2013-05-21, 12:21
Medlem
333203s avatar
Någon som har testat den här?

http://www.spystore.se/dolda-kameror...nne/c171/p378/

Blir lite misstänksam eftersom den är så billig om man jämför med klockkameror av liknande prestanda på t.ex. www.prylstaden.se.

Denna ser ju ungefär lika dan ut och verkar filma med sämre upplösning men är samtidigt dyrare, nästan dubbelt:

http://www.prylstaden.se/spionkamero...-video-och-bil
Citera
2013-09-13, 22:08
Medlem
PervoMans avatar
Någon som vet vart man köper och om man kan köpa den spionkamera toaborsten i sverige?
eller någon med tips om hur man filmar diskret på en toalett alltså så man ser när dom sätter sig och .......

Men vill veta för att göra på offentliga är ju skit svårt, men kanske bättre där en på arbete?
vad skulle ni rekomendera?
Citera
2015-02-28, 17:36
Medlem
PervoMans avatar
Jag vill gärna smygfilma tjejerna på toaletten
Gärna när man ser vad dom gör där inne och gärna när dom gör sina behov

Denna länk tog jag bara snabbt nu, finns såna här i Sverige med för beställning:

http://www.hisupplier.com/product-81...ty-up-to-32GB/

Men om man kollar på olika porrfilmer som smygfilmar tjejer som kissar etc, hur får dom dit en liten spionkamera i toaletten utan att det syns?
Citera
2015-05-27, 20:21
Medlem
Lånar tråden söker en spionkamera som är en keps, som får gärna vara trådbunden om det finns. Med bra batteri och lagring, som kan filma och tar upp ljud.

Anledning filma, när jag blir kränkt! Så jag har bevismaterial.

Vart kan man köpa denna kepa? På svensk mark?
Citera
2015-05-27, 21:40
Medlem
Ondquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motorvargen
Vart kan man köpa denna kepa? På svensk mark?
Varför "på svensk mark"?

Finns ju hur många som helst från till exempel eBay-säljare.
Citera
2015-06-23, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondquist
Varför "på svensk mark"?

Finns ju hur många som helst från till exempel eBay-säljare.
För att vi bor i Sverige.
Jag betalar gärna lite extra, får snabbare leverans och support när det behövs + Garanti!
Sedan har man ju 3 års reklamationsrätt enligt svensk konsumentköplag!
Citera
2016-08-10, 19:16
Medlem
JustZlatans avatar
Finns det en pytteliten spionkamera som man kan sätta på tröjan och som inte alls syns? Först tänkte jag på spionglasögon men de ser ju helt suspekta ut. Jag vill ta bilder eller filma på en datorskärm.
Citera
2016-08-10, 20:50
Medlem
Grinfarbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Finns det en pytteliten spionkamera som man kan sätta på tröjan och som inte alls syns?
Kolla om du hittar något passande t ex här eller här, finns hur många shoppingsajter som helst för sådant.
Citera
2021-04-13, 02:19
Medlem
Kackelhuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Finns det en pytteliten spionkamera som man kan sätta på tröjan och som inte alls syns? Först tänkte jag på spionglasögon men de ser ju helt suspekta ut. Jag vill ta bilder eller filma på en datorskärm.
4 år senare finns det gott om det. Om man bara kunde få dem att sluta blinka och allt vad det är. Med mindre kamera kommer nackdelar, som att du kan glöma överföring via luften men det kan du glömma ändå om det är på längre avstånd
Citera
2022-08-02, 09:37
Medlem
Det har ju gått en tid efter sista inlägget här och i elektronikbranschen går det fort
bästa spion kameran som finns nu vilken är det? ska klara av dunkel belysning
Citera
2022-09-24, 16:45
Medlem
orrecrists avatar
Finns det någon jävligt bra och enkel kamera som spelar in & typ man kan föra över filmer till iPhone? Vi snackar mini spy kamera.

Eller som det lagras i ett minne så man kan föra över till dator eller hur brukar man göra?
Citera
2023-08-31, 20:37
Medlem
Minimuchers avatar
Dumpar tråden.

Då utbudet verkar magert med färdiga artiklar som är vanligt i svenska hem, funderar jag på att bygga ihop min egen.

Någon som kan länka till en färdig kamera som går att bygga in i ett föremål.
Med batteri, wifi, minneskort, app.
Så klart med ett pytte litet öga/lins?

Någon som har byggt egna grejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in