Jag såg henne promenera runt i Gamla Stan förra veckan och det slog mig hur alldaglig och nästan lite söt hon såg ut....Nästa tanke blev,undrar hur många alldagliga söta tjejer det går runt där med ett förflutet man aldrig skulla ha anat..!!...
Ha Ha, inser att jag gjorde ett besök hos henne i höstas, coolt att man knullat en kändis :-) Men instämmer i att det var lite för mycket skrot i maten!
Hennes bäst före datum som "milf" gick redan för 5 år sen.. Bor i området hon brukar husera vid, ser henne ofta handla mat.. Gissar på att hon går på opiater.
Hennes bäst före datum som "milf" gick redan för 5 år sen.. Bor i området hon brukar husera vid, ser henne ofta handla mat.. Gissar på att hon går på opiater.
Kan absolut stämma. Hur länge har hon haft samma bild i annonsen? Bilden uppklädd i svarta underkläder och tjock-tv i bredvid/bakgrunden. Måste vara 5-10år gammal den bilden. Själv så har jag sett den bilden i garanterat 5år i alla hennes annonser. Hon lär ju inte se ut på samma sätt irl som på den bilden. Ålder + ev droger om hon nu brukar droger som du säger.