Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2015-07-04, 08:40
  #23473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
En fråga till er Svp;are- vad gör ni nu för tiden?

Min fråga är inte spydigt ställd, utan jag undrar vilken väg ni tänker ta nu, när SvP lagt ner.

Går ni med i SD, eller SMR, eller har ni planer på uppstart av något nytt?

Eller skiter ni i allt nu, och önskar resten av Sverige all olycka, typ?

Sista frågan är allvarligt menad även den, då jag som SD börjar avsky majoriteten av idiotsvensken, som hellre låter grannens eller till och med sin egna dotter, våldtas av en "berikare" och knyter näven i fickan. än att riskera bli kallad rasist...

Erfarenhetsmässigt när det gäller "nationella" organisationer så kommer det stora flertalet SvP-are att lämna politiken helt och hållet och ägna sig åt andra saker, såsom familjebildning och arbete.

Helt otänkbart att någon skulle ansluta sig till SD, då SD inte kommer att ta emot dom. SD anser att SvP är paria och de är inte välkomna.
Några kommer med säkerhet att ansluta sig till NMR då deras politik är i stort sätt den samma. Båda organisationerna vilar på nazistisk ideologi.
Ledargarnityret inom SvP är politiskt körda och har ingen framtid i svensk politik.
Citera
2015-07-04, 22:30
  #23474
Medlem
Rebell4evers avatar
Tack för svaren

Ja, jag vet inte när jag själv kommer att lämna SD, kanske efter nästa val, om de inte lyckas få större inflytande då.

Jag har haft svårt att förlåta SD för alla utrensningar o skit, även om jag inte har faktan bakom..

Jag vet faktiskt inte.... håller kvar vid illusionen att SD bara röstmaximerar för att sedan börja rensa ut hej vilt bland rasfrämlingarna....fast jag vet ju att det är föga troligt....

Jag har dock stor respekt för er andra nationalister, läser själv på Nordfront ofta och tycker många skribenter där är både pålästa och kunniga, finns nötter där med, visserligen, som på alla ställen...
Citera
2015-07-05, 12:52
  #23475
Medlem
SvP skulle ju rädda sverige, partiet växte med 200% enligt styrelsen, men som de flesta naziprojekt så går det käpprätt åt helvete. Eldsjälar gör allt, och massa läktarfolk som vill ha saker gjort men vägrar lyfta ett finger.

Samma känsla får man utav flashbacknazzar, förutom piraten saxlind då. Flashbacknazzar sitter och gormar om vad som bör göras men gör aldrig nåt själva, fegisar.
Citera
2015-07-08, 23:36
  #23476
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
En fråga till er Svp;are- vad gör ni nu för tiden?

Min fråga är inte spydigt ställd, utan jag undrar vilken väg ni tänker ta nu, när SvP lagt ner.

Går ni med i SD, eller SMR, eller har ni planer på uppstart av något nytt?

Eller skiter ni i allt nu, och önskar resten av Sverige all olycka, typ?

Sista frågan är allvarligt menad även den, då jag som SD börjar avsky majoriteten av idiotsvensken, som hellre låter grannens eller till och med sin egna dotter, våldtas av en "berikare" och knyter näven i fickan. än att riskera bli kallad rasist...
Jag var med i SvP och är inte aktiv i någon organisation nu. Följer Motgift och träffar andra nationella därigenom men mycket mer än så är det väl inte...
Citera
2015-07-08, 23:42
  #23477
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
Tack för svaren

Ja, jag vet inte när jag själv kommer att lämna SD, kanske efter nästa val, om de inte lyckas få större inflytande då.

Jag har haft svårt att förlåta SD för alla utrensningar o skit, även om jag inte har faktan bakom..

Jag vet faktiskt inte.... håller kvar vid illusionen att SD bara röstmaximerar för att sedan börja rensa ut hej vilt bland rasfrämlingarna....fast jag vet ju att det är föga troligt....

Jag har dock stor respekt för er andra nationalister, läser själv på Nordfront ofta och tycker många skribenter där är både pålästa och kunniga, finns nötter där med, visserligen, som på alla ställen...
Spelar ingen roll hur stora de blir eftersom ingen kommer att kunna göra någon större förändring via demokrati oavsett. Sd blir mesigare och mesigare. När jag läser inlägg från deras sympatisörer på facebook så funderar jag ibland på om det är vänsterpartister eller sverigedemokrater som skriver. De lockar med sig okunniga lämlar just nu, och att då vända om i framtiden och blir mer radikala håller såklart inte när väljarna numera är som vilken sosse som helst. De sparkar ju ut sina lite mer radikala företrädare och ger plats åt de liberala så det är väl tydligt i vilken riktning det partiet går.
Citera
2015-07-09, 02:09
  #23478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Spelar ingen roll hur stora de blir eftersom ingen kommer att kunna göra någon större förändring via demokrati oavsett. Sd blir mesigare och mesigare. När jag läser inlägg från deras sympatisörer på facebook så funderar jag ibland på om det är vänsterpartister eller sverigedemokrater som skriver. De lockar med sig okunniga lämlar just nu, och att då vända om i framtiden och blir mer radikala håller såklart inte när väljarna numera är som vilken sosse som helst. De sparkar ju ut sina lite mer radikala företrädare och ger plats åt de liberala så det är väl tydligt i vilken riktning det partiet går.

Väljarna är det numera? Till skillnad från när då exakt?

Har de vänt en gång så kan de vända igen. Hur hjälper du till för att det ska bli så?
Citera
2015-07-09, 18:13
  #23479
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Väljarna är det numera? Till skillnad från när då exakt?

Har de vänt en gång så kan de vända igen. Hur hjälper du till för att det ska bli så?
De har inte vänt, de som var med i det tidiga SD är troligtvis inte sympatisörer av det partiet längre. SD är ju ett helt annat parti idag än när det startades och för den delen ett annat parti än för fem år sedan. De växer enormt fort och många av deras väljare är sossar som är trötta på invandringen och inte mer än så. Jag tror absolut att folket kan bli med radikala med tiden men att SD som parti ska bli det och att de ska komma med någon lösning på något tror jag inte. Jag internetkrigar, finns väl inte så mycket mer än det man kan göra och det är det mest effektiva idag tror jag.
Citera
2015-07-10, 19:27
  #23480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Jag var med i SvP och är inte aktiv i någon organisation nu. Följer Motgift och träffar andra nationella därigenom men mycket mer än så är det väl inte...

Brukar du gå på deras "fikaträffar" som dom talar om ibland?
Citera
2015-07-11, 11:37
  #23481
Medlem
DogShitEaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
Hur saker och ting förändras radioprofilen herr nationell/länsman talandes i bakgrunden videon till SvPs julmiddag 2009,idag verkar han ta helt avstånd från den nationella rörelsen på alla sätt och viss ,och blivit någon slags kulturnationalist,och förkämpe för sionismen https://www.youtube.com/watch?v=7-sVAB95e8k

Han kunde ju ha stake nog att lämna över det material/teknisk utrustning SvP köpt som han senare använde för sin kanal "herr nationell".
Citera
2015-07-11, 13:56
  #23482
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Det pratas ju om att bilda ett nytt Nationalistiskt parti igen men det är inget som jag tycker verkar vara en bra ide. ND försvann, SvP försvann men NMR finns ju kvar. Låt det vara så då?! Istället för att spreta åt alla håll och kanter kan vi ju samlas under ett parti och en flagga? Räcker inte det?
Citera
2015-07-11, 14:19
  #23483
Medlem
NJKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogShitEater
Han kunde ju ha stake nog att lämna över det material/teknisk utrustning SvP köpt som han senare använde för sin kanal "herr nationell".
Lät SvP en person behålla teknisk utrustning som de köpt för medlemmarnas pengar? Helt sanslöst, tragiskt hur dålig respekt det fanns i det partiet för medlemmarna, sådant där och det faktum att de fifflade bort medlemmarnas och prenumeranters pengar till en alkoholist. Någon borde ha polisanmält styrelsen för de här sakerna, trolöshet mot huvudman eller bedrägeri. Sådant här kommer att fortgå så länge folk inte ställer ansvariga till svars. Man tycker ju att just nationalister borde ha mindre tolerans med maktmissbruk än andra vanliga godtrogna medborgare men tydligen inte.
Citera
2015-07-11, 17:52
  #23484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Det pratas ju om att bilda ett nytt Nationalistiskt parti igen men det är inget som jag tycker verkar vara en bra ide. ND försvann, SvP försvann men NMR finns ju kvar. Låt det vara så då?! Istället för att spreta åt alla håll och kanter kan vi ju samlas under ett parti och en flagga? Räcker inte det?

Man frågar ju sig vad kan dessa göra bättre i deras nya parti som dom inte kunde göra i SVP?
Anledningen till att dom inte går in i SMR är antagligen att dom hyser något löjligt agg mot SMR, många fd SVP:are verkar göra det av någon outgrundlig anledning, ingen verkar kunna förklara varför utan man kommer bara med massa lösa insinuationer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback