Citat:
Ursprungligen postat av
OneTrueSaxon
Du har fel på samtliga punkter. Det är väl inte olagligt att bemöta saker som skrivs om sig själv och den liga man representerar, eller hur? Han talar för sig själv, inte för DFG som grupp.
Du själv sitter ju och hävdar gång på gång att du är sju resor bättre, att du suttit på kåken och var kungen, att du är fett äkta fighter and so on. Jag betvivlar inte det en sekund, och jag bryr mig faktiskt inte ett skit om det heller, du får vara hur tuff du vill. Du kör ju ändå inte med någon liga, varför ens attackera någon som faktiskt gör det och skriver om det han upplever tillskillnad från 90% av alla i denna tråd?
Jaså, hade jag fel?
Varför skriver killen som en lantis när han blev medlem här, och sedan, 4 år senare, 2011, började han försiktigt skriva i denna tråden, han kunde inget om gäng, han efterfrågade hjälp om kurer, han var så okunnig så jag tycker synd om honom. Och nej, han är inte stor, kanske biffig, men är bra mycket kortare än jag, och jag väger garanterat mer, så den att han var en stor , stark psykopat får du ta tillbaka.
Är man som ett barn när man är över 25 och ber folk på nätet om råd om kurer så vet jag att han inte har den där mentaliteten som jag vet krävs. Visst får man vara annorlunda i delar av sitt liv, m,en hans förvandling är ju så typisk, och det är ju därför han kaxar nu, för då var han som en fjolla. Inte alls en riktig DFG från 2008-tiden.
Som jag sa, jag kände det på mig, något stämmer inte, man sitter inte och laxar om man är en gammal räv, och du fick han till något han verkligen inte är.
Han är det som jag trodde, en kille som fått självförtroende, inte varit med länge, och nu fattar jag varför han är så¨stolt över DFG, han var ju en spinkig fjolla vid 25. Nu är han kaxig, men nu vet jag vem han innerst inne är, och jag kände det på mig, och han har mitt nr, och nu med denna vetskap så kommer jag slita honom i stycken den jävla clownen.
Sitt inte och fråga hur man preppar och sen kalla blåvitt för fröknar, pistolen. Jag krossar dig, du har samma ryggmärg, samma grundpsyke som då, även om du själv förändrat bilden av dig själv. Du var ju helt offside på den tiden. Men du var dig själv. Du är inte det där som krävs ända in i märgen.
Du har mitt nr, jag har alltid känt att jag kommer ta dig, men nu när jag vet att din längd, din i
innersta mentalitet, så kommer du få.
Ingen äkta av de äldre skulle sitta sådär, jag sa ju det, och så var det.