Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-08, 10:19
  #13
Medlem
sommarlovs avatar
De flesta av er ser denna fråga som skräp.
I själva verket är detta en realitet för många människor.

Många blandpar får stå ut med glåpord från både vita och färgade.
Själva barnen växer upp med identitetsproblem.
Och folk klarar inte av att se blandningar.

Sedan finns det andra aspekter, som medicinska.
Vi har olika genetik, en medicin som passar vita är verkningslös eller rent av farlig för färgade!
Citera
2015-03-08, 10:25
  #14
Medlem
AttansNedranss avatar
I ditt fall är självskadebeteende det lämpligaste sättet att hantera dina upprörda känslor. Det stör ingen annan och lär dig kanske något. Prova och rapportera.
Citera
2015-03-08, 10:30
  #15
Medlem
Zaedrewss avatar
Det är nog svårt kanske rent omöjligt att vi som samhälle ska se bortom detta. Det blir inte bättre med invandring om nu någon tror det heller. De kommer ju också se med icke blida ögon om någon av dem blir ihop med någon annan.
Citera
2015-03-08, 10:51
  #16
Medlem
Vadå avsky? Är väl fan inget som är äckligt med det öht.
Citera
2015-03-08, 11:20
  #17
Avstängd
För det första är det ytterst ovanligt med sådana här par så det är knappast något man behöver störa sig på.

För det andra gör man bäst i att hålla den sortens känslor för sig själv eftersom man bara idiotförklarar sig själv av att yttra dom.
Citera
2015-03-08, 12:25
  #18
Medlem
Landsknechts avatar
Jag brukar titta äcklat på dem. Det är riktigt vidrigt med kvinnor som föder bruna missfoster. De borde brännas på bål tillsammans med sina små bruna styggelser, och de negrer som skändar vår ras borde hängas i närmsta träd.
Citera
2015-03-08, 12:37
  #19
Medlem
InCognitiums avatar
Det är dig själv du avskyr om du gör dig till offer för ett sådant fenomen. Du låter helt enkelt människor du inte har något som helst inflytande över villkora ditt eget välmående. Offerkofta brukar det benämnas. Beteendet är utagerande men offermentaliteten är precis lika närvarande oavsett. Mitt tips är att rycka upp dig och sluta bete dig som en första klassens gnällmåns.
Citera
2015-03-08, 13:02
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
Hur gör ni för att visa att det inte är okej att rasblanda? Tänkte mest i ert dagliga liv där man kanske stöter på någon mamma med en barnvagn och något vidrigt brunt blandbarn i den. Hur ska man få henne att förstå vilken äcklig person hon är utan att göra något olagligt?

Jag brukar bland annat ge dem arga blickar och aldrig göra små tjänster som jag annars gör för människor. Till exempel om jag sitter på bussen och en mamma med barnvagn kommer in, då ger jag alltid henne platsen med ett leende. Om hon däremot har en rasbastard i barnvagnen så vägrar jag, även fast hon ber. Om någon rasblandarhora behöver hjälp med att hitta vägen eller något så brukar jag be henne dra åt helvete medan om en vanlig människa gör det så hjälper jag såklart.

Jag funderar mest på hur man aktivt kan visa sin avsky, dvs inte bara vägra hjälpa utan faktiskt visa det varje gång man möter en. Såhär långt har jag bara arga blickar att ge men har funderat på att exempelvis spotta i deras riktning (är det olagligt?)

Hur gör ni?
Men snälla... "rasblandning" tror jag hade behövts någonstans i ditt släktträd, för du verkar vara ett inavlat cp. Det är bara bra att blanda gener, kanske vi kan få bort några sjukdomar dessutom.
Citera
2015-03-08, 13:05
  #21
Medlem
Taggmusens avatar
Vad är problemet? Varför ska du lägga dig i vilka "raser" folk knullar med?

Om du måste kan du säga det högt, fast då kommer du att se ut som en idiot, vilket du är
Citera
2015-03-08, 13:41
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
De flesta av er ser denna fråga som skräp.
I själva verket är detta en realitet för många människor.

Många blandpar får stå ut med glåpord från både vita och färgade.
Själva barnen växer upp med identitetsproblem.
Och folk klarar inte av att se blandningar.

Sedan finns det andra aspekter, som medicinska.
Vi har olika genetik, en medicin som passar vita är verkningslös eller rent av farlig för färgade!
Hängde med fram till sista stycket, vad vill du ha sagt med det?
Citera
2015-03-08, 13:41
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Jag brukar ge dem ett argt ansiktsuttryck som verkligen tydligt markerar min avsky. Typ såhär http://imgur.com/8wrQtqC
Så gör jag också. Tyvärr har jag familjemedlemmar som rasblandat så jag sitter lite i kläm. Som tur är så är jag själv renrasig och mitt ansvar är endast vilken ras jag avlar med. Att det inte blir någon negress, asiat eller så känner jag mig väldigt säker på. Tveksamt däremot om jag kan hålla mig för en eldig persiska eller latina, eller en juggebrud, eller kanske till och med en kurdisk eller arabisk skönhet. Det lär dock framtiden utvisa.

Min "avsky" (riktigt så illa är det inte, mer att jag finner det motbjudande) för rasblanderskor och deras manliga motsvarigheter "visar" jag genom att inte beblanda mig med dem mer än nödvändigt. Det gäller mina familjemedlemmar också.
Citera
2015-03-08, 14:24
  #24
Medlem
ksdfhkjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggmusen
Vad är problemet? Varför ska du lägga dig i vilka "raser" folk knullar med?

Om du måste kan du säga det högt, fast då kommer du att se ut som en idiot, vilket du är


Till alla er som frågar detta. Det är ju självklart ett problem för att de blandar ut vår ras med underlägsna raser (okej asiater är väl helt okej så det är inte ett lika stort problem även fast det såklart inte är önskvärt). En vit kvinna som inte skaffar vita barn bidrar aktivt till utrotningen av vårt folk. Vita människor skapar vackra och bra samhällen, bruna och svarta skapar fula och dåliga samhällen. Vad för samhälle vill ni ha?

Ni får ju tänka lite längre än med kuken. Att dessutom stå och nicka medan en av ens egna kvinnor blir tagna av främlingar är ju helt sinnessjukt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback