Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-26, 01:44
  #709
Medlem
400Bens avatar
4 poängs serieledning Dock ut i kvartsfinal i CL idag.
Citera
2015-05-03, 17:28
  #710
Medlem
400Bens avatar
Blev serieseger
Citera
2015-05-05, 18:07
  #711
Medlem
Karlitoz2s avatar
Hamnade 7:a förra säsongen. Gick vidare i cupen denna säsong.
Citera
2015-05-13, 14:35
  #712
Medlem
Dunderqvists avatar
Blir så trött, har tagit snabba pengar avtalet men fick inte mina 21 tokens. Vad gör jag för fel? Nu kommer jag ju inte kunna signa spelaren från ungdomslaget.
Citera
2015-05-15, 03:37
  #713
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Blir så trött, har tagit snabba pengar avtalet men fick inte mina 21 tokens. Vad gör jag för fel? Nu kommer jag ju inte kunna signa spelaren från ungdomslaget.

Med det avtalet så får du 3 tookens var 4:e dag :P

Det är lätt att tro att man får 21 tookens direkt. Men det står faktiskt upp till 21 tookens.
Citera
2015-05-15, 13:48
  #714
Medlem
R4hu7s avatar
Har spelarpriserna ökat? Eller är det bara för att man avancerar i nivå?
Tycker det är svårt att hitta 55+ (stats) spelare för under 6-7 milj.
Finns även många skitspelare för 10milj, sjukt! Haha
Innan kunde jag hitta femstjärniga spelare för ca 3-4milj.
Citera
2015-05-16, 04:15
  #715
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Har spelarpriserna ökat? Eller är det bara för att man avancerar i nivå?
Tycker det är svårt att hitta 55+ (stats) spelare för under 6-7 milj.
Finns även många skitspelare för 10milj, sjukt! Haha
Innan kunde jag hitta femstjärniga spelare för ca 3-4milj.

Inte för att låta otrevlig nu, men det är väl klart som fan att spelarpriserna ökar när spelarna också blir bättre i kvalité. Rätt logiskt väl? Å andra sidan så kommer du få in mera inkomster via ligan, CL, cupen osv när du avancerar i nivåer. Så ja, det blir så för att man acancerar i nivå och spelarna blir bättre i kvalité.

Har du kommit upp till en nivå där dina spelare ligger på ca 55 i kvalité så ska du inte värva spelare för 6-7 miljoner. Du ska hitta spelare för några miljoner till. Spelare för 6-7 miljoner utvecklas dåligt.

Dessa "skitspelare" för 10 miljoner har bra potential och utvecklas bra. Du får vad du betalar för helt enkelt.

Du måste ju kolla kvalitén och inte hur många stjärnor de har. En 5-stjärning för dig kan vara en 8-stjärnig för någon annan. Dessa spelare du värvade innan för 3-4 miljoner som hade lika många stjärnor som de som du hittar idag för 6-7 miljoner är ju sämre i kvalité och hade du värvat de idag istället så hade de haft mindre än 5 stjärnor.

Du har väl märkt att alla spelare går ner en stjärna när man avancerar en nivå men att kvalitén står stilla?

Mitt andra lag jag har ligger på ca 52 i kvalité. Min spelare har ett värde mellan 3-24 miljoner där snittvärdet ligger på ca 9 miljoner.

Vill du adda mitt lag så skicka ett PM. Vi är på samma nivå nog.
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2015-05-16 kl. 04:41.
Citera
2015-05-18, 18:36
  #716
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Inte för att låta otrevlig nu, men det är väl klart som fan att spelarpriserna ökar när spelarna också blir bättre i kvalité. Rätt logiskt väl? Å andra sidan så kommer du få in mera inkomster via ligan, CL, cupen osv när du avancerar i nivåer. Så ja, det blir så för att man acancerar i nivå och spelarna blir bättre i kvalité.

Har du kommit upp till en nivå där dina spelare ligger på ca 55 i kvalité så ska du inte värva spelare för 6-7 miljoner. Du ska hitta spelare för några miljoner till. Spelare för 6-7 miljoner utvecklas dåligt.

Dessa "skitspelare" för 10 miljoner har bra potential och utvecklas bra. Du får vad du betalar för helt enkelt.

Du måste ju kolla kvalitén och inte hur många stjärnor de har. En 5-stjärning för dig kan vara en 8-stjärnig för någon annan. Dessa spelare du värvade innan för 3-4 miljoner som hade lika många stjärnor som de som du hittar idag för 6-7 miljoner är ju sämre i kvalité och hade du värvat de idag istället så hade de haft mindre än 5 stjärnor.

Du har väl märkt att alla spelare går ner en stjärna när man avancerar en nivå men att kvalitén står stilla?

Mitt andra lag jag har ligger på ca 52 i kvalité. Min spelare har ett värde mellan 3-24 miljoner där snittvärdet ligger på ca 9 miljoner.

Vill du adda mitt lag så skicka ett PM. Vi är på samma nivå nog.
Ja jag anade det, även sett att vissa spelare tar riktiga ockerpriser för sina spelare
Citera
2015-05-23, 06:07
  #717
Medlem
400Bens avatar
18 av 18 vinster i ligan
Citera
2015-06-06, 14:54
  #718
Medlem
400Bens avatar
Tappade 2 poäng förra säsongen bara i ligan.

Denna säsong började okej, men nu har jag med mina 2 lag 4 oavgjorda och 6 förluster på de 10 senaste matcherna. Kan verkligen inte vinna :/
Citera
2015-06-07, 17:43
  #719
Medlem
Esposito1887s avatar
Telefonen dog och har aldrig loggat in via Facebook. Antar att det är rökt att få tillbaka laget på nya mobilen?
Citera
2015-06-07, 21:42
  #720
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Telefonen dog och har aldrig loggat in via Facebook. Antar att det är rökt att få tillbaka laget på nya mobilen?

Laget försvinner när du har mindre än 11 spelare. Så det kan ta allt från ny säsong till tre säsonger innan laget försvinner.

Logga in på Facebook via datorn/mobilen och gå in på spelet bara så ser du
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback