27 903 besökare online
956 589 medlemmar • 49 917 887 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
PatrikB
Medlem
PatrikBs avatar
Har bandidos börjat rekryterna medlermmar i stockholm?
Bara på kort varsel har jag sätt två vänners vänner på FB som har lagt upp bilder på sig i prospect västar.

Makrame
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikB 
Bara på kort varsel har jag sätt två vänners vänner på FB som har lagt upp bilder på sig i prospect västar.

Börjar rekrytera? Dom fyller på som alla andra klubbar gör när folk försvinner ifrån klubben. BMC Sthlm har funnits i över 15 år så att dom "börjat" rekrytera låter konstigt i mina öron.

jongari
Medlem
Citat:
Över 700 kilo hasch och nästan fyra kilo kokain.
Det misstänks nio män ha smugglat och haft för avsikt att sälja. Dansk polis menar att det rör sig om välorganiserad handel med narkotika.
En av de åtalade har kopplingar till Bandidos

http://www.expressen.se/kvallsposten...-smuggelharva/

xtroverto
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar 
Hur oroliga bör BMC Göteborg vara efter skjutningen i Biskopsgården. De har ju backat upp "Vårvädersligan" som utsattes så det är väl inte omöjligt att även BMC blir beskjutna?
Sedan dess har väl BMC inte förlorat nån, men Backa kan väl inte anses som lika starka, så om BMC gick emot Backa när de hade fler gubbar, tror du är extra rädda nu, när Backa har flera viktiga som är borta? Hur tänker du?
BMC är starkare idag mot då, Backa är det inte.

>>TREPTRIX, BOSSE458, HAR AVSTÄNGD PM-FUNKTION, HAR TAGIT PRINT PÅ DET<<

Kram, alla som citerar mig, era mindfuckade stackare

KolaJakob
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikB 

Tänker du på den person som nu mer avlidne FG i Firman boys beskrev som 130kg fläskhög i ett av sina sista inlägg här på FB?

Tellusstar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto 
BMC är starkare idag mot då, Backa är det inte.
Vårväder är starkare än Backa och Länsman får man anta efter det som hände första halvåret 2014 och ändå fick de en mördad förra onsdagen

xtroverto
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar 
Vårväder är starkare än Backa och Länsman får man anta efter det som hände första halvåret 2014 och ändå fick de en mördad förra onsdagen
Men det fick inte BMC, så jag fattar inte var du vill komma?

>>TREPTRIX, BOSSE458, HAR AVSTÄNGD PM-FUNKTION, HAR TAGIT PRINT PÅ DET<<

Kram, alla som citerar mig, era mindfuckade stackare

KoolG
Medlem
Brian Sandberg har, enligt Ekstrabladets källor, hamnat i så dålig dager i mc-gänget Bandidos att han, efter att ha fått stryk, kastats ut ur gemenskapen.

Och som om det inte vore nog med att ha blivit misshandlad och utkastad: enligt den danska tidningen måste Sandberg snarast se till att avlägsna sina Bandidos-tatueringar från kroppen.

Enligt Michael 'Kokken' Rosenvold, ledare för Bandidos i Europa och Asien, utesluts Sandberg för att han umgåtts för intimt med en annan gängmedlems exfru.

– Jag är besviken och såg inte det här komma. Han känner till våra regler och det här är som att köra mot rött, säger Rosenvold till Ekstrabladet.

http://www.expressen.se/kvallsposten...os--kastas-ut/

http://ekstrabladet.dk/112/derfor-ro...ndidos/5504660

Candyman666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoolG 
Brian Sandberg har, enligt Ekstrabladets källor, hamnat i så dålig dager i mc-gänget Bandidos att han, efter att ha fått stryk, kastats ut ur gemenskapen.

Och som om det inte vore nog med att ha blivit misshandlad och utkastad: enligt den danska tidningen måste Sandberg snarast se till att avlägsna sina Bandidos-tatueringar från kroppen.

Enligt Michael 'Kokken' Rosenvold, ledare för Bandidos i Europa och Asien, utesluts Sandberg för att han umgåtts för intimt med en annan gängmedlems exfru.

– Jag är besviken och såg inte det här komma. Han känner till våra regler och det här är som att köra mot rött, säger Rosenvold till Ekstrabladet.

http://www.expressen.se/kvallsposten...os--kastas-ut/

http://ekstrabladet.dk/112/derfor-ro...ndidos/5504660

Om detta stämmer, vilket det verkar göra, så har B blivit utkastad 2 gånger från HA och nu från Bmc. Och utkastad i bad standing från båda, så ni som är mer insatta; vad kommer att hända honom nu ? Och ingen annan klubb lär väl ta in honom ?

Syko
Medlem
Ha ha ha där kom det. Har för mig att jag tidigare nämnt eller så har jag bara tänkt för mig själv att han kommer klanta till det.

Farligt för folk själva när de känner sig för "onåbara".

Skönt för honom att man numera får fixa med tatueringarna själv.

Låter nästan som en golning och att han själv gått ut med att han har fått stryk med haha. Hur som intressant med så raka uttalanden till pressen. Men detta handlar nog om att han är såpas känd som han är.

I övrigt verkar han lagt ner sin FB där han brukar flasha med det ena och det andra.

Pengar gillar han så vi lär få se böcker om både BMC och HA av Sandberg där han självklart kommer krydda sitt stora ego.

Skyddad identitet samt boende på okänd ort kanske.

Men detta känns inte som något Sandberg kommer klara av med familj och allt. Samt sin vilja att vara med och synas överallt.

Gremium MC eller Satudarah mc kanske vilka förövrigt verkar ha vänskapsband i norden.

Hur som det går inte uppför för BS haha. (Brian Sandberg)

Kan ju även vara så att han har tur pga av någon speciell kontakt han har som han får fortsätta med utan att det syns. Men känns inte så troligt. Men har inte BS varit utkastad och sen upptagen igen i HA DK?

Svara på ämne
Svara Topp Dela