2015-06-24, 14:52
Medlem
Varför köper ni inte någon fentanylanalog istället för att köra Horse om det är så bankat?
Citera
2015-06-25, 20:15
Medlem
Hur ser man på folk att det är en kran?
Citera
2015-06-25, 20:50
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjfosmor
Hur ser man på folk att det är en kran?

De brukar stå där med en skylt som det står knarklangare på.

Ont. Sällan jag ser på direkten om det är en langare.

Nu handlar inte jag mitt knark där men har hört/läst att gambianer säljer.

Annars leta runt Burger king.
Citera
2015-06-25, 21:06
Bannlyst
Varför inte bara dra till ghettoförorterna, det känns väl mer safe?
Citera
2015-06-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Varför inte bara dra till ghettoförorterna, det känns väl mer safe?

Om du är uppvuxen i sthlm och kan dina ställen så visst.
Men, det känns lite taffligt att säga till nån som ska ner till Stockholm från en annan del av landet att dra sig ut till orten för att handla?

B
Citera
2015-06-27, 12:50
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Vet i fan men jag börjar oxå tröttna hårt på allt bankat skit!
Finns ju inte en boll i hela stan som håller måttet, å då även hos kranar man haft i flera år!!!
Börjar fan misstänka att dom är så giriga att det först bankas en gång när det kommer hit å sen ytterligare en gång av dom som säljer bollar.
Vet en kille som fick sitt analyserat efter att ha torskat, en helt vanlig boll i stockholm, innehöll 6-8% H!!! Kan du fatta?
Å kranen var han polare med sen mååånga år tillbaka.

Så om någon säger att 80% är dåligt då är det fan generalknas i pallet på snubben!

Kom hit med allt över 40-50% så ska du få min förmögenhet på banken i utbyte!!!

Låter som det är tomt på ditt bankonto :-) hursomhelt han har ju börjat strula och stänger av telefonen i flera dagar. Då önskar man att något som plattan fanns i min stad. Att man hade bättre backupp och lättare att finna nya kranar.
I dag mår jag så,dåligt att jag inte ens vet om jag klarar mig till plattan.
Citera
2015-07-02, 00:36
Medlem
boredomss avatar
Det går alltså bra att fixa sub på plattan? Är det suboxone då eller? Eller riktiga B8or?
Citera
2015-07-02, 04:24
Medlem
Finns alla olika sorter, svenska b8 i alla former, franska b8, subuxone,

Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Det går alltså bra att fixa sub på plattan? Är det suboxone då eller? Eller riktiga B8or?
Citera
2015-07-03, 06:52
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms

Det går utmärkt. 200 bagis för enstaka Subutex. Verkar jämt finnas. Går kanske att få billigare?
Citera
2015-07-10, 17:45
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Det går utmärkt. 200 bagis för enstaka Subutex. Verkar jämt finnas. Går kanske att få billigare?
Köper man svenska (läckta från programmet) av någon man har köpt av förut så kan man få två för 300 utan problem. De som hänger där varje dag köper och säljer till varandra för 150kr hela tiden.
Citera
2015-07-10, 18:31
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Köper man svenska (läckta från programmet) av någon man har köpt av förut så kan man få två för 300 utan problem. De som hänger där varje dag köper och säljer till varandra för 150kr hela tiden.

Ah, där ser man.
Citera
2015-07-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Ah, där ser man.

Men å andra sidan så är det inte helt riskfritt att springa där nere.
Har blivit plockad där helt utan anledning vid ett tillfälle. Det var nån som hoppade på mig och frågade efter eld. Tre minuter senare så knackade en cvilpolis mig på axeln när jag skulle ta tunnelbanan. De bad mig att följa med och fick gå in i ett avvisiteringsrum. Kollade igenom hela mig, fick dra ned kallingarna t.o.m. Hade inget på mig såklart, kändes dock kränkande.
De tyckte att det var misstänkt att jag "pratade" med en känd missbrukare. Det var anledningen till att jag fick följa med dom.

B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in