Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-03-08, 02:21
  #37
Medlem
kaptenbrunbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scip
Dom kanske plockar bidrag till den adressen samtidigt hyr dom ut i andra hand till några polare som inte står skrivna där papperslösa alternativt utvisningshotade?

Då faller ju tesen om att det skall vara svenskar det handlar om som folk galer sig hesa om både här och på fejjan + att det blir otroligt knöligt att lista ut vem det handlar om.

Nej det här försöker folk och media bara sopa under mattan för att det handlar om invandrare, det flesta faktum som bevisligen finns pekar ju på det.

Hade det nu varit nå pur svensk så hade ju tidningen tagit upp det stort med en bild på han.

Alternativt tjejen är en fet mytoman.
Citera
2015-03-08, 09:42
  #38
Medlem
Håller med kaptenbrunyxa

Klart som fan det är nå babbar, det förstår dom flesta som bara tänker till.
Citera
2015-03-08, 10:51
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenbrunbyxa
Vart har det fram kommit hur vidare det är svenskar, invandrare eller eskimåer?

Jag skulle kunna tänka mig att det är tvärt om.
Det mörkas och dör ut när det handlar om någon invandrare. Det jag har kunnat forska fram är
1. fotot passar ihop bra med kartan, fotot visar sveavägen 1A.. fotat från aimos fönster.
2. på den andressen finns 2st Mohammedar och en svensk kvinna folkbokförda, eventuellt ett företag också men något arabisk företags namn. Där av kan det vara edast en man och en kvinna + företaget.
3. det andra möjliga huset sveavägen 3, har knappast möjliga GM.
4 på fejjan skrev aimos tant att dom delar uppfart med paret det handlar om. Då kan det ENDAST handla om paret på Svavägen 1A

1. Anna
2. Farid
3. Areig

Folk snackar om att dom inte skulle bo kvar där. och skulle ha flyttat i augusti. Va fan gör man inte adress ändring för då? Dom nya som bor där se i augusti då va fan skulle inte dom ändra sin adress dit för?

Därför tror jag att det mörkas för att det handlar om invandrare.
Kom med din tes och fakta för att det skulle vara svenskar det handlar om.

Invandrare eller inte, det är mindre viktigt jag vill veta med namn vem det handlar om.
Skriv förfan inte ut folks för och efternamn utan censur innan man vet som har gjort det, censurera ett par bokstäver.. Om man googlar deras namn kommer denna tråd upp, onödigt om dom är oskyldiga.
Namnen kommer komma fram, väldigt pinsamt för Aimo om det är babbar vilket jag knappast tror det är. Vad fan lever ni i förvrängd värld där det MÅSTE vara blattar? Det här är knappast ett brott som är typiskt gjort av invandrare, låsa in folk gör Svenskar också. Annat om det vore i Malmö men det är förfan i Gällivare..
*Är så långt ifrån PK man kan komma.
Btw, läs regeln 0.09, RPat ditt inlägg.
__________________
Senast redigerad av juniosvosv 2015-03-08 kl. 10:56.
Citera
2015-03-08, 12:02
  #40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Är det inte polisen som anhåller, åklagare som sedan häktar?
Nej, åklagare beslutar som anhållan - denne begär sedan personen häktad, häktning är det tingsrätten som fattar beslut om..
Citera
2015-03-08, 12:23
  #41
Medlem
kaptenbrunbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniosvosv
Skriv förfan inte ut folks för och efternamn utan censur innan man vet som har gjort det, censurera ett par bokstäver.. Om man googlar deras namn kommer denna tråd upp, onödigt om dom är oskyldiga.
Namnen kommer komma fram, väldigt pinsamt för Aimo om det är babbar vilket jag knappast tror det är. Vad fan lever ni i förvrängd värld där det MÅSTE vara blattar? Det här är knappast ett brott som är typiskt gjort av invandrare, låsa in folk gör Svenskar också. Annat om det vore i Malmö men det är förfan i Gällivare..
*Är så långt ifrån PK man kan komma.
Btw, läs regeln 0.09, RPat ditt inlägg.


Vad har du för idiotiska argument.
Ingen har sagt att det är dom, MEN Faktan som bevisligen finns (går att kolla upp på Birthday, eniro och facebook) och dom tre passar mer än bra in.

Aimo sa väl inte att det var etniska svenskar? jag har inte hört programet.
"svenskar" idag kan ju vara lite vad fan som helst till och med somalier utan svenskt PUT...

Så invandrare norr om Stockholm från MENA kan inte göra sånt som dom har gjort hemma menar du, bara söder om Stockholm?

Har du något argument för att det INTE skulle vara dom? Eller MÅSTE det vara en etnisk svensk, och världen består bara av döds knarkande nazzar som äter barn till frukost och har kalsongerna bakochfram.
Citera
2015-03-08, 12:31
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenbrunbyxa
Vad har du för idiotiska argument.
Ingen har sagt att det är dom, MEN Faktan som bevisligen finns (går att kolla upp på Birthday, eniro och facebook) och dom tre passar mer än bra in.

Aimo sa väl inte att det var etniska svenskar? jag har inte hört programet.
"svenskar" idag kan ju vara lite vad fan som helst till och med somalier utan svenskt PUT...

Så invandrare norr om Stockholm från MENA kan inte göra sånt som dom har gjort hemma menar du, bara söder om Stockholm?

Har du något argument för att det INTE skulle vara dom? Eller MÅSTE det vara en etnisk svensk, och världen består bara av döds knarkande nazzar som äter barn till frukost och har kalsongerna bakochfram.
Du sa att det ENDAST kan vara dom..
Jag utesluter inte att det är invandrare, dock verkar ni utesluta att det är Svenskar, det om något är idiotiskt.
I Malmö bor det såpass många invandrare att det med största sannolikhet har varit en invandrare, i Gällivare kan det vara varken eller, men att utesluta att det or svenskar vore bara naivt, det är liksom inte en överfallsvåldtäkt vi pratar om, svenskar som låser in sina fruar händer faktiskt.

Har inte heller lyssnat på programmet, men han skriver på sin facebook "Vill poängtera innan nån antyder nåt rasistiskt att det är en Svensk man som det handlar om."
Visst, en somalie kan klassas som svensk, men ordet rasistiskt är i syfte att döma en folkgrupp, det är alltså ingen skillnad på en somalie som or somalie, och en somalie som är "svensk" när man ska avgöra om något är rasistiskt eller inte.
Aimo går gärna med osanningar, han är inte PK* men han är väldigt försiktig och ursäktar sig gärna för att inte stöta sig med någon, jag tror att om det vore en somalie så hade han inte skrivit något om nationalitet alls.

*PK räknar jag folk som vill gulla med våldtäktsmän, acceptera att MENA folk gör brott, vägra se sanningen m.m, Aimo undviker helt enkelt att tala om sådant för att han är neutral och det har han varit i sina över 20år på radion.
__________________
Senast redigerad av juniosvosv 2015-03-08 kl. 12:43.
Citera
2015-03-08, 15:25
  #43
Medlem
kaptenbrunbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniosvosv
Du sa att det ENDAST kan vara dom..
Jag utesluter inte att det är invandrare, dock verkar ni utesluta att det är Svenskar, det om något är idiotiskt.
I Malmö bor det såpass många invandrare att det med största sannolikhet har varit en invandrare, i Gällivare kan det vara varken eller, men att utesluta att det or svenskar vore bara naivt, det är liksom inte en överfallsvåldtäkt vi pratar om, svenskar som låser in sina fruar händer faktiskt.

Har inte heller lyssnat på programmet, men han skriver på sin facebook "Vill poängtera innan nån antyder nåt rasistiskt att det är en Svensk man som det handlar om."
Visst, en somalie kan klassas som svensk, men ordet rasistiskt är i syfte att döma en folkgrupp, det är alltså ingen skillnad på en somalie som or somalie, och en somalie som är "svensk" när man ska avgöra om något är rasistiskt eller inte.
Aimo går gärna med osanningar, han är inte PK* men han är väldigt försiktig och ursäktar sig gärna för att inte stöta sig med någon, jag tror att om det vore en somalie så hade han inte skrivit något om nationalitet alls.

*PK räknar jag folk som vill gulla med våldtäktsmän, acceptera att MENA folk gör brott, vägra se sanningen m.m, Aimo undviker helt enkelt att tala om sådant för att han är neutral och det har han varit i sina över 20år på radion.
Ja det är aimo själv som har fotat och lagt ut det och från det att dömma så kan det endast vara Sveavägen 1a sen kan du själv gå och se vem som är folkbokförd där.

Ja det är väldigt lätt att utesluta en etnisk svensk GM med den fakta som finns. Har du någon mer fakta som kan pressentera en annan möjligt GM eller par så får du gärna pressentera den.

Alltså att säga att det är en svensk GM som aimo skriver säger inte ett skit. Det skulle likaväl kunna vara en marsian.
Citera
2015-03-25, 12:55
  #44
Medlem
någon som sitter på mer info?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback