2015-03-29, 21:45
Medlem
Citat:
Kvällspostens intervju med Gryningspyromanen Ulf Borgström, 51, gav tydliga besked.
En av Sveriges farligaste män visar inga tecken på att åren i fängelse fått honom att ändra sig. Tvärtom uttrycker han gång på gång hot om hämnd.
Leif GW Persson blir påtagligt bekymrad när han funderar på vad som ska hända när Ulf Borgström försätts på fri fot.
– Han är nog en knepig jävel och kan nog bli väldigt besvärlig den dagen han kommer ut.

http://www.expressen.se/kvallsposten/leif-gw-perssons-oro-han-kan-bli-besvarlig/
Citera
2015-03-29, 22:11
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Han är väl bara sur för att han inte för röka cannabis ifred...

kanskje kunne den få tända på själv om den inte tände på husen? Vore lösning!
Citera
2015-04-07, 20:13
Medlem
Som jag forstad det sa var det nagon som passade pa och eldade upp hans hus nar han satte inne vid ett tidigare tillfalle. De jag kanner i Ystad och Skanor ar mestades (99,99%) kuklosa sa jag misstanker att det var nagon som kommer utanfor dessa halor, med stake som brande upp hans boende och det fortjanar han. Den fitta och patrask som han ar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vågar man hoppas att Ystadborna (om han nu flyttar tillbaka) är lite tuffare den här gången eller kommer de fortsätta vara såna jävla små fittor som väntar på att eventuellt bli uppeldade?
Citera
2015-04-07, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Som jag forstad det sa var det nagon som passade pa och eldade upp hans hus nar han satte inne vid ett tidigare tillfalle. De jag kanner i Ystad och Skanor ar mestades (99,99%) kuklosa sa jag misstanker att det var nagon som kommer utanfor dessa halor, med stake som brande upp hans boende och det fortjanar han. Den fitta och patrask som han ar.

Vem är det du kräver ska offra sin frihet, karriär, familj, för att stoppa Borgström?

Om DU inte gör det, kräv fan inte att någon annan ska göra det.

Bostaden som brändes upp var något som liknade en byggbarack.
Citera
2015-04-08, 07:18
Medlem
Om det ar riktat till nagon sa ar det helt sakert inte riktat till dig och speciellt inte till de kuklosa och utan stake i Skanor och Ystad. En samling skanska gra moss.

Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vem är det du kräver ska offra sin frihet, karriär, familj, för att stoppa Borgström?

Citera
2015-04-08, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av werbung
Om det ar riktat till nagon sa ar det helt sakert inte riktat till dig och speciellt inte till de kuklosa och utan stake i Skanor och Ystad. En samling skanska gra moss.

Du är med andra ord en sån fitta att du inte vågar gå på folk personligen utan adresserar en grupp så där lagom ospecifikt fegt.

Det är nog rätt uppenbart vad du skulle gjort om du själv satt i samma sits.
Citera
2015-04-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

De hade ju för fan kunnat gå ihop 5-15 personer och slå ihjäl han på gatan rakt av och sedan springa typ. Och sedan i värsta fall säga att de var på plats men blev rädda för att det blev bråk. Det finns massa saker de kunde ha gjort istället för att inte göra nånting och vänta på att bli uppbrända.

Ystad är fittor-svårare än så är det inte
Citera
2015-04-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ystad är fittor-svårare än så är det inte
Har du några exempel på vanliga orter där alla inte är fittor? Det räcker med 3-4 exempel på händelser där modiga rådiga karlakarlar lynchat en samhällsfiende.
Citera
2015-04-27, 09:02
Medlem
Citat:
Den så kallade gryningspyromanen, Ulf Borgström, har klagomål på flera saker i det fängelse han avtjänar sitt straff för mordbrand.
Nu ger Kriminalvården honom rätt och erkänner några brister, rapporterar Sveriges Radio Kristianstad.

http://www.expressen.se/kvallsposten/gryningspyromanens-klagomal-gav-resultat/
Citera
2015-04-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Har du några exempel på vanliga orter där alla inte är fittor? Det räcker med 3-4 exempel på händelser där modiga rådiga karlakarlar lynchat en samhällsfiende.
Nej men har du några exempel på en pyroman som terroriserat ett helt samhälle? Borgström är unik. Om detta hade varit i Fittja så hade Borgström blivit misshandlad till döds mitt på dagen. Men han går på såna fega jävlar som inte vågar göra något som hela Ystad är-ni borde skämmas som inte gjorde något trots att ni har pengar, är fysiskt starka, har barn som riskerade att skadade etc (naturligtvis förväntar sig ingen att en pensionär ska göra något-ville förtydliga det).

DEN FEGE DÖR TUSENTALS GÅNGER-DEN MODIGE BARA EN

DEATH BEFORE DISHONOUR
Citera
2015-04-27, 18:48
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Om detta hade varit i Fittja så hade Borgström blivit misshandlad till döds mitt på dagen.

Och varför skulle herr gryningspyroman blivit dödsmisshandlad i Fittja, om det var där i krokarna han hade härjat? För att de sociala problemen är större där och att där bor fler utlänningar?

Citat:
DEN FEGE DÖR TUSENTALS GÅNGER-DEN MODIGE BARA EN

DEATH BEFORE DISHONOUR

Väl valda ord - tangentbordskrigaren. Är det dina egna?
Citera
2015-04-27, 18:51
Medlem
BaraBiffens avatar
Kan rekommendera P3-dokumentären om honom! Tycker synd om Ystadsborna för det är väl där han kommer bosätta sig igen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in