Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-08, 21:39
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Du är alltså antidemokrat. Det finns nog de som vill förbjuda det på samma sätt som du vill förbjuda rasblandningskritikerna. Men du har kanske ingenting emot diktatur?

För övrigt känns det lika rasistiskt att vara fanatisk till rasblandning som att vara mot, då det är lika rasfokuserat. Du skulle nog vinna fler sympatier på att förespråka folks rätt göra hur de vill, utan inskränkningar öht.

Människan är inte mogen för demokrati som den ser ut i dag.

Ser inte hur jag vill tvinga till något. Ju mer människor med olika hudfärg blandas, desto mer kommer hudfärgerna blandas eftersom fler par kommer vara hudfärgsblandade. Det sköts av naturen.
Citera
2015-03-08, 22:08
  #50
Medlem
flygandekiwis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Du har alltså ingen som helst identitet som svensk? Är detta hur djupt liberalismen har förstört vår svenska ungdom?

Om du kunde tänka längre än med kuken så hade du märkt att "blandningar" alltid är sämre än rena vita. De är mer våldsamma, dummare, äckligare och generellt sämre. Dvs de är närmare negern.
Syftade mest på att alla är främlingar oavsett kön eller ras tills man lär känna dom. Sättet du skrev fick dig att verka vara en inavlad bonde som åker amerikanare på helgerna och en 7/940 på vardagarna.
Citera
2015-03-08, 22:25
  #51
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Människan är inte mogen för demokrati som den ser ut i dag.

Ser inte hur jag vill tvinga till något. Ju mer människor med olika hudfärg blandas, desto mer kommer hudfärgerna blandas eftersom fler par kommer vara hudfärgsblandade. Det sköts av naturen.
Vem är du att avgöra vem som är mogen för vad?

Blandas människor med olika hudfärg naturligt då, eller måste man använda skattepengar för att subventionera det?
__________________
Senast redigerad av KonungHonung 2015-03-08 kl. 22:41.
Citera
2015-03-09, 07:42
  #52
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Du har alltså ingen som helst identitet som svensk? Är detta hur djupt liberalismen har förstört vår svenska ungdom?

Om du kunde tänka längre än med kuken så hade du märkt att "blandningar" alltid är sämre än rena vita. De är mer våldsamma, dummare, äckligare och generellt sämre. Dvs de är närmare negern.

Jag förstår inte att ens nationella identitet skall styra valet av livskamrat.

Och nej jag pesonligen har ingen identitet som svensk, det såg tjocke-Karl (Karl X) att ta bort då han koloniserade Skåne.
Citera
2015-03-09, 07:59
  #53
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Du har alltså ingen som helst identitet som svensk? Är detta hur djupt liberalismen har förstört vår svenska ungdom?

Om du kunde tänka längre än med kuken så hade du märkt att "blandningar" alltid är sämre än rena vita. De är mer våldsamma, dummare, äckligare och generellt sämre. Dvs de är närmare negern.

varför kan man inte ha en svensk identitet man är stolt över, OCH rasblanda?
De svenska generna eller svensk uppfostran försvinner väl inte bara för att barnet blir brunt?
Mulatter osv som jag träffat i mitt liv är ofta mer stolta att vara svenska än vad de helvita har varit
Citera
2015-03-09, 08:06
  #54
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag brukar titta äcklat på dem. Det är riktigt vidrigt med kvinnor som föder bruna missfoster. De borde brännas på bål tillsammans med sina små bruna styggelser, och de negrer som skändar vår ras borde hängas i närmsta träd.
Nej det gör du inte.

Du är bara en tangentbordsclown.
Citera
2015-03-09, 11:43
  #55
Medlem
ksdfhkjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
De svenska generna eller svensk uppfostran försvinner väl inte bara för att barnet blir brunt?

Det är ju exakt vad de gör. Du blandar ut dem.
Citera
2015-03-09, 15:31
  #56
Medlem
Kan inte bara de som vill blanda få göra det, och de som vill avla blonda blåögda barn få göra det, och så kan vi väl bara respektera varandras olika val?
Citera
2015-03-09, 15:38
  #57
Medlem
Har tryckt upp T-shirtar där det står "Rasblandning=Nej tack!". Har haft dem ett bra tag nu och fått väldigt bra respons, många som kommer fram och frågar om dem kan få köpa en så jag har börjat sälja vidare lite och ska starta upp en webshop. Har även gjort en stringer jag kan ha på gymmet, tjocktröjor, tights. För mer välklädda sammanhang har jag framställt pins du kan sätta i kavajslaget och manchetknappar. Dem illustrerar en mörkhyad bebis med ett rött kors framför medan den andra knappen är en blond kvinna.

Utöver detta behandlar jag dessa mammor likadant som du gör TS, fast tar det steget längre och behandlar alla jag vet legat med, varit i en relation med eller är i en relation med en icke svensk på detta sätt. Du kanske borde skaffa en T-shirt också TS så dem faktiskt förstår varför du behandlar dem illa? Tror bara att de tror du är genuint otrevlig utan anledning för närvarande.
__________________
Senast redigerad av Victus 2015-03-09 kl. 15:50.
Citera
2015-03-09, 15:38
  #58
Medlem
LemPicas avatar
TS skall ge blanka fan i andra människors livsval !
Lev du ditt liv efter ditt tycke och låt andra leva sitt.
Idiot.
Citera
2015-03-09, 15:45
  #59
Medlem
NamnlosBarns avatar
Problemet är inte bruna människor.
Det är sådana som du som är problemet , ni borde kanske flytta till mars ?
Citera
2015-03-09, 15:47
  #60
Medlem
NamnlosBarns avatar
Hur du än visar din avsky så kommer dom inte ändra på sig , vem fan bryr sig ?
Visa avsky du , men det finns andra goa och bra människor i världen ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback