2015-07-25, 17:03
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Hur fan fick HON prata? Helt jävla otroligt.

Eftersom att hon är en feminist och Sveriges Radio består enbart av feminister, miljöpartister och vänsterpartister.
Citera
2015-07-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Ta livet av dig. En död vit man är en bra vit man enligt FI som Zara Larsson hyllar

Hon är en helrökt och puckad golddigger. En sociopat som tokhyllas av media.

De ungefär 30 minuter mitt i programmet som jag orkade åhöra var en enda uppradning av feministiska slagord och onyanserat råskäll pä män, alltmedan Zara drog på sig den ena verbala offerkoftan efter den andra. Dessutom helt förutsägbart musikval. Hon har noll verkliga insikter om det hon pratar om.
Citera
2015-07-25, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Hon är en helrökt och puckad golddigger. En sociopat som tokhyllas av media.

De ungefär 30 minuter mitt i programmet som jag orkade åhöra var en enda uppradning av feministiska slagord och onyanserat råskäll pä män, alltmedan Zara drog på sig den ena verbala offerkoftan efter den andra. Dessutom helt förutsägbart musikval. Hon har noll verkliga insikter om det hon pratar om.

För att göra karriär och bli hyllad av massmedia behövs inga andra insikter än om vilka klyschor och kodord man ska använda för att uppnå just detta.
Citera
2015-07-25, 17:10
Bannlyst
Ni är sexistiska männ som vill trycka ner en stark kvinna så ni kan komma med era 5 cms när ni vill trycka. Låt småtjejer växa era jävla epatraktorförare.
Citera
2015-07-25, 17:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
För att göra karriär och bli hyllad av massmedia behövs inga andra insikter än om vilka klyschor och kodord man ska använda för att uppnå just detta.

Grejen är väl mest att hon mest snackar om sådant hon läst på Lady Dahmer och dylikt strunt. Skillnaden är att vanligt folk ofta slipper höra den skiten då media inte refererar dit. Det gör de dock med Zara (av något oförtåeligt skäl men antar att det handlar om att det just ger klick och uppmärksamhet) vilket i sig borde innebära att Lady Dahmer och dylikt faktiskt borde få royalties av Zara.
Citera
2015-07-25, 17:18
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Fakta är att Zara är en sångerska som bara vid 17 års ålder lyckats med kaxighet, begåvning och målmedvetenhet (dvs just hårt arbete) annars går det inte göra det hon gjort, vad trodde du?

Ska hon väl fan ha cred, för och inget annat.
Hade hon varit en kille, ta vilken som i högen, med denna kaxighet, så hade ingen knystat ett pip.
Nee då är det driftighet, driv, smart PR. etc… Men en tjej??? HELVETE!!! då ska hon trampas ner i kodyngan så djupt det bara går. Här ska inga små "snuppor" få lov sticka upp minsann.

"Ängen" är paxad för små "snoppor"..inga "snuppor", de ska rensas ut, illa kvickt som de ogräs de är.

Jag är rädd för att du har rätt. Tidigare var jag rätt förundrad över de massiva negativa reaktionerna, när hon i stort bara sade vad många andra sagt i flera år: att kvinnliga artister kom i skymundan på festivaler. Vad hade hon sagt som var så hemskt, frågade jag i skvallertråden, men det var just inget som kom fram.

"You are white as fuck" skrev hon i ett twitter till Gudmundson, som dock tog det med humor och inte backade från sin vita hudfärg. Det är klart att Zara upprepar en hel del av denna rasistiska antirasism, manshatande kvinnochauvinistiska feminism o.s.v. Men hon är inte precis källan. Det finns mer värdiga motståndare.
Citera
2015-07-25, 17:26
Medlem
WordWarriors avatar
Zara Larsson är en liten osnuten skitunge som tror hon vet allt om livet. Hon vet inget. Hon begriper inte heller att hon skadar sin karriär med nazi-feministiska uttalanden. PK-vinden håller på att vända. SD 23,3 % häromdagen. Folk har fått nog av PK och rabiatfeminism.
Citera
2015-07-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
Ni är sexistiska männ som vill trycka ner en stark kvinna så ni kan komma med era 5 cms när ni vill trycka. Låt småtjejer växa era jävla epatraktorförare.

Om hon är så stark som du påstår behöver hon knappast din hjälp. Eller du kanske snarare menar att hon är svag och behöver undsättas?
Citera
2015-07-25, 17:31
Medlem
Jag tyckte om Zaras sommarprat. Nu vet jag inte hur många unga män som lyssnar på sommarprat, men jag önskar att många hör det. Varför? Jo, därför att jag tyckte hon förklarade feminism på ett väldigt pedagogiskt och personligt sätt. Hon förtydligade att manshatet inte är riktat mot enskilda individer och - kanske viktigast av allt - tyckte jag att hennes personliga "ursäkt" mot alla vanliga, snälla och ofarliga män där ute var riktigt bra.

Inte för att hon behöver be om ursäkt, utan för att genom att säga på det sättet så får alla killar som aldrig skulle få för sig att skada eller trycka ner en tjej ett slags erkännande. Typ, "jag vet att ni finns och ni är fantastiska".

Många missförstånd om feminismen kan botas genom att fler lyssnar på hennes sommarprat.
Citera
2015-07-25, 17:33
Medlem
JÄVLAR vilken grinig gubbe du låter som. Är du jättearg? Du låter som du vet allt om livet.

Jag tycker ni verkar jättegriniga som sitter här å tjabbar över att nån tjej snackat i radio.. vad gör det?

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Zara Larsson är en liten osnuten skitunge som tror hon vet allt om livet. Hon vet inget. Hon begriper inte heller att hon skadar sin karriär med nazi-feministiska uttalanden. PK-vinden håller på att vända. SD 23,3 % häromdagen. Folk har fått nog av PK och rabiatfeminism.
Citera
2015-07-25, 17:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 308winwin
JÄVLAR vilken grinig gubbe du låter som. Är du jättearg? Du låter som du vet allt om livet.

Jag tycker ni verkar jättegriniga som sitter här å tjabbar över att nån tjej snackat i radio.. vad gör det?

Det behövs fler griniga och kritiskt tänkande gubbar när dumheten och femi-nazismen får breda ut sig på medborgarnas bekostnad i förment oberoende public service. Politisk propaganda ska inte förekomma i SVT/SR, men vi ser och hör vänsterpropaganda hela dagarna. Givetvis blir man less och förbannad.

Tiden är dock utmätt för denna galenskap. Snart är det SD som håller i taktpinnen.
Citera
2015-07-25, 17:38
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Precis... synd bara att dessa feminister inte börjat fatta det! ska bli roligt och se när dessa feminister och hatare blir uthängda och förföljda likt en häxjakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in