Addam skall be Louise Andersson Bodin om ursäkt !
Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Det jag skriver om dig är rätt verklighetsförankrat, det är få på Flashback som är så ociviliserade att de fyller sina inlägg med personliga påhopp och förolämpningar. Att de gör så för att de blir dominerade IRL och inte får utlopp för sina aggressioner ute i det riktiga livet är ett rimligt antagande.
Nej, jag hade ingen fakta, men det hade inte du heller. Svenskar överlag är positiva till invandring och du är löjlig när du säger att ingen vill ha invandrare här. Särskilt när så många på PI och I&I konstant pratar om hur dåligt det är att så många svenskar är positivt inställda till en immigrationspolitik som inte liknar någon annans i västvärlden. Du förstår inte ens att det är personen som gör påståendet som bevisbördan ligger på, så du som hävdar att "ingen vill ha invandrare här ändå" borde bevisa det. Annars låter du lika korkad som en religiös person som säger "bevisa att gud inte finns då".
Du fattar inte ens ironin i att du stör dig på att invandrare inte kan "kan det Svenska språket". Du särskriver också.
Yes, jag är född i Malmö och bortsett från 1 år i Berlin så har jag bott här hela mitt liv. Njuter av mångkulturen varje dag!

Din Svenska är inte något jag rekommenderar annat än till en med fylledelirium att läsa, eftersom synrubbningen skulle kunna justera för hur dålig den är.
Nåväl, inget du säger stämmer som vanligt.
De flesta på I & I är emot detta sinnessjuka svarta experiment, som Sveriges rikes folk aldrig blev tillfrågade av dessa skit diktaturer vi haft hittills. Alltså, folkets förrädare, såna som du röstar på
Njut du av din mångkultur och blanda bort dina värdelösa gener till oigenkännlighet så blir dina barn bruna rotlösa sorgliga stackare

. Allting av ditt pk-mångkulturella skitsnack fungerar ju bara med gränser, åtskillnad, visste du inte om det ? det slutar ju annars med en gigantisk värdelös brun soppa ! Har du ingen kunskap om genetik, matematik, kultur och religion ?
Men, snacka går ju eller hur, så när dagen kommer för valet av partner så skulle jag vilja vara där och se på, då får vi alla se hur mycket som är snack och hur mycket som är verkstad ?
Men visst, är du en vänsterradikal noggerflata, så tycker jag att Malmö är rätt för dig
Problemet är att du och sin sort glappar med kakhålet i parti och minut
och med erat landsfärrådande skitprat påverkar ni tyvärr andra att utradera sitt kulturarv och fina etnicitet, sina rötter för all framtid till en gigantisk brun soppa. En ond människa gör så

,allt för att ha rätt i sin sinnessjuka och skruvade världsbild, allt för att andra skall uppleva samma helvetes-multikulturella-vansinne som du gör just nu.