29 783 besökare online
949 359 medlemmar • 49 517 000 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
orrecrist
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero. 
Tack! Du upplever alltså en liten boost av paracematol?

Jag har hört att denna kombo inte är bra.. Ny forskning visar dock att paracetamol inte är bra ens ensam så tja vad vet jag.

-Birds born in a cage think that flying is an illusion.

-This is me! And this is heaven!

Hero.
Medlem
Hero.s avatar
Har fått ganska ont i leder samt muskler. Jag tar endast små doser nasalt. Kan det bero på att centrala nervsystemet inte får vila tillräckligt? Jag tränar cirka 3ggr vecka. Tar aldrig tjack i samband med träningen dock.

mvh

Allwayz0ntop
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Hej
Jag och frugan har planerat ett race nu i helgen, problemet är dock att vi har blivit bjudna på middag av hennes päron på lördag. Vi vill helst inte tacka nej till det.

Min fråga är nu om jag kan ta en stesolid eller två för att få bort stissigheten innan middagen och sedan efter middagen fortsätta racea?

Med vänlig hälsning!

Edit: såg nu att det inte var stesolid utan rivotril 2mg (klonazepam) ifall det spelar någon roll

Hero.
Medlem
Hero.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop 
Hej
Jag och frugan har planerat ett race nu i helgen, problemet är dock att vi har blivit bjudna på middag av hennes päron på lördag. Vi vill helst inte tacka nej till det.

Min fråga är nu om jag kan ta en stesolid eller två för att få bort stissigheten innan middagen och sedan efter middagen fortsätta racea?

Med vänlig hälsning!

Edit: såg nu att det inte var stesolid utan rivotril 2mg (klonazepam) ifall det spelar någon roll

Ja. Ikto är soft

Svara på ämne
Svara Topp Dela