36 434 besökare online
950 638 medlemmar • 49 591 906 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Telefoni och mobiltelefoner Tele - allmänna diskussioner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
syscrash
Medlem
syscrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
+1! Blir galen, vad är meningen med flikar om man inte på ett smidigt sätt kan hoppa mellan? Någon som vet hur detta kan lösas?

Edit: Det enda sättet jag hittar att växla mellan flikar är att hålla inne "hem"-knappen någon sekund och få upp flikarna, då tillsammans med tidigare öppnade appar.
Chrome flikarna går att stänga av i Chrome.

Rocco420
Medlem
Rocco420s avatar
Citat:
+1! Blir galen, vad är meningen med flikar om man inte på ett smidigt sätt kan hoppa mellan? Någon som vet hur detta kan lösas?

Edit: Det enda sättet jag hittar att växla mellan flikar är att hålla inne "hem"-knappen någon sekund och få upp flikarna, då tillsammans med tidigare öppnade appar.

ok, ja värt att testa iaf, men det är ju inte tillfredsställande.
Samt att det tar en evighet att få upp den menyn, alltså när man håller in "hem"-knappen...

Citat:
Samsungs bloatade rom blir alltid segare. Googles mycket rena rom (Play Edition) finns här för den som flashar själv.

http://forum.xda-developers.com/show....php?t=2557353

Att flasha ett "custom recovery" med Odin är en början för den som flashar själv.

Den intresserade kan söka information själv om hur man gör.

Det blir ju att pröva detta. Har ingen erfarenhet av flasha telefoner nu förtiden men det kan väl inte vara svårare än på tiden när SonyEricsson lurarna var "heta"

Mekarn92
Medlem
Min lur har blivit riktigt seg efter senaste uppdateringen. Får bli att forska i om man kan gå tillbaka på något sätt.

norrlandsbon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92 
Min lur har blivit riktigt seg efter senaste uppdateringen. Får bli att forska i om man kan gå tillbaka på något sätt.
Min med. Testade återställa men då blev det ändå samma Androidversion. Låt mig veta om du får till det!

Badmoessa
Medlem
Vad jag hört o läst kan enbart Samsung själva återställa telefonen, måste då skickas dit.

Carl Serung
Medlem
Carl Serungs avatar
Samsung Sverige har nu stoppat uppdateringen av Lollipop tills det kommer en ny version med lite ändringar.

"Den enda kvinna jag har bott tillsammans med är min mor, och hon har inga som helst problem med mina porrvanor. Tvärtom, vi brukar porrsurfa tillsammans."

Stjerna7
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung 
Samsung Sverige har nu stoppat uppdateringen av Lollipop tills det kommer en ny version med lite ändringar.

Vet du när en ny version kommer? Börjar bli irriterande det här.

Fortfarande ingen som vet hur man växlar mellan flikar i Chrome?

Carl Serung
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Bör komma ganska så snart. Kontakta Samsung Sverige annars, dom har bättre koll.

"Den enda kvinna jag har bott tillsammans med är min mor, och hon har inga som helst problem med mina porrvanor. Tvärtom, vi brukar porrsurfa tillsammans."

Crucial
Medlem
Inställningar/Sammanfoga flikar och appar/av

Citat:

Rocco420
Medlem
Rocco420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial 
Inställningar/Sammanfoga flikar och appar/av

Tack för den!

Citat:
Min lur har blivit riktigt seg efter senaste uppdateringen.

Känns som det aldrig kommer bli bra igen...
Får nog bli en av dom flashade versionerna som nämndes tidigare.
Alla på det forumet verkar ju supernöjda iaf.

Svara på ämne
Svara Topp Dela