Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-29, 11:24
  #9313
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimbla
Någon som stött på vitt/svagt gult, med lukt av kattpiss? Fungerar ypperligt och krävs väldigt lite, fixat i södertrakten

INGA PM

Har sett vitt med gul/brun nyans. Luktar katt piss säger du? Hitta du det på marken ? låter mysko tycker jag.
Citera
2015-03-29, 11:35
  #9314
Medlem
Nimblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Har sett vitt med gul/brun nyans. Luktar katt piss säger du? Hitta du det på marken ? låter mysko tycker jag.

haha nej det är av en pålitilig kille, och de håller ju kvaliten. Det luktar bara kattpiss, smakar inte det. Även om ja inte vet vad det smakar haha
Citera
2015-03-29, 20:41
  #9315
Medlem
När man är på fyllan och är sugen på tjack, är det bäst att ta det när man är som fullast eller spelar det ingen roll? Tänkte om man inte blir fullare när man tagit.
Citera
2015-03-29, 22:04
  #9316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
När man är på fyllan och är sugen på tjack, är det bäst att ta det när man är som fullast eller spelar det ingen roll? Tänkte om man inte blir fullare när man tagit.

För mig personligen så spelar det ingen större roll huruvida jag först blir speedad för att sen bli packad och dum i huvudet, eller vice versa.

It's all good.
Citera
2015-03-29, 22:11
  #9317
Medlem
Råkade köra lite tjack i fredags, ska pissa på tisdag.

Hur länge syns det i pisset? Tänkte ringa o avboka säga jag har influensan. Hur många dagar krävs det? Måste det tas i nästa vecka eller funkar typ fredag också?

Tror jag får ny tid på typ måndag men just in case liksom..
Citera
2015-03-29, 22:12
  #9318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
När man är på fyllan och är sugen på tjack, är det bäst att ta det när man är som fullast eller spelar det ingen roll? Tänkte om man inte blir fullare när man tagit.
Vad menar du? Du kan ju inte direkt gå ner i promille by choice

För bäst effekt bör man inta tjacket så sent som möjligt enligt mig, förutom om du är one of those som blir snorfull så du inte kan stå. Utan lite salongs+, sen tar man tjot som tar bort idioten i en och jävlar vad man är på banan! Då behöver ma ninte dricka mer heller. Annars känner man sig hela tiden för nykter och "ska bli fullare" men det går aldrig -> man spenderar massa cash på drinkar shots o skit utan att behöva det.
Citera
2015-03-29, 22:18
  #9319
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
men det går aldrig -> man spenderar massa cash på drinkar shots o skit utan att behöva det.

Tell me 'bout it. Svepte en flaska Bacardi när jag var grön på tjack - utan effekt. 250 spänn åt skogen, men framförallt kroppen åt skogen, antar jag.
Citera
2015-03-29, 22:23
  #9320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Tell me 'bout it. Svepte en flaska Bacardi när jag var grön på tjack - utan effekt. 250 spänn åt skogen, men framförallt kroppen åt skogen, antar jag.
Hahaha. Ah fyfan man har haft sina cp-kvällar på tjack, minst sagt. När man är sådär apfull men tjackad som fan samtidigt, men man är för dum för att fatta det själv

Tacka vet jag för att man är lite mer erfaren nuförtiden och håller sig till små doser
Citera
2015-03-29, 22:42
  #9321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimbla
Någon som stött på vitt/svagt gult, med lukt av kattpiss? Fungerar ypperligt och krävs väldigt lite, fixat i södertrakten

INGA PM

Jag vet att när man tillverkar meta kan det lukta kattpiss.
Citera
2015-03-29, 22:58
  #9322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vad menar du? Du kan ju inte direkt gå ner i promille by choice

För bäst effekt bör man inta tjacket så sent som möjligt enligt mig, förutom om du är one of those som blir snorfull så du inte kan stå. Utan lite salongs+, sen tar man tjot som tar bort idioten i en och jävlar vad man är på banan! Då behöver ma ninte dricka mer heller. Annars känner man sig hela tiden för nykter och "ska bli fullare" men det går aldrig -> man spenderar massa cash på drinkar shots o skit utan att behöva det.

Man blir ju mer alert och "pigg" när man tagit, det hjälper ju att balansera upp fyllan lite. Är väl ingen idé att ta tjacket före man blivit full, för då blir man ju aldrig "full"?
Citera
2015-03-29, 23:30
  #9323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Man blir ju mer alert och "pigg" när man tagit, det hjälper ju att balansera upp fyllan lite. Är väl ingen idé att ta tjacket före man blivit full, för då blir man ju aldrig "full"?
Var väl precis det jag sa?

Kanske var lite otydlig. Menade bara att det finns en gräns när man är så packad att lite tjack på det gör en bara otrolig jävla fuckad.
Citera
2015-03-29, 23:38
  #9324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Råkade köra lite tjack i fredags, ska pissa på tisdag.

Hur länge syns det i pisset? Tänkte ringa o avboka säga jag har influensan. Hur många dagar krävs det? Måste det tas i nästa vecka eller funkar typ fredag också?

Tror jag får ny tid på typ måndag men just in case liksom..
Efter 4 dygn så ska det vara helt lugnt, om du nu bara tagit en dos eller två. Var själv ren 3 dagar efter en dos tjack, men efter jag tog det nästan dagligen i över 1 månad så var jag positiv 7 dygn efter sista dosen!

Edit: Jag försöker just nu att lägga ner med tjacket, men det går lite segt. Klarar av 1 vecka sen så blir suget efter en redig tjackpanna för stort och jag tar återfall. Blivit så 3 gånger nu, så har tagit tjack 3 gånger de senaste 3 veckorna. Bättre än dagligt bruk som tidigare iallafall....
__________________
Senast redigerad av Pundarkungen 2015-03-29 kl. 23:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback