Citat:
Ursprungligen postat av
hippykiller
Hampus kanske inte är den första som vart på tjejen och hon baxnar när en hon känner beter sig som en jävla idiot. Ingen på flashback ifrågasätter att folk blir rasister för att dom blivit utsatta för "invandrarvåld" men kommer det en jävla kvinna och drar paraleller satan rinner vattnet över.
Hampus verkar vara en jävla fjolla, ouppfostrad jävla fjolla dessutom. Jag önskar verkligen inte att någon kontaktar hans mamma och hotar henne med våldtäkt eller mord för att den inte får knulla med henne. Frågan blir då, skulle Hampus bara skratta åt sin rädda mor som är töntig eller skulle han känna obehag att en kvinna han älskar utsätts för något så kränkande och hotfullt.
Uthängningar som dessa kommer bli vardagsmat i framtiden eftersom hot om våld och våldtäkt till polisen inte leder någon vart. Och om dessa ouppfostrade jävla fjollor förlorar sina jobb och sin sociala status så är det inget man behöver gråta över.
Personligen skulle jag anmäla det till polisen. Personligen hoppas jag att denne hampus verkligen är labil och går på henne på riktigt nu, då har hon bar sig själv att skylla. Det är farligt att hålla på sådär.
Hamnar på riktigt i en sån situation är detta ett jävligt dumt val, det som händer är antaligen att hampus begår självmord, skadar kvinnan, någon skadar hampus, hans liv förstörs etc och blir mer hatisk.
Hade hon anmält hade proffs kunnat utreda saken, hampus skulle även säkert kunna få hälp av frivården, psyk etc. Samt få ett straff för det brott han begått.