Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-01, 12:52
  #9685
Medlem
petrus17s avatar
Varför blir jag helt tvärlugn en halvtimme-timme efter en panna (lika med nasalt och rp också)? Sekunderna efter jag har slagit i mig pannan mår jag helt otroligt bra, känner mig nog som de flesta efter en panna, och den känslan håller i sig tio minuter eller något, sen planar de ut lite för att efter en timme övergå till något introvert, maniskt stadie. Sätter mig bara vid datorn och försöker runka (vilket är kul i tre timmar, sen slutar hjärnan fatta vad som försiggår på den där porrfilmen, blir lika upphetsande som Mussepigg) eller något annat meningslöst. Sociala medier och mobiltelefonen som var så intresant den första timmen stänger jag ner, bara isolerar mig i något värdelöst.

Har förmodligen neuropsykatrisk diagnos men det ska ju inte vara "någon som helst skillnad i rus om man har ADHD, man behöver ta en lite större dos bara".

Finns det något jag kan göra för att själva speedet/det positiva ruset ska vara längre än en timma?
__________________
Senast redigerad av petrus17 2015-07-01 kl. 13:13.
Citera
2015-07-01, 16:53
  #9686
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Vill du inte använda nålar så får du bäst effekt rektalt.
Amfetamin och cannabis är en riktigt fin.blandnin. liknar mdma lite tycker jag, absolut inte i samma klass som mdma såklart men ändå kan man.känna likheten

Nej använder inte nålar o sånt haha, drog en fet lina och nyss rökt en haha, aa fattar vad du menar
Citera
2015-07-02, 13:57
  #9687
Medlem
Sallinskiis avatar
Frågan har säkert ställts förr men lite många sidor att läsa igenom...

Har fått tag i lite amfetamin, men det är i samma konsistens som karlssons klister typ.. Till frågan! Hur torkar jag de enklast (diskret) så jag får de i pulverform? Ugnen och Micro etc. Är inget alternativ då min sambo ej bör veta om vad som försigår...

Någon med tips hur jag kan bära mig åt? För om jag ska låta de "självtorka" i den öppna zip påsen så lär de ju ta upp emot en vecka :/

Kan jag slå i nått i påsen som driver ut vätskan utan att få ned potens? Har lite svårt med att "torka de öppet på en spege"l för de både luktar nått så in i HELVETE om grejerna och den lukten är inget min sambo ska känna av :/

Alls tips och tricks uppskattas! (jag vill ha de i pulverform för jag kör endast nasalt själv när jag använder det..)

Mvh.
Citera
2015-07-02, 16:15
  #9688
Medlem
CaraDelevingnes avatar
Jag brukar torka mitt amfetamin på en tallrik på låg värme på spisen. Long story short - det gick inte så bra denna gången. Det ser ut som att någon tuggat en mjuk Werters-kola och spottat ut på tallriken och strött farinsocker över. Hur ska jag åtgärda detta? Vill inte göra något mer utan att fråga här först. Skratta åt mig om ni vill, detta blev galet.

Edit: Får tillägga att jag skulle skrapa bort skiten från tallriken med ett kort sen också. Tallrik varm = bankkort smälte. Så om ni känner att ni har en dålig dag eller sådär kan ni ju tänka på mig istället.
__________________
Senast redigerad av CaraDelevingne 2015-07-02 kl. 16:33.
Citera
2015-07-02, 16:16
  #9689
Medlem
CaraDelevingnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Någon med tips hur jag kan bära mig åt?

Se mitt inlägg över ^ och gör inte som jag helt enkelt Hade jag fått "göra om det" hade jag lagt det i frysen sen bankat det eller bara öppnat påsen...
Citera
2015-07-02, 17:15
  #9690
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaraDelevingne
Se mitt inlägg över ^ och gör inte som jag helt enkelt Hade jag fått "göra om det" hade jag lagt det i frysen sen bankat det eller bara öppnat påsen...


Hahahaha förlåt att jag skrattar men de blev ju en total fail!

Själv körde jag med att slänga i lite fint malet dexstrosol pulver i påsen och blanda runt och låter påsen stå typ "öppen" över natten, verkar redan ha funkat till viss del, kanske inte så bra med tanke på alla bakterier som bildas men vem fan bryr sig, de man drar i sig är ju inte nyttigt heller så!

Mvh.
Citera
2015-07-02, 17:22
  #9691
Medlem
CaraDelevingnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Hahahaha förlåt att jag skrattar men de blev ju en total fail!

Själv körde jag med att slänga i lite fint malet dexstrosol pulver i påsen och blanda runt och låter påsen stå typ "öppen" över natten.

Haha, du får skratta. Det är okej. Det verkar iallafall potent fortfarande. Käkat upp några Wertersliknande små kolabitar. Annars hade jag nog suttit och gråtit istället för att skratta åt mig själv jag med Får testa med dextrosol nästa gång jag lyckas få tag på något så pass flytande jag med. Det här med att torka på spis funkar nog mest bara om det redan nästan är pulver och bara behövs torka litegrann.

Hoppas det går bättre för dig, verkligen

Edit: Tror verkligen att A och O är att ha uppsyn över processen också. Får köra oralt på mitt den här gången helt enkelt.
__________________
Senast redigerad av CaraDelevingne 2015-07-02 kl. 17:24.
Citera
2015-07-02, 20:29
  #9692
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaraDelevingne
Haha, du får skratta. Det är okej. Det verkar iallafall potent fortfarande. Käkat upp några Wertersliknande små kolabitar. Annars hade jag nog suttit och gråtit istället för att skratta åt mig själv jag med Får testa med dextrosol nästa gång jag lyckas få tag på något så pass flytande jag med. Det här med att torka på spis funkar nog mest bara om det redan nästan är pulver och bara behövs torka litegrann.

Hoppas det går bättre för dig, verkligen

Edit: Tror verkligen att A och O är att ha uppsyn över processen också. Får köra oralt på mitt den här gången helt enkelt.


Mitt var typ "paste" och inte direkt "blött amfetamin" vart ju tvungen att prova lite och de va drag i skiten iallafall

Mvh.
Citera
2015-07-02, 20:36
  #9693
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petrus17
Varför blir jag helt tvärlugn en halvtimme-timme efter en panna (lika med nasalt och rp också)? Sekunderna efter jag har slagit i mig pannan mår jag helt otroligt bra, känner mig nog som de flesta efter en panna, och den känslan håller i sig tio minuter eller något, sen planar de ut lite för att efter en timme övergå till något introvert, maniskt stadie. Sätter mig bara vid datorn och försöker runka (vilket är kul i tre timmar, sen slutar hjärnan fatta vad som försiggår på den där porrfilmen, blir lika upphetsande som Mussepigg) eller något annat meningslöst. Sociala medier och mobiltelefonen som var så intresant den första timmen stänger jag ner, bara isolerar mig i något värdelöst.

Har förmodligen neuropsykatrisk diagnos men det ska ju inte vara "någon som helst skillnad i rus om man har ADHD, man behöver ta en lite större dos bara".

Finns det något jag kan göra för att själva speedet/det positiva ruset ska vara längre än en timma?

Jag har precis samma problem som dig. När jag tog tjack för blev jag utåtriktad och glad och ville göra massa grejer, men de senaste halvåret har jag typ bara blivit tråkigt manisk/halvapatisk på tjack. Finner det inte öht roande alls längre. Ingen jävla aning vad det kan tänkas bero på. Tråkigt är det iallafall. Förr blev jag helt lyrisk av att sitta och rita i flera timmar och ville sen träffa massa folk. Men inte längre.

Att tillägga brukar jag det inte alls ofta nuförtiden. Ett tjog med dagar per år kanske.
Citera
2015-07-03, 00:47
  #9694
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaraDelevingne
Haha, du får skratta. Det är okej. Det verkar iallafall potent fortfarande. Käkat upp några Wertersliknande små kolabitar. Annars hade jag nog suttit och gråtit istället för att skratta åt mig själv jag med Får testa med dextrosol nästa gång jag lyckas få tag på något så pass flytande jag med. Det här med att torka på spis funkar nog mest bara om det redan nästan är pulver och bara behövs torka litegrann.

Hoppas det går bättre för dig, verkligen

Edit: Tror verkligen att A och O är att ha uppsyn över processen också. Får köra oralt på mitt den här gången helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Mitt var typ "paste" och inte direkt "blött amfetamin" vart ju tvungen att prova lite och de va drag i skiten iallafall

Mvh.

Efter att ha fått torka i en öppen Zip Påse i ca 8 timmar i rumstemp och blandat med lite fint pulvriserat dextro (ca 0.75% av en bit dextrosol till ~4-4,2g Amfetamin ((Speed Paste, är helt garanterad)) Så blev resultat faktiskt mycket bra! ~95% av all "speed paste'n" hade torkat, visst fick gräva lite med en sked i ena hörnet för att få ut de sista och röra runt lite i påsen en 2-3 ggr. under den 8h perioden. Sen började de med de satans jävla hackandet av den torkade produkten, tog mig ca 70min att med ett rakblad finfördela/krossa det så de fick en konsistensen likvärdig Kokain ungefär. (Dvs. mycket fint pulver) Sen vara de bara att mäta upp "doseringar" och packa in dom som jag alltid gör! Så jag slipper behöva gå med en hel 5a Tjack i fickan utan brukar dela de i ~200-275mg doser och slå in i aluminium folie. Fungerar klockrent för mig iallafall!

Detta inlägget blev nog lite OT men ajja, borde sovit för 3½ timme sen också... "speed paste" kan torskas snabbt och enkelt om man slår i finmalet dextro! <- Baserat på mina upplevelser och de amfetaminet jag fick, vilket de i övrigt var ett BRA tryck i.

Må väl alla och bruka varsamt!


Mvh.
__________________
Senast redigerad av Sallinskii 2015-07-03 kl. 00:49.
Citera
2015-07-03, 11:07
  #9695
Medlem
lirpa90s avatar
Till er som har problem med att torka tjack, lägg ut lite på en tallrik och hacka med ett kort, tar typ 5-10 min sen går det att dra en lina
Citera
2015-07-05, 06:59
  #9696
Medlem
Dachri84s avatar
Någon som vet om frontin E313 1mg (xanor kopia) är bra för att må bättre under tjack avtändningen? Blir det lättare att sova och leva normalt etc?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback