Citat:
Ursprungligen postat av
Catapilla
Lol, jag såg trailern när jag slökollade Ullared och undrade vem i helvete som tyckte det var en bra ide att casta Will Ferrell i den där typen av film

Hade varit kul om han visade sig vara en högklassig skådespelare, men det är han ju inte så... nä, dumma komedier ska han hålla sig till. Där är han bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av
sim-man92
Är ju en slags homage/hyllning till liknade tv-filmer och en del i Lifetime's 25 års jubileum. Så dom är högst medvetna om bristerna i filmen. Gillade den inte heller , men mest för att jag fann den rätt så tråkig. Men småskrattade ändå emellanåt hur överseriös den är utförd. Dansen i slutet är priceless haha.
Åh fan. Nästan ännu värre då, eftersom grundidén inte är så tokig och hade med en skicklig regissör kunnat bli en rätt obehaglig historia. Blir provocerad när de medvetet slarvar bort något som kan bli bra.
Skrattade som fan när Will Ferrell kom åkandes i båten mot bron.

Sjukt rolig "dramatisk" scen.
Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
Mjoo, man tog ju för givet att det skulle handla om en parodi på billiga dramarullar á la Lifetime kanalen, inte konstigt när man castat Ferrell och Kristen Wiig, men man menade uppenbarligen allvar och så blev det pannkaka av alltihop.
Trodde att det skulle vara en seriös film, hade föredragit en parodi nu i efterhand... det här var ofattbart dåligt. Blir faktiskt arg på skiten.