Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Fakta är att Zara är en sångerska som bara vid 17 års ålder lyckats med kaxighet, begåvning och målmedvetenhet (dvs just hårt arbete) annars går det inte göra det hon gjort, vad trodde du?
Ska hon väl fan ha cred, för och inget annat.
Hade hon varit en kille, ta vilken som i högen, med denna kaxighet, så hade ingen knystat ett pip.
Nee då är det driftighet, driv, smart PR. etc… Men en tjej??? HELVETE!!! då ska hon trampas ner i kodyngan så djupt det bara går. Här ska inga små "snuppor" få lov sticka upp minsann.
"Ängen" är paxad för små "snoppor"..inga "snuppor", de ska rensas ut, illa kvickt som de ogräs de är.
Jag är rädd för att du har rätt. Tidigare var jag rätt förundrad över de massiva negativa reaktionerna, när hon i stort bara sade vad många andra sagt i flera år: att kvinnliga artister kom i skymundan på festivaler. Vad hade hon sagt som var så hemskt, frågade jag i skvallertråden, men det var just inget som kom fram.
"You are white as fuck" skrev hon i ett twitter till Gudmundson, som dock tog det med humor och inte backade från sin vita hudfärg. Det är klart att Zara upprepar en hel del av denna rasistiska antirasism, manshatande kvinnochauvinistiska feminism o.s.v. Men hon är inte precis källan. Det finns mer värdiga motståndare.