2015-07-17, 21:27
Bannlyst
Jag hoppas att dom som betalar skatt ska slippa parasiter i framtiden.

Har Ni sett dom fulla negrer på gatans parkbänkar eller i bolagets kö? Jag läste en tråd om alkade somalier redan 2010 sen dess har jag blivit tvungen att byta konto för det fanns barfota vänsterpartister som HACKADE FB.

Tillbaka till fulla negrer dom är inte få och jag vete fan varför dom super så djävligt kanske dom flydde till Sverige för dom dög inte hemma?
I går så blev en sån neger nedslagen av vanliga a-lagare i den stan jag bor i.

Adam Tensta han har blivit lurad han är inte populär han är en bra orsak så folk får skrika ut sitt hat mot det som sker i dag.
Senast redigerad av Tatturerad.m.Tofs 2015-07-17 kl. 21:31. Anledning: Rubrik:
Citera
2015-07-17, 21:28
Medlem
NorthPorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Jag har svårt att tro att de flesta högutbildade säger neger när de pratar om en svart. Gör de det så är de smygrasister.

Vad vet du om högutbildade? Du är en obildad och förvirrad liten skitunge som troligtvis inte ens har åldern inne för att skriva på flashback. Det är inget konstigt med att säga neger i de flesta sociala sammanhang. Det är framför allt TV-kanaler och i dagstidningar som på senare tid hittat på att det är fult att säga neger.
Citera
2015-07-17, 21:29
Medlem
thissuitisblacknots avatar
Jag är svensk och jag tycker ni oroliga svennar är rätt komiska på gränsen till tragiska med eran nojja att man "snart inte får säga neger".

Det handlar inte om det. Det handlar om artist-industrin. TV Fyra hade kunnat anställa någon för detta program som inte gjort dessa uttalanden, men pga av hennes stora publik valde writers&producers att ta den lätta vägen.

Det är därför Adam Taal tycker, helt rätt, att det är orättvist att han ska behöva kämpa som artist, och lägg till att höra neger här och där, medans fröken Louis får betalt, enligt henne "flera årslöner", bara för att TV fyra tycker det är mindre jobb att odla ny TV-talang.

Roligt, nu när latmaskarna på TVfyra måste förklara sig.
Citera
2015-07-17, 21:30
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Nu är det ju inte så att det är fult att säga neger till en svart bara för att sådana som jag har gjort det till något fult. Svarta tar illa vid sig av det ordet, räcker inte det?

Nej negrer tar inte illa av ordet neger då de använder ordet själva om sig själva. Vad de tar illa av är när sådana som du som högtravande kallar dem svarta. För när du säger neger så innebär det att de är stupida människor som man ser ner på. Du kan antagligen inte säga ordet neger utan att det är nedvärderande i din mun. Fatturu viting.
Citera
2015-07-17, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Äh, det här är ju för fan inte klokt.
Tänk att man ska behöva sitta och lära somliga människor att de inte har rätt att alltid säga precis vad de vill om precis vad som helst, den saken borde vara en självklarhet för alla någorlunda socialt anpassade människor.

Nu lägger jag ned.
Jag håller med dig till 100%! Hur f-n tänkte Adam???
Citera
2015-07-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Vad vet du om högutbildade? Du är en obildad och förvirrad liten skitunge som troligtvis inte ens har åldern inne för att skriva på flashback. Det är inget konstigt med att säga neger i de flesta sociala sammanhang. Det är framför allt TV-kanaler och i dagstidningar som på senare tid hittat på att det är fult att säga neger.
Ordet "neger" är obehagligt för många mörkhyade personer eftersom det associeras med rasism.
Om jag märker att en mörkhyad person är uppenbart obekväm med det ordet så slutar jag naturligtvis att använda det i närheten av den personen.
Citera
2015-07-17, 21:32
Medlem
basseakers avatar
Först berättar Adam snabbt om sin nya plattan innan han börjar dilla massor om rasism. Det är inte så att Adam bara vill kränga sin platta och vill plocka poäng hos PK-maffian? Tycker Adam borde sätta sig i hörnet och ta fram skämskudden som gör så här mot någon för att kränga sin skitskiva.

Som värmlänning känner jag för Louise. Värmland är inte som Stockholm och det skulle inte förvåna mig för fem öre om Louise faktiskt inte har menat något dåligt med att säga neger. Grums är inte känt för att producera välutbildade pkister iaf.
Citera
2015-07-17, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyndee
Nej negrer tar inte illa av ordet neger då de använder ordet själva om sig själva. Vad de tar illa av är när sådana som du som högtravande kallar dem svarta. För när du säger neger så innebär det att de är stupida människor som man ser ner på. Du kan antagligen inte säga ordet neger utan att det är nedvärderande i din mun. Fatturu viting.

Är det vad du tror?
Då föreslår jag att du går fram till en svart och säger neger.
Citera
2015-07-17, 21:34
Bannlyst
Citat:
Du kan ju köra med den stilen emot folk om du tycker att det är smart, men jag garanterar att de flesta kommer att uppfatta dig som en okänslig idiot.
Vadå, folk får den respekt dom förtjänar. Någon efterbliven wannabe neger gangsta rapper... förtjänar ingen.

Speciellt när man lider av kverulantparanoia, som dom flesta babbar/mena folk gör
Senast redigerad av KriminellBabbe 2015-07-17 kl. 21:39.
Citera
2015-07-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellBabbe
Vadå, folk får den respekt dom förtjänar. Någon efterbliven wannabe neger gangsta rapper... förtjänar ingen.
Du menar alltså på fullt allvar att en kille inte förtjänar någon respekt för att han är mörkyad och rappare?

Du måste fan skämta.
Citera
2015-07-17, 21:38
Bannlyst
Addam skall be Louise Andersson Bodin om ursäkt !

Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Det jag skriver om dig är rätt verklighetsförankrat, det är få på Flashback som är så ociviliserade att de fyller sina inlägg med personliga påhopp och förolämpningar. Att de gör så för att de blir dominerade IRL och inte får utlopp för sina aggressioner ute i det riktiga livet är ett rimligt antagande.

Nej, jag hade ingen fakta, men det hade inte du heller. Svenskar överlag är positiva till invandring och du är löjlig när du säger att ingen vill ha invandrare här. Särskilt när så många på PI och I&I konstant pratar om hur dåligt det är att så många svenskar är positivt inställda till en immigrationspolitik som inte liknar någon annans i västvärlden. Du förstår inte ens att det är personen som gör påståendet som bevisbördan ligger på, så du som hävdar att "ingen vill ha invandrare här ändå" borde bevisa det. Annars låter du lika korkad som en religiös person som säger "bevisa att gud inte finns då".

Du fattar inte ens ironin i att du stör dig på att invandrare inte kan "kan det Svenska språket". Du särskriver också.

Yes, jag är född i Malmö och bortsett från 1 år i Berlin så har jag bott här hela mitt liv. Njuter av mångkulturen varje dag!

Din Svenska är inte något jag rekommenderar annat än till en med fylledelirium att läsa, eftersom synrubbningen skulle kunna justera för hur dålig den är.

Nåväl, inget du säger stämmer som vanligt. De flesta på I & I är emot detta sinnessjuka svarta experiment, som Sveriges rikes folk aldrig blev tillfrågade av dessa skit diktaturer vi haft hittills. Alltså, folkets förrädare, såna som du röstar på

Njut du av din mångkultur och blanda bort dina värdelösa gener till oigenkännlighet så blir dina barn bruna rotlösa sorgliga stackare . Allting av ditt pk-mångkulturella skitsnack fungerar ju bara med gränser, åtskillnad, visste du inte om det ? det slutar ju annars med en gigantisk värdelös brun soppa ! Har du ingen kunskap om genetik, matematik, kultur och religion ?

Men, snacka går ju eller hur, så när dagen kommer för valet av partner så skulle jag vilja vara där och se på, då får vi alla se hur mycket som är snack och hur mycket som är verkstad ?

Men visst, är du en vänsterradikal noggerflata, så tycker jag att Malmö är rätt för dig

Problemet är att du och sin sort glappar med kakhålet i parti och minut och med erat landsfärrådande skitprat påverkar ni tyvärr andra att utradera sitt kulturarv och fina etnicitet, sina rötter för all framtid till en gigantisk brun soppa. En ond människa gör så ,allt för att ha rätt i sin sinnessjuka och skruvade världsbild, allt för att andra skall uppleva samma helvetes-multikulturella-vansinne som du gör just nu.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-17 kl. 21:44.
Citera
2015-07-17, 21:38
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ordet "neger" är obehagligt för många mörkhyade personer eftersom det associeras med rasism.
Om jag märker att en mörkhyad person är uppenbart obekväm med det ordet så slutar jag naturligtvis att använda det i närheten av den personen.

Så ädelt av dig. Skulle inte du sluta skriva i tråden? Som mindre färgad måste du förstå att den gängse benämningen på svarta har under århundraden varit det spanska ordet för svart dvs neger. Om du har problem med att tilltala människor med en annan hudfärg kan du alltid prova med att fråga vad de heter och använda tilltalsnamnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in