Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-28, 15:02
  #1
Medlem
JakeTheMusss avatar
Det var ju så jäkla kul på tonårsfester och det roliga verkar inte ha avtagit näår man snookar på yngre människors facebook! Jag är så jäkla pepp på att leta upp en schysst hemmafest opch glida in och att kul. Hur tror ni kidsen skulle reagera om en betydligt äldre person gled in och korkade upp?
Citera
2015-03-28, 15:05
  #2
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Risken att bli betraktad som ett malplacerat peddo föreligger. Speciellt om du är sugen på vagina efter lite sprit.
Citera
2015-03-28, 15:07
  #3
Medlem
TheDarkCats avatar
Det låter ju lite konstigt om du är vuxen och går på en tonårsfest ?
Citera
2015-03-28, 15:10
  #4
Medlem
JakeTheMusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Risken att bli betraktad som ett malplacerat peddo föreligger. Speciellt om du är sugen på vagina efter lite sprit.
Jag kanske ska klä mig ungdomligt och säga att jag kommer från en annan gymnasieskola?
Citera
2015-03-28, 15:15
  #5
Medlem
norrlandsguldares avatar
När jag var 14-15 år så fanns det nästan alltid några fula 20+ killar på festerna. Det hörde som dit.

Hur gammal är du på ett ungefär? Ser du bra ut? Om du ser bra ut så är din ålder irrelevant - tjejerna kommer bara tycka att din ålder är något positivt snarare.
Citera
2015-03-28, 15:25
  #6
Medlem
Jag har haft detta i tankarna länge faktiskt, mina bekanta/vänner är väl inte riktigt lika sugna som jag dock tyvärr. Hur gammal är du TS? Jag är själv 23, ser bra ut men tvivlar på att dem skulle gå på att jag är 15-16 dock, kanske inte spelar så stor roll.
Citera
2015-03-28, 15:29
  #7
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Det beror väl lite på. Vilken åldersgrupp hade du tänkt umgås med? 15-16 skulle kunna bli väldigt konstigt tror jag. Jag själv är 19 och på de fester jag brukar vara på är det ofta rätt stora åldersskillnader. Så länge människan är en skön prick så spelar åldern absolut ingen roll.
Citera
2015-03-28, 16:38
  #8
Medlem
När jag var yngre låg ålderspannet på våra fester mellan 16 och 30 typ. Även om en del av de äldre onekligen var att betrakta som lite märkliga, om än inte på ett nödvändigtvis dåligt sätt.
Citera
2015-03-28, 17:08
  #9
Medlem
Jolteons avatar
Hör dag varje helg från lillebrorsan om hur alla ungdomar hatar när det kommer 20+are till deras fester, äckel, peddo och våldtäktsman är kommentarer som jag ofta hör om dom. Gå till fester med folk i din egna ålder.
Citera
2015-03-28, 17:18
  #10
Medlem
No6s avatar
Haha, det hade ju underlättat om vi fick veta hur gammal du är.
Citera
2015-03-28, 17:39
  #11
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
I den åldern spelar ett par år en stor roll. För en 17-åring är en 21-åring rena gubben/kärringen (och tvärtom, de yngre är snorvalpar). Samtidigt är det ju lite spännande med äldre (Wow, jag umgås med de som är äldre än mig.).
Var beredd på att de kommer att be dig om att köpa ut.
Citera
2015-03-28, 17:53
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolteon
Hör dag varje helg från lillebrorsan om hur alla ungdomar hatar när det kommer 20+are till deras fester, äckel, peddo och våldtäktsman är kommentarer som jag ofta hör om dom. Gå till fester med folk i din egna ålder.

Är ju bara för vi snor hans brudar. Avundsjuka kallas det!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback