Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-24, 19:34
  #1
Medlem
Har blivit nyfiken på att testa reducerade travsystem, men skulle vilja ha lite mer information om det. Att reducera travsystem är det ungefär samma som "R-system och U-system - Reducerade system på Stryktipset?" Just nu lämnar jag bara in v75 som det är, alltid minst 3 spikar, blir så dyrt annars, och att man knappt får några hästar om man kör för 200-500 kr. Ni som kör reducerat system på trav, varför gör ni det? vinner ni oftare? Är det abc ranken man ska använda sig av eller vilken är bäst? Kan man någonstans rätta live också, som i svenskaspels app? Fungerar det på MAC också?
__________________
Senast redigerad av kobran88 2014-02-24 kl. 19:37.
Citera
2014-02-24, 22:00
  #2
Medlem
Hej

Det finns travsystem
Ett program som är känt är Joker system heter det,
där spelar du trav med reduceringar,

mycket bra program
Citera
2014-02-24, 22:04
  #3
Medlem
PokerByJozos avatar
Använder mig personligen utav "Hjälp på traven" som finns att hämta gratis på http://trav.kubin.se/

Varför jag och alla andra som spelar reducerade system är enkelt, du får med fler hästar och du kan lägga större tyngd på de du tror mer på genom att göra de till u-hästar istället för att gardera matematiskt.

I "Hjälp på traven" kan du spara dina system och låta programmet rätta dom avdelning efter avdelning.

Annars kan du ju också snickra ihop dina egna u-system:2 enkla reduceringar
Citera
2014-02-25, 21:49
  #4
Medlem
Spargrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Använder mig personligen utav "Hjälp på traven" som finns att hämta gratis på http://trav.kubin.se/

Varför jag och alla andra som spelar reducerade system är enkelt, du får med fler hästar och du kan lägga större tyngd på de du tror mer på genom att göra de till u-hästar istället för att gardera matematiskt.

I "Hjälp på traven" kan du spara dina system och låta programmet rätta dom avdelning efter avdelning.

Annars kan du ju också snickra ihop dina egna u-system:2 enkla reduceringar

Fick inte ens ner programmet ifrån hemsidan? Registreringen funkar inte och det går inte att ladda ner senaste versionen. Värdelöst.
Citera
2015-02-21, 23:34
  #5
Medlem
Yxzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Använder mig personligen utav "Hjälp på traven" som finns att hämta gratis på http://trav.kubin.se/

Varför jag och alla andra som spelar reducerade system är enkelt, du får med fler hästar och du kan lägga större tyngd på de du tror mer på genom att göra de till u-hästar istället för att gardera matematiskt.

I "Hjälp på traven" kan du spara dina system och låta programmet rätta dom avdelning efter avdelning.

Annars kan du ju också snickra ihop dina egna u-system:2 enkla reduceringar

Programmet är väldigt "buggit" och segt. Uppenbara fel rättas inte till...dax att prova ett annat...
Citera
2015-02-22, 09:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Programmet är väldigt "buggit" och segt. Uppenbara fel rättas inte till...dax att prova ett annat...

Programmet har funktioner som inget annat av de tillgängliga programmen klarar av.

Vilka uppenbara fel rättas inte till?
Citera
2015-02-22, 09:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobran88
Har blivit nyfiken på att testa reducerade travsystem, men skulle vilja ha lite mer information om det. Att reducera travsystem är det ungefär samma som "R-system och U-system - Reducerade system på Stryktipset?" Just nu lämnar jag bara in v75 som det är, alltid minst 3 spikar, blir så dyrt annars, och att man knappt får några hästar om man kör för 200-500 kr. Ni som kör reducerat system på trav, varför gör ni det? vinner ni oftare? Är det abc ranken man ska använda sig av eller vilken är bäst? Kan man någonstans rätta live också, som i svenskaspels app? Fungerar det på MAC också?

Jokersystemet är överlägset.
Travronden (travronden.se) säljer.
Priset är 695 kr/år.

Jag spelar A+B+C, en spik ett matematiskt.
Men det blir stora system.

Stövel-Anders
Citera
2015-02-22, 10:59
  #8
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stövel-Anders
Jokersystemet är överlägset.
Travronden (travronden.se) säljer.
Priset är 695 kr/år.

Jag spelar A+B+C, en spik ett matematiskt.
Men det blir stora system.

Stövel-Anders

Jo, men är det inte dyrare ändå online än i atg ombud uteslutande utan joker ? Helt enkelt visst är det dyrare att spela system online
Citera
2015-02-22, 12:21
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stövel-Anders
Jokersystemet är överlägset.
Travronden (travronden.se) säljer.
Priset är 695 kr/år.

Jag spelar A+B+C, en spik ett matematiskt.
Men det blir stora system.

Stövel-Anders


Om du bara spelar ABC-system så är det märkligt att du väljer dyra Jokersystemet.

Jokersystemet har en sak som inte det mycket billigare HPT har och det är loppkommentarerna för de senaste starterna.

299kr/år för exakt samma funktionalitet.

Det kan t o m tänkas att det finns gratis-programvara någonstans på internet som klarar ABC-system om det bara är det man är ute efter.

HPT kan dessutom mycket mer än Jokersystemet.
Citera
2015-02-22, 12:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Jo, men är det inte dyrare ändå online än i atg ombud uteslutande utan joker ? Helt enkelt visst är det dyrare att spela system online

Hur tänker du nu? Online så finns det ingen inlämnings- resp. vinst-avgift.

För utskrivna, sammansatta system blir det oerhört mycket BILLIGARE att lämna in online än hos ombuden.

Möjligen gäller andra avgifter och regler i Norge.
Citera
2015-02-22, 19:12
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Om du bara spelar ABC-system så är det märkligt att du väljer dyra Jokersystemet.

Jokersystemet har en sak som inte det mycket billigare HPT har och det är loppkommentarerna för de senaste starterna.

299kr/år för exakt samma funktionalitet.

Det kan t o m tänkas att det finns gratis-programvara någonstans på internet som klarar ABC-system om det bara är det man är ute efter.

HPT kan dessutom mycket mer än Jokersystemet.

Jag litar 100 procent på Jokersystemet.
Det är väldigt pålitligt.

Så det kan vara värt att betala lite mer.
Har ingen koll på HTP.

Stövel-Anders
Citera
2015-02-22, 19:55
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stövel-Anders
Jag litar 100 procent på Jokersystemet.
Det är väldigt pålitligt.

Så det kan vara värt att betala lite mer.
Har ingen koll på HTP.

Stövel-Anders


Om du inte har någon koll så är det väl lite överdrivet att säga att det ena alternativet är överlägset?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback