Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-14, 12:21
  #11557
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Jag vill bli svart. Svart som om jag varit 2 månader i thailand. Inte endast "brun"

Om du eftersträvar att bli svart förstår jag inte varför du inte solar mer? Du kommer inte att bli så brun om du inte solar.
2015-05-14, 16:27
  #11558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Jag vill bli svart. Svart som om jag varit 2 månader i thailand. Inte endast "brun"

Öka dosen då och sola mer? Finns ju folk som ligger på 0.5-0.6 och solar as mkt. Gör de i två veckor ska du nog se till att du blir svart. sEN KAN du ju trappa ner lite. Om du nu inte vill vara solariegud
2015-05-15, 14:30
  #11559
Medlem
Hur fungerar melatonan om man vill ta det enbart för att inte bränna sig? Måste man trycka sig igenom en uppladdningsfas och x antal solarie sessioner innan man har ett visst skydd?
2015-05-15, 19:43
  #11560
Medlem
Bruhhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennittio
Hur fungerar melatonan om man vill ta det enbart för att inte bränna sig? Måste man trycka sig igenom en uppladdningsfas och x antal solarie sessioner innan man har ett visst skydd?


Så länge du har det i kroppen så funkar det nog som ett skydd, men det är nog värt att köra uppladdning sen någon gång i solariumet

Känner en som inte klarar 5 min i solariumet men efter första gången på 0,25 mg melanotan så kunde han köra 20 min utan att bränna sig.


Mvh bruhhh
2015-05-15, 20:23
  #11561
Medlem
Är de nån här som faktiskt kört på m2 utan att köra solarium??
En lite allmän fråga till alla som kör "som vanligt", vilka doser ligger ni på??
Är det någon här inne som är riktgit jäkla mörk? Asså så mörk så de skriker om en att man tagit m2?? Isåfall hur gick ni till väga, hur mkt solarium och hur stora mängder körde ni
2015-05-15, 21:00
  #11562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruhhh
Så länge du har det i kroppen så funkar det nog som ett skydd, men det är nog värt att köra uppladdning sen någon gång i solariumet

Känner en som inte klarar 5 min i solariumet men efter första gången på 0,25 mg melanotan så kunde han köra 20 min utan att bränna sig.


Mvh bruhhh

Men kan man som uppladdning köra typ 0.25mg m2 var 3e dag i 3 veckor blir ju 7 sprut så att säga sen någon enstaka gång solarium på det och sen "underhålla" med 0.25mg en gång i veckan, låter det töntigt lite? Nu är jag som sagt ute efter att inte bränna mig så fruktansvärt lätt, kanske kan njuta en utomlandssemester för en gång skull.
2015-05-16, 16:28
  #11563
Medlem
Tittat runt lite, någon som kan gröna någon hemsida vart man kan beställa?
Verkar skilja en hel del i pris..

Billigast ser ju ut o vara: http://melanotan-sv.se/ men hemsidan ser inte direkt legit ut?..

Pma gärna om ni kan gröna någon sida!
2015-05-16, 18:31
  #11564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennittio
Men kan man som uppladdning köra typ 0.25mg m2 var 3e dag i 3 veckor blir ju 7 sprut så att säga sen någon enstaka gång solarium på det och sen "underhålla" med 0.25mg en gång i veckan, låter det töntigt lite? Nu är jag som sagt ute efter att inte bränna mig så fruktansvärt lätt, kanske kan njuta en utomlandssemester för en gång skull.
Tycker de låter som en bra plan

Citat:
Ursprungligen postat av Term0s
Tittat runt lite, någon som kan gröna någon hemsida vart man kan beställa?
Verkar skilja en hel del i pris..

Billigast ser ju ut o vara: http://melanotan-sv.se/ men hemsidan ser inte direkt legit ut?..

Pma gärna om ni kan gröna någon sida!


De får itne diskuteras i denna tråden, men ja den sidan är grön. Beställde senast därifrån
2015-05-18, 23:52
  #11565
Medlem
Har kört m2 utan att sola solarium. 0.25mg dagligen i tre månader.
Jag har aldrig kunnat sola, får soleksem och blir bara röd och bränner mig.

Provade m2 en sommar och jag kunde vara ute i solen utan att bränna mig.
Överlycklig att det fungerar, kan vara ute i solen på sommrarna.

Tog ca 3 veckor innan jag började bli brun. Sedan låg jag på stranden varje varm sommardag.

Åkte hem till min storasyster. Vi kom på natten, så vi smög in och la oss och sov.
Hennes inneboende blev förvånad när han vaknade, "vem är negern som sover i soffan?"

Fick fler roliga kommentarer, en kille stoppade mig på gatan och skulle fråga om hjälp.
Han undrade om jag kunde svenska

Efter semestern när jag kom tillbaks till jobbet så kände de inte igen mig, trodde att jag var en indier. De hade aldrig sett mig så brun, var ju alltid vit då jag aldrig kunnat sola tidigare.
De undrade om jag varit utomlands, sa att jag bara legat på stranden hela sommaren.

Det enda problem jag fått med m2, är lite vita fläckar och några upphöjda bruna fläckar.
Blev lite orolig över de bruna så gick till läkaren, men hon sa att de är ofarliga.
Även problem med ofrivilligt ståfräs ibland.
Men har aldrig fått något illamående eller minskad aptit.

Superglad att jag provade m2.
__________________
Senast redigerad av luciddreamer76 2015-05-18 kl. 23:56.
2015-05-20, 01:55
  #11566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luciddreamer76
Har kört m2 utan att sola solarium. 0.25mg dagligen i tre månader.
Jag har aldrig kunnat sola, får soleksem och blir bara röd och bränner mig.

Provade m2 en sommar och jag kunde vara ute i solen utan att bränna mig.
Överlycklig att det fungerar, kan vara ute i solen på sommrarna.

Tog ca 3 veckor innan jag började bli brun. Sedan låg jag på stranden varje varm sommardag.

Åkte hem till min storasyster. Vi kom på natten, så vi smög in och la oss och sov.
Hennes inneboende blev förvånad när han vaknade, "vem är negern som sover i soffan?"

Fick fler roliga kommentarer, en kille stoppade mig på gatan och skulle fråga om hjälp.
Han undrade om jag kunde svenska

Efter semestern när jag kom tillbaks till jobbet så kände de inte igen mig, trodde att jag var en indier. De hade aldrig sett mig så brun, var ju alltid vit då jag aldrig kunnat sola tidigare.
De undrade om jag varit utomlands, sa att jag bara legat på stranden hela sommaren.

Det enda problem jag fått med m2, är lite vita fläckar och några upphöjda bruna fläckar.
Blev lite orolig över de bruna så gick till läkaren, men hon sa att de är ofarliga.
Även problem med ofrivilligt ståfräs ibland.
Men har aldrig fått något illamående eller minskad aptit.

Superglad att jag provade m2.


Låter ju hur positivt som helst! Du blev alltså brun även om du inte solade solarium???
2015-05-20, 13:31
  #11567
Medlem
Jag har tagit 0,25 mg dagligen i en veckas tid, och solat två gånger 12 minuter. Inte märkt någon extrem skillnad än men liiite brunare är jag nog Har otroligt svårt för att bli brun i vanliga fall och blir ALLTID röd innan jag blir brun så tänker låta detta ta sin tid och förhoppningsvis vara brun i sommar Känner inte av några biverkningar efter jag stuckit, var skitnervös första gången och satt och väntade på att må jätteilla men ingenting hände, dock har mina läppar blivit lite mörkare, inget som stör dock kanske har fått fler prickar med, men märker knappt av det för är väldigt prickig redan Är 162 cm lång och väger 55 kg och tycker 0,25 mg/ dag har funkat bra hitills
2015-05-21, 00:33
  #11568
Medlem
Vilken sida håller högst kvalle på sina grejer?? Tycker dem i aus och usa (såklart) e så jäkla mkt brunare än oss i SWE. Eller kör dem monsterdoser??

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback