Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-21, 22:21
  #9577
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Fråga som säkert framkommit innan men ja lite många sidor att läsa igenom..

Om man har amfetamin (pulver) av hög kvalité och vill banka ut de Till en större mängd, vad rekommenderar ni man ska använda? De ska intas nasalt så inget IV.

Något som man kan få tag på enkelt utan att vara kemist.. Får ju helst inte täppa till snoken helt heller..(vilket vaniljsocker gör, fick tjack blandat med de en gång och de blev totalt stop i näsan...)

Seriösa svar uppskattas!

Mvh.
Ska du bara banka ut produkten för viktens skull så rekommenderas dextropur, de kan du köpa i närmsta mataffär. De svider inte i näsan och varken smakar eller luktar speciellt eller "misstänksamt". Eller så slår du ut tjacket med något som svider som fan i näsan för att kunderna ska tänka "jävlar va de svider, riktigt bra tjack alltså!" och pga de få en placeboeffekt...

Måste bara påpeka att dextro löser sig i vatten och de blir inte ett lager slagg i koppen efter filtrering, nackdelen är att de inte påverkar kicken öht vid IV.
__________________
Senast redigerad av fr3aksh0w 2015-05-21 kl. 22:23.
Citera
2015-05-22, 00:09
  #9578
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ska du bara banka ut produkten för viktens skull så rekommenderas dextropur, de kan du köpa i närmsta mataffär. De svider inte i näsan och varken smakar eller luktar speciellt eller "misstänksamt". Eller så slår du ut tjacket med något som svider som fan i näsan för att kunderna ska tänka "jävlar va de svider, riktigt bra tjack alltså!" och pga de få en placeboeffekt...

Måste bara påpeka att dextro löser sig i vatten och de blir inte ett lager slagg i koppen efter filtrering, nackdelen är att de inte påverkar kicken öht vid IV.

Dextropur? Är de samma som dexstrosol? Är helt novis på detta haha ^^

Mvh.
Citera
2015-05-22, 13:30
  #9579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ska du bara banka ut produkten för viktens skull så rekommenderas dextropur, de kan du köpa i närmsta mataffär. De svider inte i näsan och varken smakar eller luktar speciellt eller "misstänksamt". Eller så slår du ut tjacket med något som svider som fan i näsan för att kunderna ska tänka "jävlar va de svider, riktigt bra tjack alltså!" och pga de få en placeboeffekt...

Måste bara påpeka att dextro löser sig i vatten och de blir inte ett lager slagg i koppen efter filtrering, nackdelen är att de inte påverkar kicken öht vid IV.
Eftersom puls/blodtryck osv höjs av amfetamin, innebär det även att metabolismen höjs med? Dvs att man får högre ämnesomsättning? Finns det i så fall någon studie/siffror på hur mycket extra det ger?
Citera
2015-05-22, 14:04
  #9580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
En sak jag kom på bara..

Varför får man sån sjuk huvudvärk alltid när man vaknar dagen efter om man vart lite väl glad i tjacket?
Jag brukar räkna ~6h från senaste intag så kan jag somna, men ja, man soverj u inte riktigt utan mer typ sluter ögonen, kan även vakna flera gånger under perioden.

Sen när man väl går upp så brukar jag ha en sprängande huvudvärk som börjar släppa mer o mer, naturligt kanske inom 2h men Alvedon är såklart nice att ha.

Men exakt VAD är det som framkallar huvudvärken? Har man legat o spänt sig, aka spänningshuvudvärk
? Varför upplever man det mer vid större doser, tar jag bara lite så märker jag inte av detta alls (om man har samma tid från intag -> sömn, dvs)


Alla gånger jag har haft rödaktigt tjack så har det vart bankat så in i helvete. Slängde sista påsen utan knappt ha rört skiten. Nej fyfan, gör dig av dig med det imo. Vill man ens veta vad man drar upp i snoken liksom..
snortar du det kan det bero på lösningsmedlet. Det blir som man boffat en hel kväll.
Citera
2015-05-22, 21:16
  #9581
Medlem
absinthiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Fråga som säkert framkommit innan men ja lite många sidor att läsa igenom..

Om man har amfetamin (pulver) av hög kvalité och vill banka ut de Till en större mängd, vad rekommenderar ni man ska använda? De ska intas nasalt så inget IV.

Något som man kan få tag på enkelt utan att vara kemist.. Får ju helst inte täppa till snoken helt heller..(vilket vaniljsocker gör, fick tjack blandat med de en gång och de blev totalt stop i näsan...)

Seriösa svar uppskattas!

Mvh.

Dextropur som freakshow skrev jag brukar också blanda med koffazon som jag krossar till pulver. Dextropur finns i mataffärer koffazon apotek receptfritt smärtstillande delen
Citera
2015-05-28, 01:58
  #9582
Medlem
Detta kommer nog klassas i kategorin efterblivna frågor men kom och tänka på det och kan inte släppa det. Har någon tagit tjack och suttit naken/med kuken framme? Tjackballe är ju ett känt fenomen, men min fråga är hur snabbt det går att få det? Ser man den krympa direkt typ ett "omvänt stånd" eller händer det så pass långsamt att man inte märker något förrns den helt plötsligt är mini?
Citera
2015-05-28, 19:10
  #9583
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Detta kommer nog klassas i kategorin efterblivna frågor men kom och tänka på det och kan inte släppa det. Har någon tagit tjack och suttit naken/med kuken framme? Tjackballe är ju ett känt fenomen, men min fråga är hur snabbt det går att få det? Ser man den krympa direkt typ ett "omvänt stånd" eller händer det så pass långsamt att man inte märker något förrns den helt plötsligt är mini?

Haha. Aldrig tänk på. Men troligtvis ser du ingenting, hade det gått så fort så hade man ju också känt när den krymper, men det gör man ju inte.
Citera
2015-05-28, 19:13
  #9584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Haha. Aldrig tänk på. Men troligtvis ser du ingenting, hade det gått så fort så hade man ju också känt när den krymper, men det gör man ju inte.

Som att se färg torka eller rost komma fram på en bil helt enkelt.
Citera
2015-05-31, 18:50
  #9585
Medlem
Tja, har en 5a klet tjack och planerar att börja använda det.

Problemet är att jag helst vill snorta, inte bomba. Just nu ligger det i 2 zippopåsar i kylen och har fortfarande samma konstisens som när jag köpte det (för 4 dagar sedan).

Ska jag "lufta" det någon dag innan eller ska jag bita ihop och bomba skiten?
Citera
2015-05-31, 19:37
  #9586
Medlem
ha zipparna öppna och låt de ligga i solen kanske
Citera
2015-05-31, 19:42
  #9587
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Tja, har en 5a klet tjack och planerar att börja använda det.

Problemet är att jag helst vill snorta, inte bomba. Just nu ligger det i 2 zippopåsar i kylen och har fortfarande samma konstisens som när jag köpte det (för 4 dagar sedan).

Ska jag "lufta" det någon dag innan eller ska jag bita ihop och bomba skiten?

Ta bara ut en dos med valfritt verktyg, en kniv tex o lägg på bordet. Vänta någon/ra minuter och hacka ned det till en lina. Torkar fort mao
Citera
2015-05-31, 19:53
  #9588
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Detta kommer nog klassas i kategorin efterblivna frågor men kom och tänka på det och kan inte släppa det. Har någon tagit tjack och suttit naken/med kuken framme? Tjackballe är ju ett känt fenomen, men min fråga är hur snabbt det går att få det? Ser man den krympa direkt typ ett "omvänt stånd" eller händer det så pass långsamt att man inte märker något förrns den helt plötsligt är mini?

Klart man suttit med ballen framme eller naken påtänd. Sex är en av anledningarna till att jag gillade att ta dos. Men jag upplever inte alltid att man får tjackballe. Kan märka att den känns kall men inte som omvänt stånd. Den går ju att få upp iaf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback