2015-02-06, 14:33
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Jag har börjat med nolva 40mg pga gyno känningar i en 40/50 dbol kur.

Jag undrar hur lång tid det tar innan knölarna börjar minska i storlek, hur mycket nolvan påverkar kuren negativt?

Mvh

Grattis. Nu önskar du att du hade lyssnat till våra råd va?
Kom ihåg att inte ligga kvar på 40mg ed. Knölarna försvinner ej om det är utvecklad gyno, dvs om du redan har utvecklat bröstvävnad. Sådant tas bort genom ingrepp.
Vet att många hävdar att hårda doser letro tar bort knölar, huruvida det stämmer låter jag vara osagt, däremot vill jag understryka hur styggt letro är för dig.

/aKAY
Citera
2015-02-06, 18:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Kom ihåg att inte ligga kvar på 40mg ed. Knölarna försvinner ej om det är utvecklad gyno, dvs om du redan har utvecklat bröstvävnad. Sådant tas bort genom ingrepp.
Vet att många hävdar att hårda doser letro tar bort knölar, huruvida det stämmer låter jag vara osagt, däremot vill jag understryka hur styggt letro är för dig.

/aKAY

"Använd bara när det händer något" som vissa på F12 förespråkar
Citera
2015-02-06, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY

/aKAY

Ja men faktiskt.. Känns drygt att det ens debatteras huruvida man skall ha en AI i sin kur eller ej.. Fan att jag la mitt beslut på fel argument.

Är det ett måste att ta ner på dbol dosen?
Citera
2015-02-06, 22:23
Avslutad
Citat:
Ja men faktiskt.. Känns drygt att det ens debatteras huruvida man skall ha en AI i sin kur eller ej.. Fan att jag la mitt beslut på fel argument.

Lyssna på kungarna så slipper du stå med byxorna nere hela tiden. Nu har du lärt dig den hårda vägen mitt barn.
Citera
2015-02-06, 22:24
Medlem
Citat:

Vadå drygt att ens debattera?

"Fan att jag la mitt beslut på fel argument." Det fel beslut du gjorde var beslutet att börja kura, du är 18 år gammal,tränat i 6 mån, precis tagit dig ur ett missbruk (vilket du ska ha cred för att du klarat att ta dig ur den skiten) är inne på dag 7 på din kur, och sitter här nu med Gyno känningar och vet inte riktigt hur du ska göra?

Vill inte låta otrevlig och dryg (vilket jag säkert gör), men hade jag varit du hade jag avbrutit kuren, tränat rent ett bra tag (ja, du kommer kunna få riktigt fina resultat utan steroider) och sedan kanske, bara kanske fundera på steroider igen när man är fysiskt och mentalt redo.

Hoppas det löser sig för dig iaf!

Mvh
Citera
2015-02-13, 16:29
Medlem
sxephils avatar
Jag har lågt testo efter en propeciabehandling 6 år sedan, och har fortfarande lågt testo. Jag testade en nolvadex kur 25 mg i 6 veckor som hjälpte tillfälligt.

Jag har fått tag på letro och clomid,

Jag tänkte köra 25 mg clomid ed en månad och kanske en 1.25 mg letro vissa veckor för att hålla nere östrogen. Behövs letron?

Tror ni det kan få upp mitt testo? Hur vanligt är det med floaters i ögat pga clomid? Jag tänkte att det kan vara värt att testa innan jag går på trt.

Jag kanske är dum men jag testar 25 mg clomid ed. Jag har läst http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16422830 och där verkar det vara ok.

Efter denna kur blir det trt.
Senast redigerad av sxephil 2015-02-13 kl. 17:02.
Citera
2015-02-14, 00:18
Medlem
sxephils avatar
Fan nu ångrade jag mig vill inte gå på någon clomid.

Jag tog en 25 MG clomid idag, men vill avbryta. Slutar jag cold turkey? Finns det risk för östrogen rebound efter 1 tab 25 MG clomid totalt?
Citera
2015-02-17, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Fan nu ångrade jag mig vill inte gå på någon clomid.

Jag tog en 25 MG clomid idag, men vill avbryta. Slutar jag cold turkey? Finns det risk för östrogen rebound efter 1 tab 25 MG clomid totalt?
Du kan gå av inge esto reboud. Halveringstiden är 5 dagar på clomid så den har nog inte ens givit effekt.

Varför väljer du inte att fullföra? Jag gjorde precis clomid pct 100/100/50/50/25 (Risk att de var underdoesed dock) Gick sjukt bra för mig. Tappade inget i gymmet och ökade till och med mina maxningar. Man kanske mår lite sämre men starkt psyke hjälper. Dvs tänk positivt, tänk på dina ökningar istället för att de är tungt psykiskt ibland. Men om du vill gå av cold turkey så gör det men de kan bli hemskt, kan funka också för den delen Förstår att clomid inte funkar alls för vissa men jag anser att de är värt ett försök, för mig gick de kannon!
Citera
2015-02-17, 08:06
Medlem
JoliQuZs avatar
Har börjat få jävligt ont i vänster underarm/handled/tummen. Jag tror det är lederna som spökar. Tror inte det är pga adex 0.25mg eod, utan att det är pga HCG:T. Sätter 500ui varje måndag och torsdag. Någon annan som får ledvärk av HCG? Ska slänga in lite glukosamin + MSM... Helvete.

MVH
Citera
2015-02-17, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Har börjat få jävligt ont i vänster underarm/handled/tummen. Jag tror det är lederna som spökar. Tror inte det är pga adex 0.25mg eod, utan att det är pga HCG:T. Sätter 500ui varje måndag och torsdag. Någon annan som får ledvärk av HCG? Ska slänga in lite glukosamin + MSM... Helvete.

MVH

Jaa fick av adex 0.25 eod så kör e3d nu och funkar bättre för mig

Mvh
Citera
2015-02-17, 08:47
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Jaa fick av adex 0.25 eod så kör e3d nu och funkar bättre för mig

Mvh

Är det sant? aldrig hört någon som fått det av 0.25 eod. Sen har jag bara käkat det 1,5 vecka och de flesta jag snackat med tror att det är hcgt än a-dexen. Men får testa och se vad som händer.

Mvh
Citera
2015-02-17, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Är det sant? aldrig hört någon som fått det av 0.25 eod. Sen har jag bara käkat det 1,5 vecka och de flesta jag snackat med tror att det är hcgt än a-dexen. Men får testa och se vad som händer.

Mvh

Jaa de är sant, men om de är de för dig få du prova dig fram upplevde inga ledproblem då ja kör 500iu hcg eod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in