2015-04-22, 14:35
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Den var god, precis som du skriver så ska man ha grädde för att uppnå apfelstrudel-nirvana. Florsocker var en bra pimpning också.
Till min andra bit apfelstrudel hade jag vispad grädde med vaniljsocker samt pudrade rikligt med kanel och florsocker på strudeln. Det var himmelriket, längtar till jag kan få tag i apfelstrudel igen.
Citera
2015-04-22, 14:39
Medlem
chamaemoross avatar
Väldigt autentisk och god tortilla española för en billig slant, spanska chorizos på 100 g i cirkelformad plastburk, provade också Lidls pannbiffar av kalkon och kyckling vilket också håller måttet!
Citera
2015-04-22, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Till min andra bit apfelstrudel hade jag vispad grädde med vaniljsocker samt pudrade rikligt med kanel och florsocker på strudeln. Det var himmelriket, längtar till jag kan få tag i apfelstrudel igen.

Aaaah! Vanilj till grädden, gottans. Vaniljsås fungerar ju föga förvånande bra också kom jag att tänka på nu.
Citera
2015-04-23, 23:16
Avslutad
Piri-Piri-såsen som hörde den spanska veckan till tycker jag är bra, kostar bara 10 kr också.
Citera
2015-04-23, 23:26
Medlem
Scott Danielss avatar
Deras färskpressade apelsinjuice, vitafit, är riktigt bra. Denna vecka 2 L för 22 kr.
Citera
2015-04-24, 01:15
Medlem
rokkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Piri-Piri-såsen som hörde den spanska veckan till tycker jag är bra, kostar bara 10 kr också.

Håller med den va helt klart prisvärd
Citera
2015-04-24, 11:44
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Deras färskpressade apelsinjuice, vitafit, är riktigt bra. Denna vecka 2 L för 22 kr.
Men färskpressad är den inte. Likt Tropicana är den färskpressad och sedan fryst.
Citera
2015-04-24, 19:52
Medlem
Rallarsvingens avatar
Spanska veckan. Missa inte canitas de fuet d'Olof, Catalonian salami snack sticks. Tror det var typ 15 spänn (ej hundra säker). Men helt fantastiskt goda!! Hyllan var full när vi kom in i butiken, tog ett varv och gick tillbaka för att stoppa ned några paket i korgen, då hade nån hunnit före och länsat hela hyllan och lämnat kvar ett litet ynka paket
Citera
2015-04-25, 12:43
Medlem
Jimbos avatar
Twister-klon i glassdisken just nu, Hurricane.
Mer gräddglass mellan isglass-lagren. Smakar friskt av lime och någon frukt/bär.
Tror jag betalade 19.90 för 8 st.
Kan vara bästa pinnglassen på Lidl.
Även ben&jerry klonerna är tillbaka i stora förpackningar igen.
Citera
2015-04-25, 14:03
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Spanska veckan. Missa inte canitas de fuet d'Olof, Catalonian salami snack sticks. Tror det var typ 15 spänn (ej hundra säker). Men helt fantastiskt goda!! Hyllan var full när vi kom in i butiken, tog ett varv och gick tillbaka för att stoppa ned några paket i korgen, då hade nån hunnit före och länsat hela hyllan och lämnat kvar ett litet ynka paket

Kan då definitivt INTE rekommendera dom, smaklösa och flottiga på det där vidriga sättet som liksom limmar fast sig i munnen, knappt ätliga.

Ska du ha salami så köp deras Dulano Salami Pur Porc (den vita) istället, mycket godare.
Citera
2015-04-26, 00:01
Medlem
Vetenspaks avatar
Köpte yoghurt och apelsinjuice i dag. Nu säljer Lidl endast kronjäst prishöjning 60%. Prishöjning på spaghetti också 12%. Lidl har nu samma priser som ICA på nästan allt. Nej...nu blir det NETTO uteslutande. Kassler 36/kg NETTO

http://viewer.zmags.com/publication/cce4c039#/cce4c039/1
Citera
2015-04-26, 11:21
Medlem
Catastrovs avatar
Deras nya 1,5-liters mellanmjölk med skruvkork är ju klockren, föredrar också formen på den, inte hög och smal som de andra brukar vara. Andra vardagsvaror som jag tycker håller hög kvalité och smak i jämförelse till priset är Bellarom snabbkaffe, paprikasalami, nybakade bröden, toast-bröd, godis, choklad (chokladkakan med hela hasselnötter t.ex), rengöringsprodukter (4-pack wc-block för en tia), växter, listan kan göras lång... det är snarare så att man borde nämna de produkter man vill varna för, men kommer inte direkt på någon nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in