Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-07, 00:22
  #1
Medlem
vill ha massa info om La Familija från väner-vättern trakterna.. =)
Citera
2006-10-09, 23:24
  #2
Medlem
ingen som vet ngt eller?
dom kanske inte ens är något annat är nördiga wannabies?
Citera
2006-10-10, 10:04
  #3
Medlem
Chillas avatar
aldrig hört talas om dem ,som du säger troligtvis ingenting
Citera
2006-10-10, 10:46
  #4
Medlem
Boddies avatar
Ja vad ska man säga, en sammansättning av ungdomar som bedrev kriminalitet av diverse slag. Dom blev uppmärksammade av pressen som skrev om allt dom gjorde och på så sätt så fick dom berömmelse.
Dom åkte in en efter en, jag satt faktiskt med en av dom och han satt för rån. Dom hade rånat bensinmackar och tobaksaffärer och på grund av samma mönster så åkte dom på flera. Dom tog alltid ett paket Marlboro på varje ställe och det åkte dom på. Jag har träffat flera av dom och är väl inte jätte imponerad. Vad som hänt nu med dom det vet jag inte men dom har väl förhoppningsvis växt upp och gjort något vettigt av livet.

Dom hade förresten roliga namn vill jag minnas -Snowwhite, Polarbear osv
Citera
2006-10-10, 10:57
  #5
Avstängd
är det dom som kallades för familjen eller är det här några andra? jag bor i stockholm, men hörde en del av polarna i slutet av 90-talet om några som kallades familjen, som bodde i nån annan stad.. typ "X har en bror som är med i familjen" ..
Citera
2006-10-10, 11:04
  #6
Medlem
Hur imponerande är det - egentligen - att ha ett litet kriminellt gäng i vänern/vättern-trakterna?
Citera
2006-10-10, 14:58
  #7
Medlem
LostSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavish
är det dom som kallades för familjen eller är det här några andra? jag bor i stockholm, men hörde en del av polarna i slutet av 90-talet om några som kallades familjen, som bodde i nån annan stad.. typ "X har en bror som är med i familjen" ..

Du tänker förmodligen på dom med kärnan från Borlänge.
Citera
2006-10-11, 21:02
  #8
Medlem
det stod en del om dom i tidningen för ngn månad sedan.
ett par av kilalrna därifrån hade gjort massa bryt o rån i tranås..
Citera
2006-10-11, 21:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dep
vill ha massa info om La Familija från väner-vättern trakterna.. =)

Skit i La Familia. Det finns några värre som härjar mellan halmstad och habo.
Häleri,stöld,utpressning,skimming mm mm.

det är ett stort släkte som bor utspridda imellan halmstad och habo som han anknytningar till HA.

//zzuxx
Citera
2008-04-11, 21:02
  #10
Medlem
Kurder från Halmstad

La Familja är en realitet i Halmstad Falkenberg. Många före detta OG medlemmar har joinat. De är ca 30 medlemmar och sammarbetar fett med BAMC i Halmstad. Något Halmstad folk måste ju va har på forumet som känner till dessa?
Citera
2008-04-11, 21:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [fade out]
Hur imponerande är det - egentligen - att ha ett litet kriminellt gäng i vänern/vättern-trakterna?
New York / L.A är ju ingenting och nej gott folk ja syftar inte på Landskrona
Citera
2008-04-11, 21:33
  #12
Medlem
kalleanka_251s avatar
La Familia
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=282989

(Här la dom Bomben)
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=294255

Dom här händelserna har med dom o göra..Dom kör på dom här killarna
__________________
Senast redigerad av kalleanka_251 2008-04-11 kl. 21:36.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback