30 016 besökare online
975 440 medlemmar • 50 913 374 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Hår- och kroppsvård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Mansory
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Macatho
Det enda jag inte tycker om med melatonan är att det är en systemisk drog och inte lokal. När du solar så stimulerar du melanocyterna lokalt, alltså på de områden som har kontakt med solen. När du använder melanotan stimulerar du alla melanocyter i hela kroppen och alla andra celler som kan aktiveras av peptiden. Tex så har man melanocyter i ögonen, några som kan växa större och ge en problem med synen.

ajaj, de där lät ju inte alls bra Någon som kan kontra de där?

Citat:
 Ursprungligen postat av sandra92
Är de någon mer som får finnar av m2? Eller finnar o finnar.. Mer som knutor som ser ut o känns som finnar men inte går att klämma något ur. Är i uppladdningsfas dag 5 imorgon o kör 0,25 ca. Kommer dessa försvinna när man går över till underhållsfasen? Fått mina i ansiktet vilket är riktigt frustrerande.
Ajaj, de ser ingen vidare grant ut. Va nån tidigare i tråden som fick liknande symptom av det du beskriver, vet inte hur de gick för honom men bläddra tillbax i tråden så kan du kolla om ni har samma.
Citat:
 Ursprungligen postat av roaccutankillen
Är de dåligt för kroppen, bieffekter alltså?
Svårt att injicera?
Hur lång tid tar de att få en fin vanlig bränna, som en latinamerikan t.ex? Alltså inte svart.

Hur många gånger måste man köra?
Hur mycket kostar de? O hur länge håller de?
Vart köper ni ifrån?
Är de olagligt att beställa?
Kan man skicka sin beställning till närmsta butik?

Ett par stycken noob frågor.

Vet inga bieffekter än förutom prickarna då.
Du googlar på m2 och så tar du nån av dem hemsidorna som dyker upp, ev kollar på drogforumet på flashback. Kan du läsa runt där och bestämma själv vilken som är bäst.
Nej de är inte olagligt någonstans.

Du får använda de rätt länge. Går inte att köra i en månad sen bara skita i de, om du inte har jäkligt lätt för bli brun då kanske brännan håller i sig 2 månader efteråt. Men oftast får du ju ta 1 stick i veckan minst för att behålla den färgen du har fått.
Tar väl 2 veckor för mig innan ja märkte skillnad, men då körde ja ingen uppladdningsfas utan körde bara några stick då och då.

Mansory
Medlem
Btw, VILL inte blanda ihop mina inlägg, men i våras så hade ja mitt m2 i bilen rätt länge, och några dagar va de ju jäkligt varmt i bilen typ 30 grader säkert. Va tro ni om mitt m2? Har de försämrats skit mkt nu att de inte e värt att använda de eller tror ni att de funkar fortfarande?

kÄnns onödigt att wasta sprutor på doser som kanske inte ger effekt

roaccutankillen
Medlem
Ska beställa idag.
Vart skall jag köpa ifrån?

roaccutankillen
Medlem
Hur stor är chansen att man får massa leverfläckar etc?
Tror ni mello kommer hjälpa emot ojämn hudton?

Hur länge håller 10mg?

roaccutankillen
Medlem
Beställde ifrån melotonan2uk.uk.cc

Tydligen var detta en bedrägerisida, någon som vet något?

iSee
Medlem
iSees avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av roaccutankillen
Hur stor är chansen att man får massa leverfläckar etc?
Tror ni mello kommer hjälpa emot ojämn hudton?

Hur länge håller 10mg?

Leverfläckar får alla. Omfattningen är individuell och inget vi kan svara på här.

Angående shopen får du skylla dig själv. Det finns flera gröna shopar i Sverige som säkert är något dyrare men man får iallafall sina varor.

roaccutankillen
Medlem
Melotonangrossisten.EU

Legit?

AhlaWahda
Medlem
AhlaWahdas avatar
Tänkte beställa mel nu men det verkar vara slut på flera ställen och får inget svar från grossen.

Hittade Megatan. Nån som har erfarenhet av dem? 10mg kostar 21.50£ plus frakt 9.5. Funderar på att prova för måste ha mel snarast.
I'm gonna show you where it's dark, but have no fear.

Svara på ämne
Svara Topp Dela