2015-06-22, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ni får ju yttra det nästan hur mycket ni vill. Bara att folk kommer säga emot, vilket inte är så konstigt eftersom ni har så galet fel.
Säga mot är OK, men många saker som yttras leder till betydligt värre konsekvenser. T.ex. att du blir sparkad från jobbet. Det är inte OK om man värnar om yttrandefrihet.
Citera
2015-06-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashdownssyndrom
Men det finns inte ett eget land för varje grupp av hatare. Vad ska kurderna göra?

Hört talas om kurdistan? Deras kamp har varit rasistisk från dag ett då de alltid velat skapa ett eget land för dem själva där deras egen särart hör hemma. Enda som motsatt sig detta är väl saddamtyranner och sånt. Men i realiteten finns det inget som hindrar nu när jänkarna invaderade. Det kommer dock ta litet tid men till slut kommer de ha ett eget ställe de kan sitta på o hata alla andra ifrån.
Citat:
Samerna som hatar Svenskar?
Har fungerat relativt bra i tusen år hittils så varför inte lite till? Den största bidragaren till det är väl för att samer är inget aggressivt mena-folk som gillar att gruppvåldta o bilda kriminella ligor likt de vi tar in idag. Jag tror de är nöjda att leka runt i deras jävla sameting sålänge de lever under svenska statens beskydd.

Citat:
Vad ska Palestinierna göra som hatar Israel men inte har en egen stat?
Sverige är för en gångs skull föregångsland i detta som erkänt palestina. En tvåstatslösning är lösningen.

Citat:
Vad ska bögarna göra?
Bögarna? Dom ska bo kvar här de som är svenskar givetvis. Ja de som vill kan ju flytta till iran eller uganda och jämföra hur ond den svenske heterosexuella djävulen är i förhållande till den svarta o bruna. En ickefråga då valet kommer bli rätt enkelt.
Citat:
Alla har inte en egen stat med likasinnade idioter.
Nej därför alla grupper kämpar för en och därför vi ska hjälpa dem med det och sprida nationalismens kärleksfulla budskap över jorden så det blir fred.
Citera
2015-06-22, 19:53
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ni får ju yttra det nästan hur mycket ni vill. Bara att folk kommer säga emot, vilket inte är så konstigt eftersom ni har så galet fel.

Dummaste jag läst här i tråden

Snarare ni feminister som har galet fel.
Citera
2015-06-22, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Hört talas om kurdistan?
Ja, Kurdistan är landet som inte finns.
Citat:
Det kommer dock ta litet tid men till slut kommer de ha ett eget ställe de kan sitta på o hata alla andra ifrån.
Låter bra, hoppas de lyckas

Citat:
Har fungerat relativt bra i tusen år hittils så varför inte lite till? Den största bidragaren till det är väl för att samer är inget aggressivt mena-folk som gillar att gruppvåldta o bilda kriminella ligor likt de vi tar in idag. Jag tror de är nöjda att leka runt i deras jävla sameting sålänge de lever under svenska statens beskydd.
Nä de är inte nöjda direkt, samerna är arga som satan på hur svenska staten förtrycker dem.

Citat:
Bögarna? Dom ska bo kvar här de som är svenskar givetvis..
Så vad ska bögofoberna göra då? Flytta utomlands?

Citat:
Nej därför alla grupper kämpar för en och därför vi ska hjälpa dem med det och sprida nationalismens kärleksfulla budskap över jorden så det blir fred.
Etnopluralistiskt (d.v.s. nyfascistiskt) utopia med andra ord. Men det krävs som sagt var ett bög-land för bögarna, de är också en "grupp", eller åtminstone en bög-stad i varje land, men många länder kommer inte acceptera en bög-stad och då behövs ett bög-land.
Senast redigerad av flashdownssyndrom 2015-06-22 kl. 20:08.
Citera
2015-06-22, 20:23
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:

Ja, om man vill förlora jobb, anseende eller position i samhället.
Det är så sjukt i svenska "demokratin" att vissa åsikter yppas bara på tu man hand eller i bekanta kretsar. Åsikter om invandring är i princip alltid negativ, oavsett vem jag talar med på tu man hand. Även när en del mediafolk, politiker och företagsledare tror att de pratar anonymt hyser de negativa åsikter om invandring.
Ändå sätter den övre maktsfären åsiktskorridoren i Sverige, en korridor där det bestäms att inga negativa effekter av 100 000/år mestadels lågutbildade personer med åsikter långt ifrån den vanliga svensken för diskuteras i negativa termer.
Svensken skall liksom sovjetmedborgaren ha toppens åsikter annars blir det Gulag eller rasiststämpel. Och liksom Sovjetstatens hastiga kollaps när folk vågade öppna munnen och fritt uttrycka sina åsikter kommer Sveriges åsiktskollaps ske mycket snabbt.

Samma sak gäller feminismen, detta onaturliga fenomen.
Citera
2015-06-22, 20:30
Medlem
Citat:

Nä de är inte nöjda direkt, samerna är arga som satan på hur svenska staten förtrycker dem.
lol, ja mm visst. Då ska vi inte snacka om hur förbannade svenskar i norrland är på deras renskötsel och deras positiva särbehandling i allt, tro mig. Båda hatar säkert varandra men det funkar rätt bra ändå. Alltså lägger vi den etniska minoritetens fråga om eget land på is tillsvidare.

Citat:
Så vad ska bögofoberna göra då? Flytta utomlands?

Fast nu var det rasism vi snackade, inte åsikter om sexuell läggning. Jag vet att du försöker outsmarta mig med att försöka få mig inse nån sorts logisk kullerbytta men det går inte. Jag ser ingen motsättning i att gilla samma kön och vara biologiskt svensk.

Citat:
Etnopluralistiskt (d.v.s. nyfascistiskt) utopia med andra ord. Men det krävs som sagt var ett bög-land för bögarna, de är också en "grupp", eller åtminstone en bög-stad i varje land, men många länder kommer inte acceptera en bög-stad och då behövs ett bög-land.

Jag tror de flesta bögar väljer både medvetet o undermedvetet att vara svenskar först o främst, sen bögar sekundärt. De som vill skapa en bögnation kan väl göra det dock, varför inte liksom. Lycka till att föda nya invånare i den statsbildningen dock då bögeri är en onaturlig sak. Den kommer vara extremt kortlivad då den både kommer gå under i hiv och dö ut efter en generation utan nyfödda.
Citera
2015-06-22, 20:42
Bannlyst
Citat:
Lycka till att föda nya invånare i den statsbildningen dock då bögeri är en onaturlig sak. Den kommer vara extremt kortlivad då den både kommer gå under i hiv och dö ut efter en generation utan nyfödda.
Böglandia kommer givetvis ha generösa lagar för böginvandring både i form av bögflyktningar och bögkraftinvandring och om de är riktigt smarta så kommer de att erbjuda mark för bildandet av nationen Lesbos. Böglandia och Lesbos kan då leva stabilt med barnalstrande som gemensamt intresse. Problemet blir dock att 95 % av barnen kommer bli hetero d.v.s. utvisade ur dessa nationer vid 18 års ålder. Så det blir nog enklare att skippa Lesbos och böga på med generös böginvandring.
Citera
2015-06-22, 22:01
Medlem
Citat:
Böglandia kommer givetvis ha generösa lagar för böginvandring både i form av bögflyktningar och bögkraftinvandring och om de är riktigt smarta så kommer de att erbjuda mark för bildandet av nationen Lesbos. Böglandia och Lesbos kan då leva stabilt med barnalstrande som gemensamt intresse. Problemet blir dock att 95 % av barnen kommer bli hetero d.v.s. utvisade ur dessa nationer vid 18 års ålder. Så det blir nog enklare att skippa Lesbos och böga på med generös böginvandring.

Dom kan ju försöka. packa och lappa för fulla muggar kan homofilerna gott göra, men ge fan i barnen. ska dom lura naturen och göka könsöverskridande bara för att få nya invånare så ser jag inget fel med att resterande länder tom lila kurdistan bombar sönder bygget åt helvete då böglandia komemr förvandlas till pedofilistan. Hetero kommer nog dock en stor andel utav ungarna bli ja men problemet är väl att dom istället blir sinnesförrvirrade och deprimerade efter att ha vuxit upp med manshatande lesbianer och fjolliga perversa pedofilgubbar.
Citera
2015-06-22, 22:15
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag hörde att en antifeminist köper alltid sina kvinnor, med pengar drinkar eller tillexempel hög status. visste du inte det Det är aldrig gratis för en antieminist.

Det är aldrig gratis för någon - Vissa arter offrar sina liv för nästa generation - bokstavligt talat.
Citera
2015-06-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theRulerOfBethos
Ska tilläggas att jag inte ser begreppet kulturmarxism som en nedlåtande term. Det är egentligen bara ett sätt att hålla ordning på begreppen eftersom det är en vänsterideologi som har sin utgångspunkt i kultur/ras/bögighet etc etc snarare än klass. Men man skulle lika gärna kalla det för identitetsvänstern eller liknande, det viktiga är ju att man är vet vilka det handlar om och vad som ingår i ideologin.

Och vad det handlar om är just detta. En marxistisk ideologi som på nästan alla områden vill öka statens makt över människorna och fördela om människornas resurser, men som inte identifierar samhällsproblemen och samhällshierarkierna utifrån klass utan utifrån olika etniska, kulturella, och vanligtvis även sexfixerade identiteter som man delar in folk i. Är detta ett tillräckligt tydligt svar, eller ska jag börja prata om grisar igen för att göra det tydligare?

Det är ingen ideologi, det är ett ord på något högern hävdar skulle vara en ideologi. En inbillning kring vad ex. frankfurtskolan sysslat med. Och ingenting som den, marxister eller vänstern varit delaktiga i. Vänligen håll isär saker och ting.

Citat:
Vi har olika bild av hur den moderna historien ser ut och det antar jag att jag kan leva med. Eftersom vi ju bevisligen är överens om absolut allt annat i samhällspolitiken så kan man ju ha någon liten punkt där åsikterna och världsbilderna skiljer sig åt en aning

Ahh lite lätt ironisk märker jag

Citat:
Jag hade nog satt mina riksdaler på att judarna just nu är den mest framstående gruppen. Vill dock inte kalla dem privilegierade eftersom de tagit sig till sina positioner av egen kraft och hårt arbete snarare än genom privilegier. När vi pratar om privilegier (dvs lagstiftade rättigheter och förmåner) så är förmodligen den nuvarande generationen västerländska kvinnor den mest priviligierade gruppen som någonsin levt. De har fått växa upp i västvärlden men sluppit de skyldigheter och diskrimineringar som staten lagt på männen (slaveriet till exempel). Paradoxalt nog är det samma grupp som anser sig själva vara den mest förtryckta gruppen.

ehh…judar är ingen ras, det är en religion. Och jag skulle nog våga påstå att de flesta av dem är s.k. kaukasier, dvs vita.
Vilka skyldigheter och diskrimineringar anser du svenska män har på sig och som då alltså svenska kvinnor har privilegium ifrån? Och kör inte med värnplikten igen, den är bortagen.

Citat:
Jag är inte säker på att det verkligen är medelålders vita män som sitter på mest pengar. De rikaste människorna är sannolikt mycket gamla, och vad jag har hört finns det fler riktigt rika kvinnor än män (de gifter sig rikt och ärver pengarna när männen dör), men jag är inte helt säker på siffrorna där och ska inte dra den frågan vidare just nu.

Här är en liten karta till dig
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2013/06/CS%20wealth%204.jpg
Sen kan du läsa denna:
http://www.huffingtonpost.com/2011/09/19/women-make-only-1-percent-wealth_n_969439.html

Citat:
Vita heterosexuella män är förmodligen den gruppen som får mest skit i vårt samhälle just nu, det är den enda gruppen som det enligt den kulturmarxistiska sektern är ok att slå på och de utsätts för verbala övergrepp hela tiden, så vad du har fått det här med minst sexistiskt skit efter sig har jag ingen aning om.

Well det beror på att vita, heterosexuella män som sagt länge varit en extremt privilegierad grupp i världen och fortsatt är det. Ni får verbal och "teoretisk" kritik riktad mot er som grupp, inte som individer, vore ju bra om ni kunde särkilja på detta. Och den "skiten" ni får är inte i närheten av den skit er grupp har hällt över andra grupper genom historiens gång. Ingen försöker göra er till slavar varken arbetsmässigt eller sexuellt, ingen försöker ta ifrån er era mänskliga rättigheter, äganderätt eller rösträtt. Inte ens de svarta sydafrikanerna gjorde detta mot vita, fast de hade satan så goda skäl. Så jupp ni får faktiskt ta "skiten" och lära er som sagt fatta vad man pratar om. Jag är vit, jag fattar att den grupp människor jag tillhör, vita är extremt privilegierad och att jag också bör vara medveten därom.

Citat:
Nope män har i princip inga lagstiftade fördelar gentemot kvinnor. Exemplen på motsatsen har vi redan dragit till förbannelse. Könsstympning, Juridisk abort, vårdnadstvister, att våra "jämställdhetsföreträdare" kunnat tvinga dem att vara slavar i militären (och ja, det är i praktiken avskaffat nu, men det är knappast till hjälp för de medelåldersmännen som tvingades vara slavar innan den avskaffades), och sannolikt även betygsdiskriminering i skolan (och det faktum att skolorna i praktiken är utformade för att gynna tjejer) hårdare straff för samma brott och så småningom kanske även diskriminering vid kvotering (även om jag misstänker att detta förekommer redan idag även om det inte erkänns öppet). Kvinnor är däremot inte diskriminerade någonstans, utom möjligtvis på ett område, att de inte får bada topless i simhallarna, men där stödjer iaf jag kvinnokampen fullt ut .

Könstympning heter det bara när man "stympar" kön. Det heter omskärelse för det du syftar på. Vad skulle du använda för ord för de fåtal fall som finns i världen när man faktiskt stympar pojkars kön? Juridisk abort skulle kränka ex. småpojkars rättigheter, så blir ju rätt emotsägelsefullt i denna sak eller hur? Vårdnad tilldöms mest båda föräldrarna nu för tiden och i de fall enskild vårdnad efter tvist förekommer så är det ju en rättslig process, så rätt svårt uttala sig bestämt om att ojämnvikt skulle bero på diskriminering i alla fall. Som sagt män är avsevärt mer kriminella, de är avsevärt mindre med sina småbarn och dessa saker måste ju ge utslag. Och "slavar i militären"??

Citat:
Män har inte enklare för att få chefsjobb. Att du hittar fler män på höga chefspositioner beror dels på att många av näringslivstopparna är ett litet kompisgäng som anställer varandra, men dit har vanliga män lika lite tillträde till som vanliga kvinnor, och dels att det sannolikt även finns fler manliga egenföretagare som startat upp sina egna verksamheter, men i dessa fall är det inga privilegier utan något som de har jobbat ihop själva, och ingenting hindrar kvinnor från att göra samma sak.
Diskriminering och nepotism alltså. Bra du erkänner det.

får ta resten sen...
Citera
2015-06-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
ehh…judar är ingen ras, det är en religion. Och jag skulle nog våga påstå att de flesta av dem är s.k. kaukasier, dvs vita.
Vilka skyldigheter och diskrimineringar anser du svenska män har på sig och som då alltså svenska kvinnor har privilegium ifrån? Och kör inte med värnplikten igen, den är bortagen.

Tror du på det där själv? Antagligen din lättmanipulerade gentile. Judenheten sitter i blodet och religionen är deras sätt att uttrycka det på, bara förvirrade kulturmarxister kan tro nått annat.

Citat:
http://www.zerohedge.com/sites/defau...wealth%204.jpg
Sen kan du läsa denna:
http://www.huffingtonpost.com/2011/0..._n_969439.html

Säger inte ett skit. Du vet att Europa och usa är stora invandringskontinenter va? Det är långt ifrån rasrent här. Gå runt i sillicon valley och räkna antalet "rasifierade kroppar" som flyttat dit pga affärsmöjligheterna så kommer du inse att i princip alla västländer äger stora grupper med invandrare från olika länder som sitter i styrelser och äger stora företag. Om något motbevisar kartan din tes då länder med det röda är länder där ursprungsbefolkningarna snart kommer var i minoritet pga så enormt hög invandring utav både rika o fattiga.

Anledningen till varför det är så få rika kvinnor är att tredje världen sprutar ur sig barn i rasande takt vilket sänker det flesta positiva siffor här i världen som tex utnbildningsnivå, mänskliga rättigheter, iq-nivå, BNP/capita, sjukdomar osv osv.

Citat:
Well det beror på att vita, heterosexuella män som sagt länge varit en extremt privilegierad grupp i världen och fortsatt är det. Ni får verbal och "teoretisk" kritik riktad mot er som grupp, inte som individer, vore ju bra om ni kunde särkilja på detta. Och den "skiten" ni får är inte i närheten av den skit er grupp har hällt över andra grupper genom historiens gång. Ingen försöker göra er till slavar varken arbetsmässigt eller sexuellt, ingen försöker ta ifrån er era mänskliga rättigheter, äganderätt eller rösträtt. Inte ens de svarta sydafrikanerna gjorde detta mot vita, fast de hade satan så goda skäl. Så jupp ni får faktiskt ta "skiten" och lära er som sagt fatta vad man pratar om. Jag är vit, jag fattar att den grupp människor jag tillhör, vita är extremt privilegierad och att jag också bör vara medveten därom.

Där kom twitterretoriken igen ja. Privilegierad utav vem? Flygande spaghettimonstret? Vita mäns ställning är inte nådd pga något annat än att vita män själva tagit sig dit. Inte en jävel sääter guldsked i röve på mig när jag föds bara pga att jag är vit. Visst, jag får födas i ett rikt o fredligt land men det är tack vare att mina förfäder beskyddade det tillståndet fram tills min tid. Du får det att låta som om vita män slickat röv på gud och han i sin tur kastat fördelar över vita. Eftersom kulturmarxister är de mest hedonistiska lösket på jorden tror de knappast på något sånt.

Förklara gärna hur jag som vit man är privilegierad på ett sätt som en arab inte är det i mö eller japansk man i japan.
Vita har inte hällt skit över någon grupp mer än vad andra grupper hällt skit över vita eller varandra. Vita togs som slavar titt som tätt under den tiden folkslag krigade o reste över jorden för att erövra. Det var inte bara vita som koloniserade och slavhandlade din ohistoriska stackare. död åt dena seglivade myt.

Vita är dessutom de som med hästlängder gjort mest för att sprida mänskliga rättigheter och fred till primitivare krigiska folkslag i varenda jävla värdsdel. Oavsett vad europeerna gjorde på 1500talet så ligger vita rejält på pluskontot idag med tanke på att resten utav alla folk lever kvar på medeltiden i mångt o mycket medans vita sänker biljoner i välstånd. Apartheid var mer komplicerat än vad du kan sammanfatta i ditt antivita självhat på en mening dessutom.

Kan du svara på varför du tycker det är fel med rasism om man sätter det i paritet med hur vitas situation framstår idag när mörka invandrade folkslag lever rövare och deras länder bokstavligen tas över? Jag fattar inte hur blind man kan vara inför detta tillstånd, gå runt o gnälla om rasism när vita håller på att trängas undan i sina egna länder, när svarta har rasistisk positiv särbehandling som bara slår emot vita, när Sverige tar emot flest invandrare i hela europa och alla dess konsekvenser det ger, hur fan kan då rasismen som indirekt är lösningen på dessa problem ett problem i sig?
Citera
2015-06-23, 00:10
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Det är ingen ideologi, det är ett ord på något högern hävdar skulle vara en ideologi. En inbillning kring vad ex. frankfurtskolan sysslat med. Och ingenting som den, marxister eller vänstern varit delaktiga i. Vänligen håll isär sak....

Det är ingen ideologi, det är ett ord på något högern hävdar skulle vara en ideologi. En inbillning kring vad ex. frankfurtskolan sysslat med. Och ingenting som den, marxister eller vänstern varit delaktiga i. Vänligen håll isär saker och ting.

Ahh lite lätt ironisk märker jag

Kent-Inger:
-Ett tips är att tänka på alla samhällsfunktioner, industrier, uppfinningar, byggnader och övrigt som fungerar och alltid har fungerat utan kvinnlig närvaro. Eller som lite kuriosa, fundera på vem som lyft upp och staplat alla 100 tals mil med Svenska gärdsgårdar.
Vad gäller mäns plikt finns den alltid, men syns tydligast vid större samhällskriser.

http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2013/06/CS%20wealth%204.jpg
Sen kan du läsa denna:
http://www.huffingtonpost.com/2011/09/19/women-make-only-1-percent-wealth_n_969439.html

Kent-Inger:
-Det beror ju enbart på att vi förtjänat den. Vita män har byggt upp ett väl fungerande samhälle till sig själva OCH sina kvinnor. Något dessa bortskämda feminister nu använder som någon typ av argument mot männen. Fräckt, oförskämt och synnerligen ett bortskämt beteende.

Könstympning heter det bara när man "stympar" kön. Det heter omskärelse för det du syftar på. Vad skulle du använda för ord för de fåtal fall som finns i världen när man faktiskt stympar pojkars kön? Juridisk abort skulle kränka ex. småpojkars rättigheter, så blir ju rätt emotsägelsefullt i denna sak eller hur? Vårdnad tilldöms mest båda föräldrarna nu för tiden och i de fall enskild vårdnad efter tvist förekommer så är det ju en rättslig process, så rätt svårt uttala sig bestämt om att ojämnvikt skulle bero på diskriminering i alla fall. Som sagt män är avsevärt mer kriminella, de är avsevärt mindre med sina småbarn och dessa saker måste ju ge utslag. Och "slavar i militären"??
Kent-Inger:
-Ja, vi gör allt det andra oxå, i samhället.

Diskriminering och nepotism alltså. Bra du erkänner det.

får ta resten sen...

Kent-Inger:
-ja, gör det. Du kan t e x svara på frågan jag ställt flera gånger...

VARFÖR HAR INTE EN ENDA BYGGNAD BLIVIT BYGGD ENBART AV KVINNOR, någonstans i världen, någonsin???
.
Senast redigerad av Kent-Inger 2015-06-23 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in