Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-17, 19:08
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Ingen som vet någon/något ställe man kan vända sig?

Pokerforum.nu

http://pokerforum.nu/forum/stakes-tr...s-procentbyte/
Citera
2015-02-17, 19:38
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riggragg
Pokerforum.nu

http://pokerforum.nu/forum/stakes-tr...s-procentbyte/

Tack för länken kompis!
Citera
2015-02-17, 19:45
  #15
Medlem
speeeds avatar
har du plussat?

Förmodligen inte då du borde ha råd själv på så pass låga insatser. Så hur menar du att jag ska tjäna pengar på en icke vinnande spelare?
Citera
2015-02-17, 19:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speeed
har du plussat?

Förmodligen inte då du borde ha råd själv på så pass låga insatser. Så hur menar du att jag ska tjäna pengar på en icke vinnande spelare?

Har inte spelat mycket på PokerStars men i sit and go spelen har jag gått +
Citera
2015-02-17, 22:29
  #17
Medlem
wtfhappends avatar
Din chans att får stejk ökar om du kan presentera graf som visar att du har gått plus. Ingen normal person vill investera pengar i någon som inte kan bevisa har är en vinnande spelare.
Citera
2015-02-17, 23:37
  #18
Avstängd
Är inte insatt i det där men är inte det något man bara gör med proffs/spelare som spelar high stakes? Låter ju hyfsat oseriöst om man behöver stake om några hundra dollar bara för att kunna köra sina spel.

edit: såg att du skrivit en tråd på pokerforum, sorry men du verkar vara rätt psykiskt sjuk när du på fullaste allvar frågar folk i tråden om dom vill stejka dina mikrogrames, hade jag varit du hade jag nog frågat mormor om pengar.
__________________
Senast redigerad av cumshooter 2015-02-18 kl. 00:05.
Citera
2015-02-18, 11:27
  #19
Medlem
AA-suiteds avatar
Stake sker väl endast när spelaren har stor skicklighet men inte pengarna till högre nivåer. Du måste bidra dina resultat, stor volym och grymma resultat krävs. Om du inte har någon schysst rik polare så. Denna kille kanske är intresserad annars.
Citera
2015-02-18, 13:46
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Stake sker väl endast när spelaren har stor skicklighet men inte pengarna till högre nivåer. Du måste bidra dina resultat, stor volym och grymma resultat krävs. Om du inte har någon schysst rik polare så. Denna kille kanske är intresserad annars.

Nej det sker inte endast för att kunna spela höga nivåer.
Citera
2015-02-18, 13:49
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Är inte insatt i det där men är inte det något man bara gör med proffs/spelare som spelar high stakes? Låter ju hyfsat oseriöst om man behöver stake om några hundra dollar bara för att kunna köra sina spel.

edit: såg att du skrivit en tråd på pokerforum, sorry men du verkar vara rätt psykiskt sjuk när du på fullaste allvar frågar folk i tråden om dom vill stejka dina mikrogrames, hade jag varit du hade jag nog frågat mormor om pengar.

Vad har psykiskt sjuk att göra med att man ställer en fråga i ett forum?
Du verkar ju inte ha alla hästar i stallet, om du ska skriva i min tråd kan du tillföra någonting och sluta upp med att larva dig.
Citera
2015-02-19, 18:04
  #22
Medlem
Jag har svårt att se att detta är något annat än en trolltråd då du visar upp resultat från enskilda SnGs från 2013 och tror på allvar att det har någon betydelse men för att svara på frågan:

Lås upp dig själv från Sharkscope och visa upp din ROI och graf kan vara en bra början. Visar du upp en bra ROI för dessa 50/50-Sngsen är det säkert någon som nappar om du har referenser som styrker att du inte är en scammer.
__________________
Senast redigerad av ushldfold123 2015-02-19 kl. 18:07.
Citera
2015-02-19, 19:56
  #23
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Nej det sker inte endast för att kunna spela höga nivåer.
Får jag fråga vad anledningen till att du söker stake är?
Citera
2018-04-17, 02:09
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Får jag fråga vad anledningen till att du söker stake är?

Det var för 3 år sedan. Jag hade nästan gulat rullen och spelat för höga buy-ins. Gick på rusch sedan och byggde upp rullen till ett par tusen dollar. Jag la dock ned pokern för 2 år sedan.

Men jag läste lite om pokern här om dagen och jag såg att stejking är ganska stort nu för tiden.
Skulle jag börja spela igen någon gång så skulle jag dock spela för egna slantar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback