Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-30, 15:48
  #4261
Medlem
det är bra drag nu, det bara att festa på.
4 - 6 euro per grogg, 1 euro för shots skiljer lite mellan H/P hour osv

jobbar i napa, så rätt färsk uppdatering
x
Citera
2015-06-01, 11:12
  #4262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.M
Halloj vi är några grabbar som bor på Pavlinia sista dagen i juli och veckan framåt.
Det känns som att varje person som frågat om pris på alkohol får svar som börjar med "när jag var där för några år sedan...", "Det borde..." eller "Kan tänka mig att..."
Är det någon som var där ifjol eller bara allmänt har en aktuell vetenskap kring vad en shot eller dylikt kostar på klubbar/barer?
Var på Rhodos förra året och där hade de sjukt härliga erbjudanden. Är det liknande på Napa eller är det som alla kommenterat för tio år sedan "exakt samma priser som i sverige eller kanske någon slant mindre"?

Napa är ju också känd för Europas största vattenpark. Är det något man besöker? Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Något man kommer ihåg ifrån Rhodos som en av höjdpunkterna är när man tog fyrhjulingen till stranden. Har flera planer på det?
Pris för det och mycket annat hittar man enkelt på:
http://grekland-cypern.com/cypern-2/priser-pa-cypern/
Där står det dock inte om priser på klubbar osv utan alkohol i livsmedelsbutiker. Kan självklart också vara av stor vikt.

Efter att ha kul så måste man ju faktiskt prioritera överlevnad i form av näring. Vad/Vart äter man och vad kan notan tänkas ligga runt?

Kommentarer om hotellet välkomnas

Och lördag den 6:e juni hejar vi alla på Juventus!

Var på just Pavlinia i fjol (4e juli - 11 juli). Det där med shotpriser och ölpriser stämmer, nu kollade inte jag vad allt kostade men det är billigare än i Sverige iaf.

Den där vattenparken var inget jag besökte, gillar inte vatten haha!

När jag var där åt jag antingen på Pavlinia, typ burgare o sånt eller på ett ställe några gator upp, kommer ej ihåg vad det hette. Priserna ligger runt 5-7 euro för mat.

Angående hotellet så finns det bara positivt att säga. Utsett till Napas bästa festhotell för skandinaver förra året. Man får spela hur hög musik man vill, när man vill. Alla på hotellet festar. Bara ungdomar. Bara skandinaver. Polen öppen till typ 06.00 på morgonen. Skön personal på nätterna då cypriotiska personalen gått hem.

Ahh typ så
Citera
2015-06-01, 18:27
  #4263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWillDominate
Var på just Pavlinia i fjol (4e juli - 11 juli). Det där med shotpriser och ölpriser stämmer, nu kollade inte jag vad allt kostade men det är billigare än i Sverige iaf.

Den där vattenparken var inget jag besökte, gillar inte vatten haha!

När jag var där åt jag antingen på Pavlinia, typ burgare o sånt eller på ett ställe några gator upp, kommer ej ihåg vad det hette. Priserna ligger runt 5-7 euro för mat.

Angående hotellet så finns det bara positivt att säga. Utsett till Napas bästa festhotell för skandinaver förra året. Man får spela hur hög musik man vill, när man vill. Alla på hotellet festar. Bara ungdomar. Bara skandinaver. Polen öppen till typ 06.00 på morgonen. Skön personal på nätterna då cypriotiska personalen gått hem.

Ahh typ så

Ååh underbart! Tack för svaret, uppskattas! Du kom med massor av glada nyheter!
Citera
2015-06-05, 01:14
  #4264
Medlem
Någon påväg ner nu i helgen? Vi är ett gäng killar från Finland som gärna skulle hitta trevligt sällskap
Citera
2015-06-11, 22:54
  #4265
Medlem
Vet någon vad helrörspriserna ligger på klubbar som castle och grabbarna grus?
Citera
2015-06-14, 19:33
  #4266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heat92
Vet någon vad helrörspriserna ligger på klubbar som castle och grabbarna grus?

castle är 50 euro grabbarna är det 100 tror jag... castle får man VIP avdelning när man styr helrör
Citera
2015-06-16, 04:42
  #4267
Medlem
Har hyrt en lyx villa med pool i ayia napa från den 10/8 till 24/8-15, vi är 10 grabbar från Stockholm 22+ som tänkte styra en projekt x i villan, hör av er om ni vill vara med och skriva historia! (haha)
Vet någon om det är svårt att få tag på ladd/e i ayia napa?
Citera
2015-06-17, 00:01
  #4268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamossi
Har hyrt en lyx villa med pool i ayia napa från den 10/8 till 24/8-15, vi är 10 grabbar från Stockholm 22+ som tänkte styra en projekt x i villan, hör av er om ni vill vara med och skriva historia! (haha)
Vet någon om det är svårt att få tag på ladd/e i ayia napa?
Är ni på riktigt?
Citera
2015-06-18, 03:00
  #4269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Är ni på riktigt?
Haha ja varför inte
Citera
2015-06-26, 12:57
  #4270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamossi
Haha ja varför inte


Helrörspriserna på castle mellan 180-200 euro, i grabbarna 50, aqua 60 och carwash 100 (?) Laddet måste man ha kontakter för, blandat med ketamin sägs det, 100euro/g.. gräset e nice men dyrt, 30-40euro/g. För en lyckad och spårad resa, visa att du vågar spendera, snabbt får du vakter och workers till din hjälp och festerna blir bättre och hårdare. Juni var den bästa tiden att åka enligt mig, sjukt mkt tjejer på gatorna, säsongen i år är dock lugn överlag, men bara på killfronten!
Citera
2015-07-08, 18:18
  #4271
Medlem
Tjenare!

Vi är ett gäng grabbar som ska till hotell Nestor i en vecka den 11/7.
Vi har varit i Napa en gång tidigare ca 2år sedan men var under låg säsong så säger inte så mycket.

Vad tror ni om det hotellet? Vi är ett festglatt gäng som lever livet och vill ha kul!

Hoppas vi ses där nere! Alltid kul att träffa andra fest sugna och bara röja
Tips m.m är välkommet.
Citera
2015-07-09, 09:58
  #4272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WheezyMoon
Tjenare!

Vi är ett gäng grabbar som ska till hotell Nestor i en vecka den 11/7.
Vi har varit i Napa en gång tidigare ca 2år sedan men var under låg säsong så säger inte så mycket.

Vad tror ni om det hotellet? Vi är ett festglatt gäng som lever livet och vill ha kul!

Hoppas vi ses där nere! Alltid kul att träffa andra fest sugna och bara röja
Tips m.m är välkommet.

Hotellet är väl inget utpräglat festhotell har jag för mig.

Köp inte armbanden som folk försöker slänga över er.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback