39 122 besökare online
974 850 medlemmar • 50 883 600 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Dator- och konsolspel Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
James-Michael-Mich...
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Min första säsong och jag leder ligan men det är jämnt. Hat 4.1 miljoner i pengar. Borde jag köpa mer spelare denna säsong eller är det bättre och vänta till nästa säsong?
123456......

400Ben
Medlem
400Bens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Min första säsong och jag leder ligan men det är jämnt. Hat 4.1 miljoner i pengar. Borde jag köpa mer spelare denna säsong eller är det bättre och vänta till nästa säsong?

Första 2-3 säsongerna är väldigt enkla, så om du ska värva så satsa på spelare med högt värde som utvecklas mycket och som du kan använda länge. Men det är gransfall om du ska värva nåt eller inte nu. Du är nog ute ur cupen och inte med i CL, så det handlar ju bara om status att komma 1a eller 2a nu. Du kommer komma till CL nästa säsong och prispengarna skiljer inte allt för mycket på en första eller andra plats. Så det är lite vad du själv känner för. Svårt att avgöra.

Karlitoz2
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Esposito1887
Telefonen dog och har aldrig loggat in via Facebook. Antar att det är rökt att få tillbaka laget på nya mobilen?

Citat:
 Ursprungligen postat av 400Ben
Laget försvinner när du har mindre än 11 spelare. Så det kan ta allt från ny säsong till tre säsonger innan laget försvinner.

Logga in på Facebook via datorn/mobilen och gå in på spelet bara så ser du
Han hade aldrig loggat in via Facebook, så ja det är nog kört.

400Ben
Medlem
400Bens avatar
Efter att spelat spelet i drygt 15 månader nu tror jag att jag tröttnat och ska sluta spela spelet.

Dels för att det går sådär nu och det tar upp mer tid än vad det är värt. Men framför allt för att jag är så trött på att spelare (speciellt yngre) bara helt plötsligt slutar presterar och är ur form i 2 år. Någon annan som känner lika dant?

EDIT: Blir nog att gå över till FM 15 nu istället. Där kan man iaf pausa när man tröttnar och spela när man vill. Nackdelen med onlinespel.
Senast redigerad av 400Ben 2015-06-20 kl. 10:27.

Svara på ämne
Svara Topp Dela