Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-24, 02:20
  #15529
Medlem
Teus avatar
Svenska journalistkåren har slagit till igen. "Polisen har hittat över 900 automatvapen, armborst, hemmabyggda vapen och pipor avsedda för pennpistoler." Under bilderna står det dock "Sammanlagt ska polisen ha hittat över 900 patroner." Men ja vad förväntar man sig egentligen från Expressen?
Citera
2015-04-26, 18:32
  #15530
Medlem
BigFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Har BMC någon uttalad klubbgadd eller? Klart alla bestämmer, men HA har som vana att de brukar köra logon. Alltså har de en mer uttalad klubbgadd.

En probat får göra alla gaddarna, bära medlemsloggan, det får inte en prospect.

Sedan har de vunnit rättstvister där det gällt sin logga, så den är dem kär, helt klart.

Så, otroligt mycket vanligare att HA gaddar sin logga än att BMC har en gemensam. Precis det jag sagt hela tiden.

Du är fan helt unik. Du känner alla i Bandidos, HA, olika maffior etc. Kanske borde undersöka ditt lilla huvud? Schizofren? Bipolär? Du är bara ett äckligt jävla troll
Citera
2015-04-26, 21:05
  #15531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFucker
Du är fan helt unik. Du känner alla i Bandidos, HA, olika maffior etc. Kanske borde undersöka ditt lilla huvud? Schizofren? Bipolär? Du är bara ett äckligt jävla troll
Jag skriver i dessa trådar ja, men jag känner väl fan inte alla, är du så jävla dun i huvudet så du tror det? Tripolär?
Citera
2015-04-27, 00:30
  #15532
Avstängd
HellionRebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag skriver i dessa trådar ja, men jag känner väl fan inte alla, är du så jävla dun i huvudet så du tror det? Tripolär?

Du förstör varenda tråd med ditt pladder som du har googlat fram.
Citera
2015-04-27, 01:04
  #15533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellionRebellion
Du förstör varenda tråd med ditt pladder som du har googlat fram.
Du kan inte ens Googla fram något, och maniskt ska du citera mig, testa att hålla käften, Googla, bidra, men helst, sluta häng efter mig, jag vet att det blir svårt för dig, men testa, kämpa, och börja framförallt Goolga, så vi kommer framåt i tråden.

Tack på förhand.
Citera
2015-04-28, 09:58
  #15534
Medlem
Meta; MS är som sagt helt som vanligt utåt, i snacket, tanken, och nu är det flera fester i tät följd.

R''e fyller år, en annan också, någon firar jämnt år i klubben, så det är en jävla massa de har att stå i. Jag ska gå på en av grejerna, man måste ju markera sitt revir, man själv också

Nä, men de har mycket på gång, de har blivit riktigt seriösa, och jag skulle kunna nämna saker här, som ingen skulle tro på, kanske de som har insikt, eller de vet nog redan, eller nja, det är få som var där då, men BMC är stabila så in i helvete nu. Kanske den mest stabila klubben i landet just nu, sett till helheten:

Alla tränar, i GBG har de klädkod (inte Hisingen, än), de klär sig snyggt, vill inte se ut som sluskar med rötter från raggarmiljön, de är bra positionerade om det skulle smälla, de har helt enkelt lyft nivån flera snäpp. Det gjorde bara gott.
Citera
2015-04-29, 19:26
  #15535
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Meta; MS är som sagt helt som vanligt utåt, i snacket, tanken, och nu är det flera fester i tät följd.

R''e fyller år, en annan också, någon firar jämnt år i klubben, så det är en jävla massa de har att stå i. Jag ska gå på en av grejerna, man måste ju markera sitt revir, man själv också

Nä, men de har mycket på gång, de har blivit riktigt seriösa, och jag skulle kunna nämna saker här, som ingen skulle tro på, kanske de som har insikt, eller de vet nog redan, eller nja, det är få som var där då, men BMC är stabila så in i helvete nu. Kanske den mest stabila klubben i landet just nu, sett till helheten:

Alla tränar, i GBG har de klädkod (inte Hisingen, än), de klär sig snyggt, vill inte se ut som sluskar med rötter från raggarmiljön, de är bra positionerade om det skulle smälla, de har helt enkelt lyft nivån flera snäpp. Det gjorde bara gott.


Så har det ju varit i 10 år ca. Kanske inte hos alla men BMC har haft en annan syn på "uniformen" än andra klubbar. Inga skinnbyxor och annat trams som kan härledas till raggare när det körs hoj är det moderna vattentäta kläder som gäller tex. Inga shorts och väst. Inga vita skor och väst osv. Så såg det ut då i alla fall.
Citera
2015-04-29, 23:20
  #15536
Medlem
Citat:
Bandidos bankir dog efter bråk på en krog

Citat:
På onsdagen dömdes en 24-åring för dödsmisshandeln till lagens strängaste straff "förvaring på obestämd tid".

http://www.expressen.se/kvallsposten...ak-pa-en-krog/
Citera
2015-04-30, 07:10
  #15537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
[/b]

Så har det ju varit i 10 år ca. Kanske inte hos alla men BMC har haft en annan syn på "uniformen" än andra klubbar. Inga skinnbyxor och annat trams som kan härledas till raggare när det körs hoj är det moderna vattentäta kläder som gäller tex. Inga shorts och väst. Inga vita skor och väst osv. Så såg det ut då i alla fall.
Dels detta, och sin strikthet gällande västen. Bra regel.

Kul att kunna bolla med någon som känner till grejen.
Citera
2015-05-05, 23:30
  #15538
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Så har det ju varit i 10 år ca. Kanske inte hos alla men BMC har haft en annan syn på "uniformen" än andra klubbar. Inga skinnbyxor och annat trams som kan härledas till raggare när det körs hoj är det moderna vattentäta kläder som gäller tex. Inga shorts och väst. Inga vita skor och väst osv. Så såg det ut då i alla fall.
Inte så konstigt. Skinn är snyggt och dyrt medans kamouflage Goretex är billigt och fult. Tacka fan för att fattiglapparna i Bandidos kör i Goretex och skyller på att rönnbären är sura.
Citera
2015-05-06, 08:13
  #15539
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Inte så konstigt. Skinn är snyggt och dyrt medans kamouflage Goretex är billigt och fult. Tacka fan för att fattiglapparna i Bandidos kör i Goretex och skyller på att rönnbären är sura.
Skinn KAN vara snyggt; men kräver en del underhåll, både för att hålla sig snyggt och vattentät, och skinn som inte är vattentät är jävligt tungt.

Gore-tex med kevlar är också dyrt; men säkrare och kräver minimalt med underhåll, det räcker att spraya det med impregnering emellanåt.
Där finns ju t.om. jeans i kevlar/goretex, och de är inte så billiga, inte dojjarna heller, så jag vill nog påstå att du har fel i ditt resonemang.
Citera
2015-05-06, 11:16
  #15540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Inte så konstigt. Skinn är snyggt och dyrt medans kamouflage Goretex är billigt och fult. Tacka fan för att fattiglapparna i Bandidos kör i Goretex och skyller på att rönnbären är sura.

Om du lägger dig med hojen, glider du med ett par Kevlarjeans av bra kvalitwt, upp till 3 gånger så lång sträcka som ett par skinnbyxor. Billiga är de sannerligen inte heller. Du är helt ute och cyklar här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback