2015-05-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Mindre än ett år sedan de förlovade sig. Emilio verkar ta till nävarna rätt snabbt. Hoppas någon bemöter honom likadant, det lilla aset.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18917259.ab

Han misshandlade sin kvinna för två sedan, i Spanien. De ägde en krog tillsammans. Och sedan flyttade han tillbaka till Sverige och hittade en ny kvinna som han just nu är lycklig med. Och de ska flytta till Spanien och öppna en krog. Eller har jag missförstått någonting?
Citera
2015-05-01, 00:11
Medlem
Tjoflos avatar
Dumma jävla kvinnor som faller för ett uppenbart as, vem bryr sig egentligen.
Citera
2015-05-01, 00:20
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Tänker direkt på Ingrosso när jsg läser artikeln. Dessutom passar det med att blaskan bett ex-sambon (Wahlgren) kommentera. Andra domen för misshandel alltså?
Ex-sambon är nog i det här fallet den nu misshandlade kvinnan. Pernilla Wahlgren skulle nog ha benämnts ex-frun.

Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Mycket om Emilio här, var det inte så att Pernilla erkände att hon överdrivit och att misshandel inte skett?
Vad menar du med det? Har du något belägg för att det skulle vara så?
Min uppfattning är nog att Pernilla fick ta emot jävligt mycket mer stryk än vad ynkryggen blev dömd för (han blev ju bara dömd för olaga hot och övergrepp i rättssak).
Citera
2015-05-01, 00:22
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Dumma jävla kvinnor som faller för ett uppenbart as, vem bryr sig egentligen.
Ungefär alla som anser att det är fel att misshandla någon.
Citera
2015-05-01, 16:27
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saengstolpe
Snyggt jobbat! Tycker bilden överensstämmer väldigt väl med expressens bild

Exakt! Bra spanat av Moraltanten.
Citera
2015-05-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Exakt! Bra spanat av Moraltanten.
Den extremaste ansiktespixlingen jag sett men tanten levererar!!
Citera
2015-05-01, 18:46
Medlem
HeroesSilencios avatar
Det skall bli kul att se hur länge det funkar med nya kärleken nu. De har ju tydligt visat upp hur mysigt de har det och hur kära de är med improviserade pianospel som får Å*a att fullständigt gå igång som en gammal V8 tills det förändrar sig i relationen med mer psykisk misshandel och örfilar till kaffet. Nästa krog kanske skall heta Il Moglie Beater
Synd att alla charterturister från Sverige besöker hans skitkrog på Mallorca. Borde bli allmänt uppror tycker jag när det drivs av en notorisk hustrumisshandlare.. Rök ut skiten från ön tycker jag!
Citera
2015-05-01, 19:25
Medlem
Snälla människor här. Ni spyr ur er galla emot en person som ni inte känner. Det är vilda kränkningar på hög nivå. Däremot är nivån på de sk "sanningarna" inte på en korrekt nivå alls. Ni skrämmer mig med er elakhet och förtal. Vet ni exakt vad som hänt? Var ni där? Känner ni inte till hur en människa som blivit lämnad kan ta till extrema metoder för att "bättre hatad än ratad". Ge er nu. Emilio är min bror och det blir väldigt patetiskt när ni använder Aftonslasket som någon slags pålitlig källa. Ni är lika dåliga sk källor i denna tråd. Fakta och sanning. Slå upp de orden innan ni bakom skärm spyr ut hat emot en mycket lycklig och framgångsrik man. Tack för ordet, dock skäms jag över vissa av er. Ni måste skaffa ett innehållsrikt liv. Ett sådant Emilio har när inte ex goes bananas av avundsjuka. Emilios brott mot Pernilla var oförlåtligt, dock är det brottet sonat nu, 15 år senare.
Citera
2015-05-01, 19:42
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Samtidigt som du erkänner att det är han det handlar om...
Citera
2015-05-01, 19:50
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peggy
Däremot är nivån på de sk "sanningarna" inte på en korrekt nivå alls. Ni skrämmer mig med er elakhet och förtal. Vet ni exakt vad som hänt? Var ni där? Känner ni inte till hur en människa som blivit lämnad kan ta till extrema metoder för att "bättre hatad än ratad".
Okay! Är Emil*o rädd för att bli ratad?

Citat:
Ge er nu. Emilio är min bror och det blir väldigt patetiskt när ni använder Aftonslasket som någon slags pålitlig källa. Ni är lika dåliga sk källor i denna tråd. Fakta och sanning.
Är Diamant Salihu på Expressen närmre den kompletta sanningen? Vad är det som har hänt egentligen? Berätta, slå Helin och Aftonbladet på fingrarna!
Citera
2015-05-01, 19:54
Medlem
Finns väl ingen här som vet något om någon kändis
Citera
2015-05-01, 20:08
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Snälla människor här. Ni spyr ur er galla emot en person som ni inte känner. Det är vilda kränkningar på hög nivå. Däremot är nivån på de sk "sanningarna" inte på en korrekt nivå alls. Ni skrämmer mig med er elakhet och förtal. Vet ni exakt vad som hänt? Var ni där? Känner ni inte till hur en människa som blivit lämnad kan ta till extrema metoder för att "bättre hatad än ratad". Ge er nu. Emilio är min bror och det blir väldigt patetiskt när ni använder Aftonslasket som någon slags pålitlig källa. Ni är lika dåliga sk källor i denna tråd. Fakta och sanning. Slå upp de orden innan ni bakom skärm spyr ut hat emot en mycket lycklig och framgångsrik man. Tack för ordet, dock skäms jag över vissa av er. Ni måste skaffa ett innehållsrikt liv. Ett sådant Emilio har när inte ex goes bananas av avundsjuka. Emilios brott mot Pernilla var oförlåtligt, dock är det brottet sonat nu, 15 år senare.

Fakta är att han är dömd för fysisk och psykisk misshandel i Palma Tingsrätt! Och han har godtagit det för att undvika en större rättegång och samtidigt att bli någons röv i upp till 9 år i straffskalan. Om han var ett offer här så skulle väl den italienska stolta mannen kämpa istället för att erkänna sig skyldig som en liten vek man. Han är skyldig punkt slut. Han har gjort det innan med så det är väl ändå så att han har det beteendet mot sina kvinnor?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in