5 504 besökare online
956 776 medlemmar • 49 926 887 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Resor Europa Norden och Baltikum
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Lopesan
Medlem
Lopesans avatar
Åk inte Cinderella vad du än gör, bara en massa jävla äckliga bönder och raggare med skinnväst och dåligt ölsinne, åk med Viking Amorella eller Silja Galaxy istället

whak
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopesan 
Åk inte Cinderella vad du än gör, bara en massa jävla äckliga bönder och raggare med skinnväst och dåligt ölsinne, åk med Viking Amorella eller Silja Galaxy istället

Mycket Zigenare och annat pack också som ser ut att höra hemma i Rinkeby.
Tragisk färja det där.

"Hånar de mig så jublar jag när vi vinner. Det är karma. Tycker de att det är jobbigt kan de sitta hemma och tälja på sina dalahästar"

chipstits
Medlem
chipstitss avatar
Åker Birka Paradise nu på fredag den 27/3. Hur är det på den färjan, är det något ös?

Månsan
Medlem
Månsans avatar
Hur ser tiggarsituationen ut på båtarna? Snubblar man över tiggande zigenare överallt, precis som på alla andra platser i Sverige?

Lime32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan 
Hur ser tiggarsituationen ut på båtarna? Snubblar man över tiggande zigenare överallt, precis som på alla andra platser i Sverige?
Man måste ha legitimation för att få boka biljett. Annars hade det väl varit ett bra alternativ för tiggarna, snorbilligt, ibland gratis, att åka och de slipper sitta utomhus hela dagarna utan kan hänga i värmen på en Finlandsfärja.

mazedaze
Medlem
mazedazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan 
Vad är grejen med att smuggla med sig sprit?
Har dom infört alkoholförbud ombord? Otroligt dåligt för affärerna i så fall.

I alla fall på avgång fredag och lördag så är taxfreebutiken stängd på utresan för att folket istället skall dricka i baren.

Angående leg så skulle jag säga att de kollar leg. De säljer inga enkelbiljetter som någon påstår.

Svara på ämne

Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1951393

Svara Topp Dela