Citat:
Ursprungligen postat av
GBGglenn
Du skriver varenda inlägg som om du sitter på våning 98 i en skyskrapa med kostym på dig, när du i själva verket sitter nere i en källare i endast kalsonger.
Vill se en riktig analys på varför du tror att den går upp. "Enligt mina beräkningar går den upp" är tyvärr inget som någon eller något bör tro på. Kan ett tårtdiagram bevisa din slutsats så fungerar även det.
Har aldrig påstått att jag sitter i en skyskrapa! Dessutom, hur många skyskrapor med 98+ våningar finns det i Sverige?
Om du är på en fin restaurang, måste du då springa ut i köket och konfrontera kocken vart alla råvaror kommer ifrån och exakt hur många minuter som rådjurssadeln har stått inne i ugnen innan du kan avgöra om det är gott eller inte, även fast du känner smaken i munnen?
Förstår inte alls varför jag måste redovisa mitt underlag för min positiva framtidssyn i detalj? Om ni ser negativt på framtiden så ber inte jag om full insyn i era beräkningar och tillgång till era dagböcker för att få reda på hur ni tänker! Och om mina analyser är så dåliga, hur kommer det sig då att t.ex. Louie tycker att de är näst bäst här? Jag vill minnas att ordet som användes för att beskriva dem var "klockrena"!
Jag besvarade f.ö. Bunnys frågor med att det inte var relativt för tråden och det håller jag fast vid!
Vänliga, men lite besvikna hälsningar,
S.P.