9 644 besökare online
974 850 medlemmar • 50 876 962 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Telefoni och mobiltelefoner Tele - allmänna diskussioner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Faboloused
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av LaptopMothafucka
Ska prova det, tack

EDIT: provade det nu, kies 3 säger att den har den senaste programvaran

Vad har du för operatör? Om de nu kan ha någon betydelse.

LaptopMothafucka
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Faboloused
Vad har du för operatör? Om de nu kan ha någon betydelse.

Det har det tydligen, informationen ska tydligen godkännas av utfärdaren för att den ska kunna fungera legitimt med leverantörens nätverk.

Faboloused
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av LaptopMothafucka
Det har det tydligen, informationen ska tydligen godkännas av utfärdaren för att den ska kunna fungera legitimt med leverantörens nätverk.

Jaha, det var som fan! Farsan har tele2 iallafall!

mma
Medlem
mmas avatar
Jag uppdaterade min s4a idag... alltså vanliga s4a inte +. Jag har halebop.

captainKangaroo
Medlem
Uppdaterade nyss min vanliga s4 också via kies, kör telia jag

LaptopMothafucka
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Citat:

Problemet ligger i att den är upplåst säkert...

LaptopMothafucka
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Citat:

Det funkar att ladda ner det nu. Ha det bra

LaptopMothafucka
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Mitt mobilinternet stängs av under samtal när det är uppkopplat till 4g och gå inte automatiskt över till 2g/3g. Hur kan jag fixa det? Har kollat runt, ringt leverantören och kollat...

K.Starfighter
Medlem
K.Starfighters avatar
Lyckas fan inte hitta på ett enkelt sätt vilken operatör man använder för tillfället när man är utomlands o annat. På andra lurar jag haft stod det på "hemskärmen", men ser inget sånt på denna.

Hur hittar man det enklast?

LaptopMothafucka
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Ingen?

mma
Medlem
mmas avatar
Hej!

Jag har ett problem jag inte blir klok på.

När jag pratar med folk i min mobil säger dom att jag hörs väldigt dåligt, men slår jag på högtalartelefon så hörs jag bra.
Samma om jag stoppar i ett par hörlurar i telefonen så hörs mitt tal som vanligt bra.

Hur funkar det? Måste ju vara samma mic jag pratar i? Hur kan det höras mycket bättre för att jag byter till högtalarfunktionen eller stoppar i ett par hörlurar?

Vill ju liksom inte alltid ha högtalarfunktionen igång, och man har ju inte alltid hörlurar inom räckhåll.

Svara på ämne
Svara Topp Dela