Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-25, 02:13
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
"Nu har han slagit till igen – den här gången med ett meme på den sverigedemokratiske partiledaren Jimmie Åkesson, iklädd folkdräkt och allt. En bild kompletterad med texten "Jag har 99 och den här bitchen är typ 86 av dom"."

http://nyheter24.se/nyheter/politik/...as-pa-facebook

Det är enda gången media uppmärksammar honom. Förmodligen siktar han på medverkan i antingen Let's Dance eller Sjärnorna på Slottet. Jag tror dock på det sistnämnda. Schyffert klarar inte av kritik. Han lär även ta sitt liv när han åker ut Får vara med i två eller tre program. Utanför Stockholm är han 90-talets nyheter. Ligger nog ävem en hel del avundsjuka bakom föraktet mot Åkesson. Till och med människor som föraktar SD tycker att Åkesson trots det är en bra debattör och talare. Schyffert kommer aldrig nå Åkessons popularitet.
Citera
2015-04-25, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
https://m.facebook.com/profile.php?i...08245655881469

Kolla in inlägget från 16 mars. I kommentarsfältet Facebooks rensning uppdagas. En lättnadens suck för herr Schyffert.
hahah,, att man ens använder Facebook och håller koll på Följare! Tänkte att det mest var för instagram och sånt

Jag gillar Schyffert ,,, men det är ju inget att hänga i granen

tog fina foton i andra säsongen av Vi är fotografer (Elelr vad hette på svt.)
Citera
2015-04-25, 23:22
Medlem
Ringarnas avatar
Vad i helvete? Schyfferts förehavanden har aldrig intresserat mig och jag vet inte hur han brukar föra sig i sociala medier, men jag trillade in på hans Twitter och måste få veta om nedanstående utfall är normala för karln. Kan knappt föreställa mig skammen hans barn måste känna när deras farsa twittrar om runkbajsande och pulserande anus.

"Hade jag velat ha ett svar från dig så hade jag sugit det ur ditt uppbända, pulserande, nyknullade anus!"

"Lägg ner nu... det smartaste som kommit ur din mun är min stenhårda kuk!"

"Precis det där sa din mamma igår innan hon ville att jag skulle runkbajsa henne i munnen!"
Citera
2015-04-25, 23:36
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringarna
Vad i helvete? Schyfferts förehavanden har aldrig intresserat mig och jag vet inte hur han brukar föra sig i sociala medier, men jag trillade in på hans Twitter och måste få veta om nedanstående utfall är normala för karln. Kan knappt föreställa mig skammen hans barn måste känna när deras farsa twittrar om runkbajsande och pulserande anus.

"Hade jag velat ha ett svar från dig så hade jag sugit det ur ditt uppbända, pulserande, nyknullade anus!"
"Precis det där sa din mamma igår innan hon ville att jag skulle runkbajsa henne i munnen!"
Han kör väl på med sin gamla vanliga stil och verkar komma undan med det. Nu har jag inte hängt med i hans häcklande av diverse individer men han gör väl sällan något som han inte kan tjäna pengar på? För övrigt så fick han med Jonas Inde på ett hörn. länk
Senast redigerad av nimrod666 2015-04-25 kl. 23:42.
Citera
2015-04-26, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringarna

Låter ej som en vuxen karl skulle tala på detta vis.
Möjligtvis en vuxen karl med alkoholproblem.....
Citera
2015-04-26, 08:16
Medlem
JBernards avatar
Ja, Udda tweets av etablerad s k "svt-profil" i medelåldern. Antingen var han full eller så är det någon form av dubbelironi han tror är humoristisk. Lite invandrarjargong över det hela, han kanske vill verka kreddig inför Nours lite yngre bekantskapskrets?
Citera
2015-04-26, 08:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vad är det med karln? Twitter:
Citat:
Jag funderar lite på varför vissa vill suga sperman ur fittan på sin döda mormor samtidigt som hyllningskörerna jublar?
Citera
2015-04-26, 08:31
Medlem
Nu när han är så glatt stor i käften, är det nån som vet om han åkt på en rejäl kastrull med stryk nån gång? Det brukar ju få glappkäftar att tystna en stund....
Citera
2015-04-26, 08:52
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vad är det med karln? Twitter:

Hans följare verkar gilla det i alla fall.
Citera
2015-04-26, 08:55
Bannlyst
Ser vi en meltdown likt Inde. Inde har dock någon typ av anledning.

Vem står på tur i Killing-gänget?
Citera
2015-04-26, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dacra
Ser vi en meltdown likt Inde. Inde har dock någon typ av anledning.

Vem står på tur i Killing-gänget?
Nej det är ingen melt-down ala Inde..

Däremot är det bra att spela dödsmetal då och då.. Så man inte behöver sitta i Kändisar hos Babben ... och vara genom-mysig. Schyffert är inte Public - Service , Enbart..

nu kanske de inte är så i detta fall. Men annars är det ju ett känt fenomen att vilja bryta sig loss. Specieliit i dagens internet-globala värld. Det är mycket att förknippas med.. Skapar lite frihets vakuum att skriva bajs o kiss till alla följare på Twitter... Kasta ut lite skit ur ryggsäcken. Plocka in lite nytt.
Citera
2015-04-26, 09:14
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Ja, Udda tweets av etablerad s k "svt-profil" i medelåldern. Antingen var han full eller så är det någon form av dubbelironi han tror är humoristisk. Lite invandrarjargong över det hela, han kanske vill verka kreddig inför Nours lite yngre bekantskapskrets?

Jag gissar på att det är en kärleksfull hyllning till den gamle kollegan Jonas Inde som ju gärna släpper loss på twitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in