Citat:
Ursprungligen postat av
ConcreteRose
Jag förväntar mig inte att du/ni ska förstå mig och jag skrev inte heller här för att argumentera med samma 3 ap hjärnor som inte tror på Islam men ändå sitter timmar framför datorn i försök att argumentera mot det, jag talar utav kärlek till något och dom utav hat, så vem är den mest rationella?? Svara inte ens för jag har ff. Inte fått vetenskapliga källor på att det jag skrev inte stämmer

Klart du inte har källor och än mindre vetenskapliga sådana - det, om något... visste jag för längesedan
Jag tänker inte ta ifrån dig din smak för sagor eller tänkt rycka dina sagostunder ifrån dig, har inget intresse av det, då jag nu är en sådan person som vet skillnad mellan fiction ochverklighestsbaserade texter och då gärna konsekvent verklighetsförankrade.
Så din smak för sagor, den är helt å hållet din egen, dvs ditt tycke och smak leder dig till dina subjektivt tolkade versioner, och när det är dags för klarsyn... får du snällt inse.. att du ever i en bubbla och missat världens utveckling med helt andra bottensatser att ha som ugångspunkt, i att öht FÖRMÅ se och förstå stroheter och det på riktigt storartade.
Begär icke, att du ska klara av det, bara för att jag gör.

, för du vet, jag accepterar det naturliga urvalet, variationen som finns... klart du ska få ha din hage att leka i snutte, självklart.
Shoot
;-
(men jag har annat att göra.. så kommer jag och "rättar" dina fatalistiska snurrigheter senare)
ha det så kul