Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-18, 15:27
  #11377
Medlem
Hagis124s avatar
Snabb fråga,, min kärring är sjuk i halsfluss och de är hennes 5e dag på m2 samt att hon inte mått dåligt av at köra mell nu när hon varit sjuk i några dagar, hon har alla dom här klassiska halsfluss symptomena.


Till frågan?! Kan hon forsätta eller är de farligt?? Hon ska köra mell 5 dagar till
2015-02-18, 19:34
  #11378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Snabb fråga,, min kärring är sjuk i halsfluss och de är hennes 5e dag på m2 samt att hon inte mått dåligt av at köra mell nu när hon varit sjuk i några dagar, hon har alla dom här klassiska halsfluss symptomena.


Till frågan?! Kan hon forsätta eller är de farligt?? Hon ska köra mell 5 dagar till
Varför ska hon bara köra m2 i 10dagar? Jag skulle ha pausat och låtit kroppen återhämta sig ifrån halsflussen sen spridit ut m2 under en längre period. Mindre bieffekter, lättare att kontrollera brännan osv.
2015-02-18, 20:37
  #11379
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhuligan
Varför ska hon bara köra m2 i 10dagar? Jag skulle ha pausat och låtit kroppen återhämta sig ifrån halsflussen sen spridit ut m2 under en längre period. Mindre bieffekter, lättare att kontrollera brännan osv.


De är bara uppladdnings fasen sen kör hon några gånger i veckan.

Jo en vial blir ju 10 doser så har ja alltid kört, o blir kanon brun.

Men de som var relevant som ja ville ha svar på kan hon sticka sig även om hon har halsfluss???
2015-02-19, 12:17
  #11380
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
De är bara uppladdnings fasen sen kör hon några gånger i veckan.

Jo en vial blir ju 10 doser så har ja alltid kört, o blir kanon brun.

Men de som var relevant som ja ville ha svar på kan hon sticka sig även om hon har halsfluss???

10 doser?? Menar du att hon kör 1 mg om dagen?? För mig varar en vial ca 40 dagar.
2015-02-19, 19:30
  #11381
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
10 doser?? Menar du att hon kör 1 mg om dagen?? För mig varar en vial ca 40 dagar.


Ja så kör alla mina bekanta samt jag själv o kärringen.
Inga biverkningar bara extremt jävla brun.
2015-02-20, 11:31
  #11382
Medlem
Någon fräknig typ 1 person som kan dela med sig av sina erfarenheter?

hade rätt många synliga fräknar i ansiktet som liten. Nu är de ljusare och knappt synliga, men antar att de kommer bli extremt bruna om jag börjar med mt2 och då är det ju inte värt det.
2015-02-21, 14:41
  #11383
Medlem
FladdertackanZanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speenns
Någon fräknig typ 1 person som kan dela med sig av sina erfarenheter?

hade rätt många synliga fräknar i ansiktet som liten. Nu är de ljusare och knappt synliga, men antar att de kommer bli extremt bruna om jag börjar med mt2 och då är det ju inte värt det.

Testa några doser tills du får effekt, så kommer du märka om det funkar på dig eller icke.
2015-02-21, 14:43
  #11384
Medlem
FladdertackanZanes avatar
Har efter två senaste injektionerna fått två märken efter självaste nålen. Skillnaden dessa två gånger att det kommer några droppar blod.
Frågan jag ställer mig är om detta är något farligt, eller bara några nerver och blodkärl som slitits sönder när nålen förts ut igen.

Tacksam för svar, fått jämn jävla bränna på ett milt sätt utan att bli chockladneger direkt. Så detta är inget jag vill sluta med.
Men det är ju inte värt om jag injekterat i blodådran och kommer dö
2015-02-21, 20:21
  #11385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Men de som var relevant som ja ville ha svar på kan hon sticka sig även om hon har halsfluss???
Som jag skrev innan, avstå M2 tills hon är helt frisk så kommer det nog gå bättre även om det säkert går bra att köra m2 med halsfluss. Har inga egentliga medicinska kunskaper men det är väl vanligt vett, allting går fast man är sjuk men ofta förlänger man sjukperioden.
2015-02-24, 22:31
  #11386
Medlem
Jaha, skrivit här några gånger fortfarande inte helt övertygad om ja vågar eller inte. Men någon finns de några som helst farliga biverkningar med det?
Hur gör man för att undvika att nya pigmentfläckar dyker upp?
2015-02-25, 18:46
  #11387
Medlem
Helblodsprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Jaha, skrivit här några gånger fortfarande inte helt övertygad om ja vågar eller inte. Men någon finns de några som helst farliga biverkningar med det?
Hur gör man för att undvika att nya pigmentfläckar dyker upp?
Kör med låga doseringar och endast innan du ska sola, det funkar bra för mig iallafall! Räcker med 1-2 gånger i veckan, man vill inte bli extremt brun.. Jag har fått några små nya leverfläckar men inga som stör mig!
2015-02-25, 22:55
  #11388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helblodsprinsen
Kör med låga doseringar och endast innan du ska sola, det funkar bra för mig iallafall! Räcker med 1-2 gånger i veckan, man vill inte bli extremt brun.. Jag har fått några små nya leverfläckar men inga som stör mig!


ja får ju själv nya när ja solar solarium verkar de som så de lungan så länge dem inte blir stor och sätter sig i ansiktet!

Men va räknas som små doser? Och kan man skita i uppladdningsfasen då och bara ta en spruta innan man hoppar in i solariet?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback