Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-19, 02:28
  #9565
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiljm00
hypotetiskt låt säga att jag har 500mg 70%
(utan tillgång rövpanna)

bäst att kanske bomba 300mg, sen snorta resten progressivt mellan perioder av timmar?

Att snorta hela skiten utspätt till 4-7 doseringar?

bomba hela skiten bara? ..

Räcker en halv diazepam för avtändningen

Jag skulle nog själva snorta detta, uppdelat i 0.1g för varje gång, och fylla på när man känner att det börjar avta, beroende på hur du vill/kan köra det.
Citera
2015-05-19, 02:48
  #9566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Jag skulle nog själva snorta detta, uppdelat i 0.1g för varje gång, och fylla på när man känner att det börjar avta, beroende på hur du vill/kan köra det.
Har problem med snort teknik, 500eur sedel ihoprullad, in en bit i näsan, andas in mildt fast ändå snabbt. Håller jag huvuet bakåt nu? täpper jag näsan tills jag känner kick... Att få ner det i halsen brukar hända ofta, inte optimalt? ev. förlora på dosen

tackkar
Citera
2015-05-19, 03:54
  #9567
Medlem
Vad är generellt en bra dosering för en go kväll? Per lina dvs.
Citera
2015-05-19, 19:05
  #9568
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad är generellt en bra dosering för en go kväll? Per lina dvs.

börja med en 0,2. Sen 0,1 0,2 resten
Citera
2015-05-19, 21:54
  #9569
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad är generellt en bra dosering för en go kväll? Per lina dvs.
Om du inte har tolerans så börja med 0.1 eller kanske mindre. Sedan kan du höja efter behag och kvaliteten på affet.
Citera
2015-05-20, 02:00
  #9570
Medlem
Helvete, skriver här eftersom det nog är samma känsla på metyl som amfetamin ang. detta.
Inte aktiva folk inne på metyl forumet.

Metylet är slut, alla burkar är tomma och jag har känslan av att jag vill ha mer eftersom jag vill fortsätta vara såhär motiverad för saker som jag är nu.
Har fortfarande denna känsla, men hur ska jag göra när metylet är slut. kan inte direkt åka och köpa mer metyl direkt nu häller eftersom jag hämtade ut metyl nyligen.

Mvhmvhmvh, skulle uppskatta ett svar snabbt som möjligt innan metylruset slutar. Jag är så dum i huvudet som pundar som jag gör så de är rätt åt mig, men om någon skulle vilja hjälpa skulle det vara jättesnällt.
Citera
2015-05-20, 08:40
  #9571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emotionalz
Helvete, skriver här eftersom det nog är samma känsla på metyl som amfetamin ang. detta.
Inte aktiva folk inne på metyl forumet.

Metylet är slut, alla burkar är tomma och jag har känslan av att jag vill ha mer eftersom jag vill fortsätta vara såhär motiverad för saker som jag är nu.
Har fortfarande denna känsla, men hur ska jag göra när metylet är slut. kan inte direkt åka och köpa mer metyl direkt nu häller eftersom jag hämtade ut metyl nyligen.

Mvhmvhmvh, skulle uppskatta ett svar snabbt som möjligt innan metylruset slutar. Jag är så dum i huvudet som pundar som jag gör så de är rätt åt mig, men om någon skulles vilja hjälpa skulle det vara jättesnällt.

Tror du menar metylfenidat och inte methylerat amfetamin?
Ett stort råd; sluta med metylfenidat genast. Finns inget gott som kommer från den
Citera
2015-05-21, 06:08
  #9572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad är generellt en bra dosering för en go kväll? Per lina dvs.

Hade jag hittat en pålitlig kran med bra vara, dosering är minsta bekymmer.
Citera
2015-05-21, 19:10
  #9573
Medlem
Fick tag i jättekletigt, typ rinnande, knall-orange metaamfetamin, eller jag är nästan säker på att det är någon slags metatjack, inte vanligt hederligt amfetamin.
Så lång historia kort råka ja torka de för länge i en ugn, dock var ugnen öppen och inte över 50 grader. så dett kan inte ha påverkat de på något sätt förutom att avdunsta tjacket.
Dock så stelna kletet till sega klumpar, typ som häftmassa... druvsocker kanske? såg 40% mindre ut i storlek oxå, blev en kaka lixom.

Men iallafall jag svalde ett litet korn bara och fick en skev kraftig och skön kick men huvudvärk och illamående kom på köpet, kände mig svag i lederna oxå, och efter de sköna tog slut efter 3 timmar fortsatte de andra i nästan 24 timmar bara efter en dos. Ångest och paranoia med, samt små haluniceringar...

Och har testat meta innan och visst att detr varit jobbigare at men detta var något mer en det...
Fundera på att om man röker det är det möjligt att ruset blir skönare och biverkningarna mindre? Tänkte om de utblandat me nått skit... så när man röker meta på folie så kommer bara metaamfetaminet upp i rök och allt annat dunstar direkt? En ide bara... för tänker slänga de annars men hade varit gött om man kunde fått ut någpt behagligt av det och inte bara skit.
Citera
2015-05-21, 20:29
  #9574
Medlem
En sak jag kom på bara..

Varför får man sån sjuk huvudvärk alltid när man vaknar dagen efter om man vart lite väl glad i tjacket?
Jag brukar räkna ~6h från senaste intag så kan jag somna, men ja, man soverj u inte riktigt utan mer typ sluter ögonen, kan även vakna flera gånger under perioden.

Sen när man väl går upp så brukar jag ha en sprängande huvudvärk som börjar släppa mer o mer, naturligt kanske inom 2h men Alvedon är såklart nice att ha.

Men exakt VAD är det som framkallar huvudvärken? Har man legat o spänt sig, aka spänningshuvudvärk
? Varför upplever man det mer vid större doser, tar jag bara lite så märker jag inte av detta alls (om man har samma tid från intag -> sömn, dvs)

Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
.
Alla gånger jag har haft rödaktigt tjack så har det vart bankat så in i helvete. Slängde sista påsen utan knappt ha rört skiten. Nej fyfan, gör dig av dig med det imo. Vill man ens veta vad man drar upp i snoken liksom..
Citera
2015-05-21, 20:53
  #9575
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
En sak jag kom på bara..

Varför får man sån sjuk huvudvärk alltid när man vaknar dagen efter om man vart lite väl glad i tjacket?
Jag brukar räkna ~6h från senaste intag så kan jag somna, men ja, man soverj u inte riktigt utan mer typ sluter ögonen, kan även vakna flera gånger under perioden.

Sen när man väl går upp så brukar jag ha en sprängande huvudvärk som börjar släppa mer o mer, naturligt kanske inom 2h men Alvedon är såklart nice att ha.

Men exakt VAD är det som framkallar huvudvärken? Har man legat o spänt sig, aka spänningshuvudvärk
? Varför upplever man det mer vid större doser, tar jag bara lite så märker jag inte av detta alls (om man har samma tid från intag -> sömn, dvs)
Din hjärna går konstant på ett par växlar högre än normalt, du varken äter eller dricker normalt och som pricken över i't så spänner du kroppen/musklerna utan att tänka på de, även om du bara sitter stilla. Där har du en ganska logisk förklaring till varför du kan få huvudvärk.

Har du inte tid att varken äta, slappna av eller bry dig öht om de fysiska "bieffekterna" så försök åtminstone dricka mycket vatten... de är bra mycket bättre att dricka för mycket vatten än att inte dricka alls
Citera
2015-05-21, 21:55
  #9576
Medlem
Sallinskiis avatar
Fråga som säkert framkommit innan men ja lite många sidor att läsa igenom..

Om man har amfetamin (pulver) av hög kvalité och vill banka ut de Till en större mängd, vad rekommenderar ni man ska använda? De ska intas nasalt så inget IV.

Något som man kan få tag på enkelt utan att vara kemist.. Får ju helst inte täppa till snoken helt heller..(vilket vaniljsocker gör, fick tjack blandat med de en gång och de blev totalt stop i näsan...)

Seriösa svar uppskattas!

Mvh.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback