Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-25, 21:58
  #1
Medlem
Länk till domen (FB) Narkotikahärva i Skellefteå. Fyra personer anhållna.

/ Moderator

--------------------------------------------------------------------


Vem är det som är i farten och vad handlar det om för drog.

"Sex personer misstänks i en omfattande narkotikahärva i Skellefteå. Fyra av dessa sitter anhållna i Umeå i väntan på kommande häktningsförhandlingar.
Polisen har sedan en tid tillbaka bedrivit spaningsarbete riktat mot ett flertal personer som misstänks ingå i ett nätverk kring narkotikahandel i Skellefteå."



http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...lleftea-355944
__________________
Senast redigerad av v50 2015-07-19 kl. 06:30.
Citera
2015-02-26, 09:17
  #2
Medlem
"Man, 26 år, ort utanför Skellefteå, misstänks för grovt narkotikabrott fram till den 24 februari.

Man, 27 år, Skellefteå, anhållen för grovt narkotikabrott.

Man, 31 år, ort utanför Skellefteå, misstänks för grovt narkotikabrott.

Man, 26 år, bosatt i Norrbotten, misstänks för medhjälp till grovt narkotikabrott."

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...lleftea-355944

Man kan ju inte hjälpa att man blir lite nyfiken, undra vad det gäller för slags narkotika med.
Citera
2015-02-26, 11:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newtionioo
"Man, 26 år, ort utanför Skellefteå, misstänks för grovt narkotikabrott fram till den 24 februari.

Man, 27 år, Skellefteå, anhållen för grovt narkotikabrott.

Man, 31 år, ort utanför Skellefteå, misstänks för grovt narkotikabrott.

Man, 26 år, bosatt i Norrbotten, misstänks för medhjälp till grovt narkotikabrott."

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...lleftea-355944

Man kan ju inte hjälpa att man blir lite nyfiken, undra vad det gäller för slags narkotika med.

Bortse från det här, jag är en morgontrött dumskalle, jag har ju för fan skrivit typ samma som ovanstående och länkat till samma artikel. Kunde jag redigera inlägget så skulle jag, men jag ids inte lära mig det just nu.
Citera
2015-02-28, 12:13
  #4
Medlem
OhShitMyNameWontFis avatar
Nå, är det ingen som kan hosta fram lite namn nu, klart det sitter folk här inne och vet vilka personer det rör sig om.

Jag råkar veta att polisen för en tid sedan hyrt ett flertal bilar i syfte att spana på stans olika gym. Man har en pågående operation där syftet är att lagföra steoridbrukare och säljare. Men jag antar att denna trådstart inte har något med tillslag mot steoridbrukarna att göra. För visst vore det så att om det rörde sig om dopingbrott så skulle det stå dopingbrott ist för narkotikabrott, eller är det så att doping klassas som ett narkotikabrott nuförtiden?

Edit: Den som langar fram namn, glöm inte asterisker (*) i namnen, de häktade är ännu inte dömda.
__________________
Senast redigerad av OhShitMyNameWontFi 2015-02-28 kl. 12:35.
Citera
2015-03-02, 08:50
  #5
Medlem
Häktningsförhandlingarna har varit, ingen som kan knata förbi och få namnen
Citera
2015-03-09, 16:49
  #6
Medlem
Jag vet vad 2 av dom heter. Men vet inte hur man använder ** kan man skicka information till någon här som kan skriva så att det inte blir fel.. Vet också vilka droger det handlade om..
Citera
2015-03-10, 15:38
  #7
Medlem
Kan ju säga att det var brunt och grönt gräs eller blad och syra på papper.. 27 åringen är född i Kiruna men bodde på morö- backe och har ett litet barn på 2år.. Han är musiker och spelar i ett band med sorgliga texter som ...livslusten for med vinden..
Citera
2015-03-10, 19:57
  #8
Medlem
Jag tycker det inte riktigt är rätt att skriva att han har ett barn och vart han bodde
och dessutom skriva ut vilka typ av texter han skriver... inte OKEJ!

Tänk på hans barn och utsätt inte dom för skit bara för att ni är nyfikna!
__________________
Senast redigerad av Lubbo 2015-03-10 kl. 20:21.
Citera
2015-03-15, 08:20
  #9
Medlem
Angelicimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirram2
Jag vet vad 2 av dom heter. Men vet inte hur man använder ** kan man skicka information till någon här som kan skriva så att det inte blir fel.. Vet också vilka droger det handlade om..

är det b 216-15 vid skellefteå tingsrätt?

tre inblandade i narkotikabrott med häktningar

efternamn!

malmquist

kruukka

sandström


hittade uppgifterna i piscatus så det kan vara fel!
Citera
2015-03-27, 15:43
  #10
Medlem
Var visst större än vad man kunde tro. Vilket nick gick de under?

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...dmannen-371642
Citera
2015-03-27, 16:19
  #11
Medlem
Vulcanos avatar
Två av de misstänkta är från "ort utanför Skellefteå". Och på bilden i senaste artikeln så ser det ut som det är ICA i Kåge han postar sitt brev.

Nog för att man kan skicka från alla olika sorts postlådor, men tänkte ändå kanske att de är därifrån.
Citera
2015-03-27, 16:54
  #12
Medlem
fffgs avatar
Måste varit Alexandrus, han har varit inaktiv sedan 24 feb och sålde samtliga saker dom listar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback