2015-02-24, 18:40
Medlem
carminaburanas avatar
Kettles Red onion and Cheddar är goda. De flesta kettle är riktigt bra. Synd att de inte har Buffalo Bleu i Sverige.

Bjärechips är också riktigt goda.
Citera
2015-03-08, 06:30
Bannlyst
Någon som känner till Blairs death rain buffalo wings/jalapeno? Tyvärr finns dom inte att köpa här utan man måste beställa dom på nätet vilket kostar en slant med frakt.

Då buffalo wings är en smak jag gärna vill testa så funderar jag att beställa dom även om det blir lite dyrare.
Citera
2015-03-15, 20:37
Medlem
Guldfiskmannens avatar
Sourscream & Onion Pringles.
Citera
2015-03-17, 21:50
Medlem
Estrella lökchips.
Det käkade jag som barn på 60-talet
på hockeymatcherna på Isstadion dit
farsan släpade med mig.
Citera
2015-03-17, 21:53
Medlem
HjBoYs avatar
beroende på vilken sort man väljer =) olw är bättre på vissa och estrella på andra. =P
Citera
2015-03-17, 22:48
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppryckning
Estrella > Olw förutom Olw cream cheese men dom har dom väl tagit bort nu?

Det påståendet vill jag gärna ha bekräftat. Cream Cheese är i princip den enda sort jag köper av OLW. De få gånger jag köper OLW ska tilläggas. Har dock börjat ledsna på Cream Cheese senaste halvåret, så det skulle inte vara nån katastrof om den försvann iofs.

Då det gäller vem som gör godaste chipsen av Estrella och OLW är det hugget som stucket. Chips smakar inte lika bra som det gjorde förr. Men om jag måste lägga en röst så får det blir på Estrella. Deras dillchips funkar. Kan bero på blandningen med palmolja.
Citera
2015-03-18, 14:05
Medlem
Balonzos avatar
Estrellas spanska peppar. OLW Jalapeno & Ranch. Lay's cheese & onion. Bjäres salt & rapsolje chips. Fan de flesta chipsen är goda med en pilsner i andra näven, även salt & vinäger
Citera
2015-03-18, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Estrellas spanska peppar. OLW Jalapeno & Ranch. Lay's cheese & onion. Bjäres salt & rapsolje chips. Fan de flesta chipsen är goda med en pilsner i andra näven, även salt & vinäger

Vad tycker du om estrellas grill & vitlök?
Citera
2015-03-19, 01:41
Medlem
Djitiis avatar
Hederliga ranch chips som sköljs ner med lite cola, barndom!
Citera
2015-03-19, 10:50
Medlem
Samtliga ostchips är det godaste som finns, både Pringles, OLW, Estrella och allt vad de nu heter.
Även paprika chips som man kan köpa utomlands är sjukligt goda.
Däremot de äckligaste; Estrella's vinäger. Aldrig haft något så vidrigt i min mun, bortsett från rödlök.
Citera
2015-03-20, 21:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashisking-
Samtliga ostchips är det godaste som finns, både Pringles, OLW, Estrella och allt vad de nu heter.
Även paprika chips som man kan köpa utomlands är sjukligt goda.
Däremot de äckligaste; Estrella's vinäger. Aldrig haft något så vidrigt i min mun, bortsett från rödlök.
Hur kan man få för sig att göra vinäger som chipssmak. Kan ju inte finnas nån vettig som tycker om dem.
Citera
2015-03-20, 21:58
Medlem
Devilrys avatar
Är detta samma smak? Eller är den nedre en perverterad variant av den övre?

Original: http://se-img2.ciao.com/ise/images/products/normal/939/product-1052939.jpg

Ny: http://estrella.se/assets/uploads/2014/11/estrella_pepper.png

Är väldigt sällsynt att jag köper chips, ska tilläggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in