31 746 besökare online
966 533 medlemmar • 50 464 284 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Hår- och kroppsvård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
luciddreamer76
Medlem
Har kört m2 utan att sola solarium. 0.25mg dagligen i tre månader.
Jag har aldrig kunnat sola, får soleksem och blir bara röd och bränner mig.

Provade m2 en sommar och jag kunde vara ute i solen utan att bränna mig.
Överlycklig att det fungerar, kan vara ute i solen på sommrarna.

Tog ca 3 veckor innan jag började bli brun. Sedan låg jag på stranden varje varm sommardag.

Åkte hem till min storasyster. Vi kom på natten, så vi smög in och la oss och sov.
Hennes inneboende blev förvånad när han vaknade, "vem är negern som sover i soffan?"

Fick fler roliga kommentarer, en kille stoppade mig på gatan och skulle fråga om hjälp.
Han undrade om jag kunde svenska

Efter semestern när jag kom tillbaks till jobbet så kände de inte igen mig, trodde att jag var en indier. De hade aldrig sett mig så brun, var ju alltid vit då jag aldrig kunnat sola tidigare.
De undrade om jag varit utomlands, sa att jag bara legat på stranden hela sommaren.

Det enda problem jag fått med m2, är lite vita fläckar och några upphöjda bruna fläckar.
Blev lite orolig över de bruna så gick till läkaren, men hon sa att de är ofarliga.
Även problem med ofrivilligt ståfräs ibland.
Men har aldrig fått något illamående eller minskad aptit.

Superglad att jag provade m2.
Senast redigerad av luciddreamer76 2015-05-18 kl. 23:56.

Mansory
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luciddreamer76 
Har kört m2 utan att sola solarium. 0.25mg dagligen i tre månader.
Jag har aldrig kunnat sola, får soleksem och blir bara röd och bränner mig.

Provade m2 en sommar och jag kunde vara ute i solen utan att bränna mig.
Överlycklig att det fungerar, kan vara ute i solen på sommrarna.

Tog ca 3 veckor innan jag började bli brun. Sedan låg jag på stranden varje varm sommardag.

Åkte hem till min storasyster. Vi kom på natten, så vi smög in och la oss och sov.
Hennes inneboende blev förvånad när han vaknade, "vem är negern som sover i soffan?"

Fick fler roliga kommentarer, en kille stoppade mig på gatan och skulle fråga om hjälp.
Han undrade om jag kunde svenska

Efter semestern när jag kom tillbaks till jobbet så kände de inte igen mig, trodde att jag var en indier. De hade aldrig sett mig så brun, var ju alltid vit då jag aldrig kunnat sola tidigare.
De undrade om jag varit utomlands, sa att jag bara legat på stranden hela sommaren.

Det enda problem jag fått med m2, är lite vita fläckar och några upphöjda bruna fläckar.
Blev lite orolig över de bruna så gick till läkaren, men hon sa att de är ofarliga.
Även problem med ofrivilligt ståfräs ibland.
Men har aldrig fått något illamående eller minskad aptit.

Superglad att jag provade m2.

Låter ju hur positivt som helst! Du blev alltså brun även om du inte solade solarium???

strawberryswing
Medlem
Jag har tagit 0,25 mg dagligen i en veckas tid, och solat två gånger 12 minuter. Inte märkt någon extrem skillnad än men liiite brunare är jag nog Har otroligt svårt för att bli brun i vanliga fall och blir ALLTID röd innan jag blir brun så tänker låta detta ta sin tid och förhoppningsvis vara brun i sommar Känner inte av några biverkningar efter jag stuckit, var skitnervös första gången och satt och väntade på att må jätteilla men ingenting hände, dock har mina läppar blivit lite mörkare, inget som stör dock kanske har fått fler prickar med, men märker knappt av det för är väldigt prickig redan Är 162 cm lång och väger 55 kg och tycker 0,25 mg/ dag har funkat bra hitills

Mansory
Medlem
Vilken sida håller högst kvalle på sina grejer?? Tycker dem i aus och usa (såklart) e så jäkla mkt brunare än oss i SWE. Eller kör dem monsterdoser??

Mansory
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory 
Vilken sida håller högst kvalle på sina grejer?? Tycker dem i aus och usa (såklart) e så jäkla mkt brunare än oss i SWE. Eller kör dem monsterdoser??

Ingen som vet??

Någon som blivit förkyld eller fått annan sjukdoms symptom i samand med användande av m2?

oceanw0lf
Medlem
oceanw0lfs avatar
Finns det något alternativ till kyl/frys gällande förvaring?

Svara på ämne
Svara Topp Dela