• 32 102 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 818 925 inlägg
  • 2
  • 3
2015-01-23, 17:44
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym
Hej, skulle du vilja vidarebefodra detta i FromFreeLand-tråden? Vill gärna vara anonym samt att jag inte har tillräckligt med posts för att skriva

Beställde en 5a grönt i lördags runt 22.00. De ska enligt sidan skicka Sön-Tor. Mailade i onsdags då inget hade kommit än och fick följande svar (omformulerat):

Ditt brev skickades i måndags och borde komma idag onsdag. Detta problem har inte bara du utan alla som beställde sen i torsdags kväll (what??). Det tar 2 dagar från och med den dag posten plockar upp brevet.

Fetröding från mig, tack och hej

Citat:
Ursprungligen postat av anonym
Tjena!

Skulle vara snällt om du kunde posta detta i FromFreeLands tråd. Vill helst vara anonym.

Beställde en femma weed i söndags och den har inte kommit ännu. Har haft kontakt med honom och han säger att han ska skicka nytt. Bullshit tror jag.

RÖDA!

Citat:
Ursprungligen postat av fffg
Tja mannen, kan du posta i FromFreeLand tråden åt mig?

Beställde lite brunt och grönt i Måndags, enligt snubben så skulle det skickas samma kväll. I dag äre Fredag och jag har inte fått något, vet mest bara veta om det är någon annan som inte har fått sin skit.

.
2015-01-23, 18:09
Medlem
Spargris1s avatar
Kan mod stänga denna forumdel?

Ni vet varför..
2015-01-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spargris1
Kan mod stänga denna forumdel?

Ni vet varför..

Så du menar att GC kan vara scam, du skulle ju kartlägga folk som grönar i nåt excel-ark eller hur det nu var. Nu när FromFreeLand potentiellt faktiskt kan vara scam (pga rödingar) så vill du att denna tråden ska låsas innan sanningen kommer fram om de är legitima eller ej.

Hur tänker du människa?
2015-01-24, 07:39
Medlem
Spargris1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Så du menar att GC kan vara scam, du skulle ju kartlägga folk som grönar i nåt excel-ark eller hur det nu var. Nu när FromFreeLand potentiellt faktiskt kan vara scam (pga rödingar) så vill du att denna tråden ska låsas innan sanningen kommer fram om de är legitima eller ej.

Hur tänker du människa?
Normalt vis brukar jag hänga i forumet "on-topic" och inte ge efter människor med lågt begåvad läsförståelse.Jaja.

1.
Citat:
Så du menar att GC kan vara scam?
Möjligt.
2.
Citat:
Du skulle ju kartlägga folk som grönar i nåt excel-ark eller hur det nu var?
Precis, eller hur var det nu igen? Jo, just precis. Varför konstatera det uppenbara? *idiot*
3.
Citat:
Vill du att denna tråden ska låsas innan sanningen kommer fram om de är legitima eller ej?
Nej, jag menar på att denna forumdel borde låsas eftersom: "Ni vet varför.."
Du är uppenbarligen ny här på forumet eller så har du svårt att märka samband.
Sambandet kan du hitta utförligt i denna tråd från 2011 (Aktuellt idag? Svar: ja):
https://www.flashback.org/t1419466

Håller mig street style efter dagens skrattretande försök:
https://www.flashback.org/t2508875
Senast redigerad av Spargris1 2015-01-24 kl. 07:41.
2015-01-24, 14:01
Medlem
Stone..s avatar
PM från: ArnesBil

Citat:
Sample från FromFreeLand

Tjenare! Väntar också sample från FromFreeLand. Även för mig har det tagit orimligt lång tid.

Posta gärna i tråden om du vill.
2015-01-24, 14:55
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
1.
Citat:
Så du menar att GC kan vara scam?

Citat:
Möjligt.

haha vilken shop är din, då man bara ser negativt angående alla shoppar från dig.

Att du ens kan säga att GC är scam är sjukt, har du kollat bakåt i tråden hur många som grönat som faktiskt är medlemmar på flashback.

ex Stone, hade mycket kontakt med dem i början, och stone är en av dem jag har "följt" när det kommer till BRA OMDÖME. Då han oftast har haft rätt.

Tillbaka till ämnet, jag har också väntat på sampel från FFL sen i måndags..
oj, nu när jag skrev FFL så är de ju rätt logiskt kanske, f*cked for life
2015-02-02, 09:35
Medlem
Shine_s avatar
Hur blev det med den här shoppen, började de scamma efter ett tag? Jag kan på heder och samvete intyga att jag fick ett sample av god kvalité, tänkte beställa nu när jag fått pengar igen men det här verkar ju fuffens?
2015-02-18, 18:49
Medlem
MaQens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Hur blev det med den här shoppen, började de scamma efter ett tag? Jag kan på heder och samvete intyga att jag fick ett sample av god kvalité, tänkte beställa nu när jag fått pengar igen men det här verkar ju fuffens?

Undrar detsamma, de verkar ha kul gräs inne. Annars kanske man får göra en testbeställning nästa vecka :P
  • 2
  • 3