24 722 besökare online
956 369 medlemmar • 49 905 369 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Hår- och kroppsvård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
cadoro
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
Började min M2 kur idag. Blandade i all vätska i lilla burken och skulle dra upp 2.5 streck men blev mindre så jag drog i mig det sen drog jag upp typ 3 streck till o drog i mig så det blev lite för mycket än vad jag tänkt. Kanske 4 totalt.

Kraftig rodnad i ansiktet och bröstet, höll på att koka sönder
Efter en timme blev även benen o ryggen något varma.

Känns över hela kroppen som om jag legat i solarium och det lukter även solarium om huden.

Verkar som jag svarar finfint på detta medel....2.5-3 streck om dagen nu sen solarie på onsdag.

Noll biverkningar förutom rodnaden och aptitförlust, sen känns det faktist att man har något i kroppen som inte hör hemma där men det är jag väl van vid sen förut

Hejhopp

Vart köpte du ditt MT2 någonstans? Vilken hudtyp har du?

splatten
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro 
Vart köpte du ditt MT2 någonstans? Vilken hudtyp har du?
Blibrunutansol, vet inte hudtyp men jag har lätt att bli brun.

Grejjen är att jag har hängmage och kombon blek+fet är ingen höjdare på stranden direkt

cadoro
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splatten 
Blibrunutansol, vet inte hudtyp men jag har lätt att bli brun.

Grejjen är att jag har hängmage och kombon blek+fet är ingen höjdare på stranden direkt

Okej man!

Jag köpte också mitt där men mitt funkade inte alls, kontaktade dom idag och de ska skicka nytt till mig imorgon, så sidan är verkligen seriös.
De sa att det kunde vara ett dåligt ex bara men att skicka nytt helt gratis är najs tycker jag =)

Svara på ämne
Svara Topp Dela