35 250 besökare online
975 440 medlemmar • 50 915 729 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Ekonomi Värdepapper, valutor och råvaror - allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Investeramera
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av RallarKalle1
Tråkigt att det är så illa, så av mia 27k lär jag inte få ut många ören alltså!

Tänkte ha kvar dom tills jag får min 10% bonus av dem.

Borde ha ca 30k då hur stor del tror ni jag kan få ut inom överskådlig tid då?

Läst någonstans att dom ska byta affärsfokus och fasa ut den här delen av verksamheten hur kommer det påverka alla pengar som redan är inne i systemet?

mvh

Skulle gissa på att du får ut runt 30%-40% på 1 år och kanske ytterligare 20-25% på 2 år, lite beroende på hur länge du varit med. Ju längre du varit med desto mer pengar lär du ha i dåliga krediter.

Har du vart med i mer än 2 år lär du få igen mindre än de siffrorna jag nämnde ovan.

RallarKalle1
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Investeramera
Skulle gissa på att du får ut runt 30%-40% på 1 år och kanske ytterligare 20-25% på 2 år, lite beroende på hur länge du varit med. Ju längre du varit med desto mer pengar lär du ha i dåliga krediter.

Har du vart med i mer än 2 år lär du få igen mindre än de siffrorna jag nämnde ovan.

Nja satte in större delen av pengarna när första erbjudandet om 10% kom typ oktober/november förra året? 20k sen ca 4k under några månader innan.

Tack för svaret.

Nobbers
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Nobbers
Tänkte att berätta lite kort hur det gick för mig.
Hade ca 50tkr investerat och utlånad. Sedan för ungefär 1,5 år sedan gjorde uttag på 90%. For ett år sedan var bara 45kr av den kvarstående 5000 tillgänglig. Jag mejlade support och fick svaret att det kan ta upp till ett år innan hela summan är tillgänglig. Idag, mer än ett år efter det mejlet har jag gjort uttag på 1400kr som var tillgänglig. Bara 2800 kvar som låst då 800 verkar har försvunnit som 'forluster' dvs typ 15%!
Slutsatsen? BLUFF FORETAG.

Jag mejlade för att ber om en förklaring och Idag fick jag svaret att många av mina lån ligger hos inkasso. Fast på norska. Tack och lov har jag fått ut allt jag investerat, men jag hoppas att det är klart för nya 'buddies' att det är ingen idé att investera.

Capri79
Medlem
Om det finns nån här inne som har ett loanland-konto kvar så lyckades jag logga in där igår, vet inte på hur länge det inte har funkat, 800:- fanns det tillgodo där alltid något

Theking66
Medlem
Tack för infon,fungerade även för mig att logga in på LL.
Har tidigare fått be TB om info om hur det ser ut på mitt LL konto och
även bett dom att göra överföringar på det beloppet som fanns tillgängligt
till mitt TB konto.

Skönt att det fungerar igen så man får bättre kontroll på alla lån man har kvar.
Saknar fortfarande ca:40 00 kr i utestående betalningar

Capri79
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Theking66
Tack för infon,fungerade även för mig att logga in på LL.
Har tidigare fått be TB om info om hur det ser ut på mitt LL konto och
även bett dom att göra överföringar på det beloppet som fanns tillgängligt
till mitt TB konto.

Skönt att det fungerar igen så man får bättre kontroll på alla lån man har kvar.
Saknar fortfarande ca:40 00 kr i utestående betalningar

Ja, hade gett upp hoppat att få tillbaka några mer pengar nu, men tydligen trillar det in lite några gånger om året ialla fall, har ca 35000:- som ligger som obetalt, men kanske finns det hopp om att än få tillbaka en del till.

Svara på ämne
Svara Topp Dela