Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-09, 16:07
  #61
Avstängd
De enda som bryr sig om "rasblandning" är inavlade rasister som sitter på dejtingsidorna och får knappt respons av feta paddor. Detta skapar ilska och de börjar störa sig på enstaka snygga svenska tjejer som går hand i hand med en enligt de så kallad "rasfrämling". Sen börjar de stödja SD/SvP/SMR och liknande partier. Narcississm på hög nivå.

Jag bryr mig inte ett skit om folk väljer att blanda sig med andra.
Citera
2015-03-09, 16:36
  #62
Medlem
Det vore nog enklare för TS att sammanställa vilka människor han vill ha relationer med. Den listan torde bli mycket kort, baserat på hans inlägg hittills.
Citera
2015-03-09, 16:38
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Det är ju exakt vad de gör. Du blandar ut dem.

Jag känner folk med en vit och en svart förälder som har haft bra mycket mer helylle uppväxt än jag själv, och följer varenda nordisk tradition till punkt och pricka (kommer till och med till jobbet utklädda till påskkärringar).
Citera
2015-03-09, 17:45
  #64
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vi har olika genetik, en medicin som passar vita är verkningslös eller rent av farlig för färgade!
Har du någon källa på det där? Jag har aldrig hört talas om att människors hudfärg skulle påverka hur medicin verkar i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av rytari
knulla era respektive
Det är nog det där som är problemet.
Citera
2015-03-09, 19:11
  #65
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Jag har aldrig hört talas om att människors hudfärg skulle påverka hur medicin verkar i kroppen.

Ja för det är bara blott hudfärgen som skiljer sig åt....
Citera
2015-03-09, 21:01
  #66
Medlem
ksdfhkjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag känner folk med en vit och en svart förälder som har haft bra mycket mer helylle uppväxt än jag själv, och följer varenda nordisk tradition till punkt och pricka (kommer till och med till jobbet utklädda till påskkärringar).

Ja men vad kul. Svenska traditioner spelar dock ingen roll, det är rasen som räknas.
Citera
2015-03-09, 21:07
  #67
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Problemet är inte bruna människor.
Det är sådana som du som är problemet , ni borde kanske flytta till mars ?

Problem har inget på Mars att göra dom lämnar vi kvar till senare fix.

Tycker det känns incestuöst att tänka sexuella tankar om vissa vita tjejer & zoofiliska känslor när det kommer till vissa exotiska träskmonster MEN tror nog det går hitta på snygga gener att blanda med utspridda från över hela planeten.
Återstår dock att se en snygg inuit.
Citera
2015-03-09, 21:18
  #68
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Har du någon källa på det där? Jag har aldrig hört talas om att människors hudfärg skulle påverka hur medicin verkar i kroppen.

Enstaka mediciner fungerar faktiskt bättre/sämre för vissa raser än för andra. Jag orkar inte leta upp någon källa så du får tro på mig. Men de flesta fungerar ungefär lika oavsett ras.
Citera
2015-03-09, 21:23
  #69
Medlem
Varför ska du tala om för vilt främmande människor hur de ska leva? Är det så du själv vill att andra ska göra, tala om för dig hur du ska leva?

Jävligt konstig fråga.
Citera
2015-03-09, 21:34
  #70
Medlem
rasbiologs avatar
Som stolt rasist känner jag mig manad att också svara på den här frågan.

Jag brukar inte göra något speciellt när jag ser rasblandning eftersom det är så pass ovanligt där jag bor. Det är nog 2-3 månader eller mer sen jag såg ett rasblandat par senast och då ser jag ändå en helvetisk massa rasfrämlingar hela tiden. Mannen var vit och kvinnan negress. Hon var väldigt högljudd och jobbig och min fru störde sig enormt på henne och rasblandningen. Själv var jag upptagen med att vara förbannad på någon jävla hepatitsmittad (gulögd som fan) äcklig zigenargubbe som satt och gungade och skramlade med sin mugg efter pengar. Jag funderade på hur man skulle kunna slå fanskapet på käften utan att få hepatitblod på sig om han började bli för närgången. Då kändes rasblandningen mer perifer.

Generellt kan jag väl säga att rasblandning stör mig mest om de inblandade personerna är idioter. Annars upplever jag det som ett marginellt problem i dagens Sverige. Eftersom nästan alla sandnegrer är idioter så stör jag mig alltså på all rasblandning mellan vita och sandnegrer. Någon vanlig standardneger hit eller dit blandas ändå ut efter ett antal generationer. Man får bara hoppas att korsningen inte leder till en ny Ruinfeldt. Ser jag rasblandning mellan vit och blåneger så känner jag mig riktigt äcklad däremot, men det har bara hänt en gång vad jag kan minnas.

Flera av de gamla rasbiologerna var inte heller så värst bekymrade över rasblandning i liten skala. Problemet är när det tar fart rejält. Den risken finns i och med att vi importerar rasfrämlingar i så stor omfattning nu. När de "försvenskats" efter några generationer enligt SD-princip så är jag rädd att äkta svenskar kommer börja rasblanda med dem i större grad. Jag hoppas att vi rensat upp landet innan det går så långt.
Citera
2015-03-10, 00:02
  #71
Medlem
ksdfhkjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Varför ska du tala om för vilt främmande människor hur de ska leva? Är det så du själv vill att andra ska göra, tala om för dig hur du ska leva?

Jävligt konstig fråga.

Lite det politik går ut på vet du. Nu tycker ju alla sunda människor redan på ett instinktivt plan att rasblandning är vidrigt även fast de inte vill erkänna det så det är ju inte ett så stort problem som vissa gör det till men det är ju ändå ett oacceptabelt beteende som bör ses ned på.
Citera
2015-03-10, 00:28
  #72
Medlem
Blekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Har du någon källa på det där? Jag har aldrig hört talas om att människors hudfärg skulle påverka hur medicin verkar i kroppen.
Räcker med en sökning. Jag tog närmsta godtyckliga rapport, så jag ursäktar om det råkar vara en opålitlig källa. Har dock hört/läst innan att hjärtmedicin för en västerlänning kan vara dödlig för asiater från vissa regioner. Just därför jag kunde hitta denna.

Det har såklart inte någon direkt koppling till hudfärg (melanin) att göra, men etnicitet.
http://circ.ahajournals.org/content/118/13/1383.full
__________________
Senast redigerad av Bleke 2015-03-10 kl. 00:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback