett invandrarmän göra med unga flickor, men jag kan givetvis inte hävda att det inte händer.
2. Tjejer har större orsak att inte bara känna obehag utan även känna sig hotade, när de blir behandlade på ett hotfullt och påträngande sätt av män, än vad unga män har att känna sig hotade av att gamla tanter glor på ett skamlöst sätt.