Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-08, 14:29
  #25
Medlem
Taggmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Till alla er som frågar detta. Det är ju självklart ett problem för att de blandar ut vår ras med underlägsna raser (okej asiater är väl helt okej så det är inte ett lika stort problem även fast det såklart inte är önskvärt). En vit kvinna som inte skaffar vita barn bidrar aktivt till utrotningen av vårt folk. Vita människor skapar vackra och bra samhällen, bruna och svarta skapar fula och dåliga samhällen. Vad för samhälle vill ni ha?

Ni får ju tänka lite längre än med kuken. Att dessutom stå och nicka medan en av ens egna kvinnor blir tagna av främlingar är ju helt sinnessjukt.
Menar du att det är bara vita människor som kan skapa bra samhällen? Om man kollar på mänsklighetens historia så är det inte sant, i Mesopotamien så fanns det många civilisationer som fick oss här uppe i Sverige att se primitiva ut. Detta var länge sedan men förmågan att skapa civilisationer har inte med hudfärg att göra utan med resurser och kultur.
Citera
2015-03-08, 14:32
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Hur gör ni för att visa att det inte är okej att rasblanda? Tänkte mest i ert dagliga liv där man kanske stöter på någon mamma med en barnvagn och något vidrigt brunt blandbarn i den. Hur ska man få henne att förstå vilken äcklig person hon är utan att göra något olagligt?

Jag brukar bland annat ge dem arga blickar och aldrig göra små tjänster som jag annars gör för människor. Till exempel om jag sitter på bussen och en mamma med barnvagn kommer in, då ger jag alltid henne platsen med ett leende. Om hon däremot har en rasbastard i barnvagnen så vägrar jag, även fast hon ber. Om någon rasblandarhora behöver hjälp med att hitta vägen eller något så brukar jag be henne dra åt helvete medan om en vanlig människa gör det så hjälper jag såklart.

Jag funderar mest på hur man aktivt kan visa sin avsky, dvs inte bara vägra hjälpa utan faktiskt visa det varje gång man möter en. Såhär långt har jag bara arga blickar att ge men har funderat på att exempelvis spotta i deras riktning (är det olagligt?)

Hur gör ni?

Om du begår självmord så kommer du bli en martyr. Rekommenderar den metoden!
Citera
2015-03-08, 14:34
  #27
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Sedan finns det andra aspekter, som medicinska.
Vi har olika genetik, en medicin som passar vita är verkningslös eller rent av farlig för färgade!

Hängde med fram till sista stycket, vad vill du ha sagt med det?
Vi kan inte ljuga och säga att det inte finns raser, det är en realitet.
Om man blandar kanske barnen inte kan få bot för vissa sjukdomar.
Citera
2015-03-08, 14:43
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vi kan inte ljuga och säga att det inte finns raser, det är en realitet.
Om man blandar kanske barnen inte kan få bot för vissa sjukdomar.

Vi kan inte ljuga och säga att det finns raser, det är en realitet.

Det är snarare så att om man blandar kommer det vara gynnsamt för människan. Diversifiering = fördelar.
Citera
2015-03-08, 15:45
  #29
Medlem
ksdfhkjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggmusen
Menar du att det är bara vita människor som kan skapa bra samhällen? Om man kollar på mänsklighetens historia så är det inte sant, i Mesopotamien så fanns det många civilisationer som fick oss här uppe i Sverige att se primitiva ut. Detta var länge sedan men förmågan att skapa civilisationer har inte med hudfärg att göra utan med resurser och kultur.

Fast folket i Mesopotamien var ju vita (och är fortfarande det om än lite mörkare pga utblandning). De har snarare förstörts av Islam i århundranden nu och det är därför de är skit. Negrer har än så länge aldrig skapat något som kan likna en civilisation.

Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Vi kan inte ljuga och säga att det finns raser, det är en realitet.

Det är snarare så att om man blandar kommer det vara gynnsamt för människan. Diversifiering = fördelar.

Ja det ser vi ju på alla smutsiga mulatter i USA, hur lyckade som helst. Det är inte alls så att de snarare är en lite bättre version av den rena negern men fortfarande pinsamt underlägsna den vita övermänniskan.
Citera
2015-03-08, 15:54
  #30
Medlem
Taggmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Fast folket i Mesopotamien var ju vita (och är fortfarande det om än lite mörkare pga utblandning). De har snarare förstörts av Islam i århundranden nu och det är därför de är skit. Negrer har än så länge aldrig skapat något som kan likna en civilisation.
Nedanför Egypten så finns Nubien, där så levde svarta människor mindre primitivt än vi svenskar här i norr gjorde då.
Jag håller med om att Islam har förstört mellanöstern.
Citera
2015-03-08, 16:09
  #31
Medlem
Wiscounts avatar
Rasblandning genom reproduktion är givetvis ett stort problem. Däremot finns det ju vissa förhållanden som inte leder till någon familjebildning. Så länge detta sker i yngre ålder för att sedan skaffa en partner av samma folk att starta familj med så ser jag inga problem.

Det är ju däremot svårt att veta ibland.

Jag är själv en relativt renrasig nordid samt ser jag väldigt bra ut (utan att skryta). Är uppväxt i en invandrarförort och har mycket kontakt med blattetjejer. Jag tycker dessa tjejer är sjukt fina, speciellt när man kan vara med dem utan att deras diverse familjemedlemmar stirra argsint på en. Jag skulle däremot enbart gifta mig svenskt, det svär jag på i gudarnas närvaro. Vore synd att bli betraktad som förrädare när jag egentligen inte är det.
Citera
2015-03-08, 17:42
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiscount
Rasblandning genom reproduktion är givetvis ett stort problem. Däremot finns det ju vissa förhållanden som inte leder till någon familjebildning. Så länge detta sker i yngre ålder för att sedan skaffa en partner av samma folk att starta familj med så ser jag inga problem.

Det är ju däremot svårt att veta ibland.

Jag är själv en relativt renrasig nordid samt ser jag väldigt bra ut (utan att skryta). Är uppväxt i en invandrarförort och har mycket kontakt med blattetjejer. Jag tycker dessa tjejer är sjukt fina, speciellt när man kan vara med dem utan att deras diverse familjemedlemmar stirra argsint på en. Jag skulle däremot enbart gifta mig svenskt, det svär jag på i gudarnas närvaro. Vore synd att bli betraktad som förrädare när jag egentligen inte är det.

Löjligt värre att tro att det skulle vara ett problem att vara med någon som inte har samma hudfärg som du själv.
Citera
2015-03-08, 17:56
  #33
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect
Ingen förnuftig person gillar rasblandare, ...

motivera
Citera
2015-03-08, 17:58
  #34
Medlem
rytaris avatar
jag skiter i vilket, om ni nu hatar rasblandade ungar så mycket så är väl det enda ni kan göra att skaffa fler barn själva´?
det har jag aldrig fattat med er nationella, ni gnäller på att muslimer och mena skaffar för många barn sen skaffar ni max 2 själva?
fyll då världen med små blonda barn istället, knulla era respektive utan preventivmedel varje dag istället för att sitta o gnälla på internet´?

det största hotet mot den vita rasen är väl isåfall att vi skaffar för få barn? om en blatte skaffar 5 barn och ni stör er, skaffa då 10 själva
Citera
2015-03-08, 18:00
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
För det första är det ytterst ovanligt med sådana här par så det är knappast något man behöver störa sig på.

För det andra gör man bäst i att hålla den sortens känslor för sig själv eftersom man bara idiotförklarar sig själv av att yttra dom.


Amen! Väldigt få rasblandar. De som gör det är kanske kära i varandra på riktigt. Varför vara ett svin mot dem? Vissa utnyttjar kanske rasblandningen för social acceptans eller PUT, men varför ge sig på ett oskyldigt barn? Det är ju inte barnet direkt som valt sina föräldrar?!


Jag håller med. Tyck vad du vill och tyck det tyst för dig själv.
Citera
2015-03-08, 18:03
  #36
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
jag skiter i vilket, om ni nu hatar rasblandade ungar så mycket så är väl det enda ni kan göra att skaffa fler barn själva´?
det har jag aldrig fattat med er nationella, ni gnäller på att muslimer och mena skaffar för många barn sen skaffar ni max 2 själva?
fyll då världen med små blonda barn istället, knulla era respektive utan preventivmedel varje dag istället för att sitta o gnälla på internet´?

det största hotet mot den vita rasen är väl isåfall att vi skaffar för få barn? om en blatte skaffar 5 barn och ni stör er, skaffa då 10 själva

Detta det är väl bara att avla friskt, vi har ju än så länge ett välfärdssystem som täcker upp för alla nya.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback